Úplný nováček

Tom Kanka

Průvodčí
regedit77 napsal:
Byla to jenom hypotéza. :D vyplývající z logiky tak to berte jako teorii a né jako fakt. Ted popravdě řeším problémy co jsem si nadrobil a hledám cestu jak to napravit než mě někdo zabije co jsem provedl.
Klídek! ;)
Vzhledem k tomu, že udržuješ od compů ostatních uživatelů bezpečnou vzdálenost, není důvod k žádným vražedným útokům! :D

Koneckonců, diskuzní fórum je od toho aby se diskutovalo, ne? :)
 

regedit77

Pokladník
No zato co jsem provedl a provádím by jste mě asi zabily všichni. :D
A raději neříkám co to nechám na jiných:D Respektivě na tom koho se to nejvíce týká.
a ještě jednou k tomu tsecíku :D pepeq-2 prakticky jsem to myslel tak že DK je imaginární kolej proto se zapisuje do tsecíku tratě ale i do World tratě, ale nezapisuje se do něj stacionární - fyzická kolej která je načtená a daná pouze v xxx.tdb tratě. na tento xxx.tdb odkazuje world
Takže trať obsahuje všecky potřebná data pro jízdu vlaku po trati proto vznikla myšlenka proč by trať měla ještě vyžadovat něco co už má
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Také jsem se stal pokusným králíkem u Regedita :D. Nejprve jsem mu poslal nadšený děkovný dopis, protože opravdu vše fungovalo a dynamiská koleje své zápisy v tsection,dat trati si svá čísla přizpůsobila, aby to zase navazovalo na hodnoty v upraveném TS.D v Global.
No jo, ale úplně náhodou jsem našel problém. Zkoušel jsem skládat z obloukových výměn zhlaví v Českém Brodě vedle stávajícího zhlaví. Tím jsem zjistil, že asi všechny obloukové výměny od Okrasy jsou v prostředí ČD nepoužitelné. 150 do odbočky se u nás nikde nejezdí. Jinými slovy ty dvě propojky z nulté do první a druhé by se v poloměru 1000r roztáhly až do stanice. Tady se Okrasa uťal vedle:D. Chtěl jsem změřit skutečný poloměr, který mi vyšel u výhybek položených přesně podle dokumentace, označím dynamickou kolej a ejhle." Navazující část koleje není nahrána". Ale jen někde. Asi jen ty DK, jejichž čísla se dostala na jinou hodnotu v tsection,dat trati.

Takže pokud doplním koleje tak, že rozšířím číselnou řadu v ts.d v Global, na trati už nepůjdou u některých DK dělat editace. To by určitě uvítali aktivitáři, kdyby trať byla takto zamčená. Ale mě to jaksi nevyhovuje :D

Ale nepřijít náhodou na tento problém, tak následky by byly katastrofální. A dělá to ještě jeden problém. Odpochodují některé značky na kolejích, jako návěstidla, rychlostníky, kilometrovníky, přejezdy, atd.

Ale co se táká doplnění kolejí v rámci číselné řady, to určitě nějak musí jít a doufám, že regedit ty oblouky opraví. A bude to paráda. Já jsem natěšený na 3000r a přesně vím, kde mi jeden problém vyřeší 750r.
 

regedit77

Pokladník
Co jsem si zkazil napravím :D
A prakticky Zbyněk byl opravdu tím jediným pokusným králíkem.
Takže vzhůru do oprav ať se může pokračovat.
 

pepeQ-2

Posunovač
Ad Regedit77
cituji:
jsem to myslel tak že DK je imaginární kolej

Je imaginární - ale jen do té míry než se stane reálným dílem v trati. Proto její zápis je jiný než klasický kolejový dílec. Takže můj dojem je ten že vlastně Tsection.dat v trati "nahrazuje" pro tyto případy "GLOBAL/shapes".
Dodávám a opakuji (je to máma Moudosti)
- pro kolejiště a silnice platí:
1) něco tam je ( TRAŤ/WORLD + TRAŤ/TILES )
2) má to nějaký vzhled (GLOBAL/SHAPES + TRAŤ/TEXTURES
3) nějak to řídí dráhu vlaku/auta (údaj z GLOBAL/TSection.dat se zapíše do TRAŤ/Trať.tdb nebo .rdb

.... a zřejmě (!!! nepoužívám DynT !!!) pro Dynamické koleje je změna v bodě 2 :
2) má to nějaký vzhled (TRAŤ/Tsection.dat + TRAŤ/TEXTURES)

Vztah mezi jednotlivými položkami 1,2,3 určují jakási "indexová" čísla a tady je ten důvod proč se chovají stejné koleje v BP JINAK než u X-Track a opačně. Mám jisté podezření že autor software věc zkomplikoval tím, že indexová čísla nejsou jednotná, ale pro jednotlivé vztahy (1-2, 2-3, 1-3) platí systém jiných indexů. A tady je ukryto potencionální nebezpečí destrukce dat, které mne nabádá nesahat do těchto položek a to i v případě že bych nabyl dojmu že jim rozumím na 183% a tedy daleko více než jim rozumím dnes .....
 
Nahoře