Trať Bratislava - Brno - Č.Třebová - Kolín - Praha

mikulda

Průvodčí
Správce
Jaká je osová vzdálenost kolejí, jak dlouhá je rovinka a jakej je poloměr toho oblouku na konci.
Tvojí trať nemám, takže čtverec je mi k prdu.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Jojo. To je fakt moc složité. :D To je opravdu jednodušší poslat trať, jak jsem to dělal všem modelářům. Ale tady se opravdu jedná hlavně o tu nádražní budovu. Jen perony vzhled nespasí. Uživatel by ve hře nepoznal rozdíl. Tam je to navíc složitější, asi by to musel někdo nafotit. Jedná se i o podchod, zdi kolem a podklad kolejí. Pak by to za to už stálo i bez budovy.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Na aktualizace se neptejte. Opravdu v těchto vedrech se nic dělat nedá. Díky stavebním úpravám ani nebyl čas zkontrolovat, které trasy v aktivitách jsem si potrhal. Snad po prázdninách bude víc času to dát dohromady a do vánoc se budu snažit to vydat. Dan mi stejně ještě pošle mnoho připomínek. :D Ale tentokrát to bude opravdu jen aktualizace. Tedy nic nového, kromě ranžíru v Nymburce a dost dodělávek všude možně. Těch restíků je opravdu hodně.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
O víkendu jsem trochu zastavěl a zalesnil Čelákovice, něco ve Mstěticích. A samozřejmě trochu víc vegetace kolem celé trati. Už zbývá jen kousek do Počernic. Tak snad to před vánocemi konečně vydám. Ale je fakt, že úsek přes Lysou jsem měl na zástavbu a vegetaci nejchudší. Ale tenkrát nebylo tolik podkladů jako současně a člověk objevuje hodně nepřesností v terénu a pak se vše hodně špatně opravuje. Horní Počernice jsou pro mě noční můra. Tam jsem se zasekl a nevěděl kudy dál. Tak jsem to zkusil z druhé strany a konečně se to trochu hlo. :D

810celakovice1.JPG810celakovice2.JPG810celakovice3.JPG810mstetice1.JPG810skaly.JPG
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Praha Horní Počernice má už z poloviny okolí jakš takš koukatelné, ještě zbývá dostavět fabriky od výpravní budovy směrem na kopec. Danovi jsem tam doplnil i nějaké vlečky. Ale i tak, podle šablon kolejí a silničních dílů se lépe osazuje zástavba s vegetací. Do měsíce bych vše mohl mít tak nějak vydáníschopné. Vylepšovat se sice dá stále něco do nekonečna, ale to bych aktualizaci asi nevydal nikdy. :D

2210horpoco1.JPG2210horpoco5.JPG2210horpoco2.JPG2210horpoco3.JPG2210horpoco4.JPG
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Už mne to v těch horních Počernicích nebaví. :D Ale myslím, že je to mnohem lepší než ta pustina jak je ještě v poslední verzi. O víkendu to musím vše projet, určitě jsem to někde odfláknul, pak opravit potrhané trasy, tam, kde jsem hýbal s kolejemi. Nejzásadnější budou odvratné neviditelné výměny za Osekem, které jsem přesunul na původní staré vyústění směr Kanín, kde se tolik nejezdí a ve volné jízdě z Prahy do HK nebude otravné si tam ty vexle za stanicí házet. Někde jsem narovnával oblouky, ale to by nemělo vadit, pokud tam nejsou výměny nebo tam někomu nezačíná startovací bod trasy vlaku. Asi ve druhé půlce listopadu nejpozději to vydám. Protože už je to za dva týdny přesně rok, co byla poslední aktualizace.
2510hpocer1.JPG2510hpocer2.JPG2510hpocer3.JPG
 

Pepa z Nuslí

Průvodčí
Super Zbyňo, už jsem myslel, že jsi zapomněl na ty paneláky v Horních Počernicích, které jsem vídávál z vlaku, když jsem tam jezdil.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Nezapomněl, ale tam to bylo až do současné doby dost geologicky nestabilní. Tak tam cokoli osazovat by nemělo smysl. Nejprve byly nutné přesuny miliónů kubíků zemin. :D
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Dnes jsem testoval jak se rozhodily aktivity, po drobných posunech některých kolejí. Oprava za Osekem je jednoduchá. Na nové spojce na Kanín se jen odstraní dva chybné body a na staré spojce se naopak červená čára myší přichytí ke dvěma novým bodům výhybek a dá se uložit.
Jednu opravu trasy jsem dělal v Nymburce, kdy jsem lízal ve zhlaví kolej hned vedle vjezdu do ranžíru, který tenkrát neexistoval. Ale tudy se normálně nejezdí. Na Babín jsem vkládal štíhlou vexli, ale ta má bod stejný jako vexle předchozí, takže tady žádný problém. A na vysočině jsem srovnával některé oblouky, ale trasu mi to žádnou nenarušilo. Takže asi nijak hrozné to nebude a tyto opravy by měl zvládnout každý mírně pokročilý uživatel, pokud se do oprav aktivitářům chtít nebude.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Jen dotaz. Nemáte někdo archivovanou tu reportáž Pozor vlak 16 z roku 2014, jak to točili na naší slezině v Praze? Někdo se mě na to ptal, já měl uložený jen odkaz, ale video na YouTube už neexistuje.

Jinak práce pomalu pokračují. Něco z Libice na Cidlinou. Tady byla obec také odfláknutá. :D Víc domků, víc vegetace.
3110libice.JPG
 

Frosty

Pokladník
Dnes jsem testoval jak se rozhodily aktivity, po drobných posunech některých kolejí. Oprava za Osekem je jednoduchá. Na nové spojce na Kanín se jen odstraní dva chybné body a na staré spojce se naopak červená čára myší přichytí ke dvěma novým bodům výhybek a dá se uložit.
Jednu opravu trasy jsem dělal v Nymburce, kdy jsem lízal ve zhlaví kolej hned vedle vjezdu do ranžíru, který tenkrát neexistoval. Ale tudy se normálně nejezdí. Na Babín jsem vkládal štíhlou vexli, ale ta má bod stejný jako vexle předchozí, takže tady žádný problém. A na vysočině jsem srovnával některé oblouky, ale trasu mi to žádnou nenarušilo. Takže asi nijak hrozné to nebude a tyto opravy by měl zvládnout každý mírně pokročilý uživatel, pokud se do oprav aktivitářům chtít nebude.
Zdravím a tleskám, netuším jak velké jsou nyní zásahy ale mnoho aktivit z dob minulých fungují i na současné verzi, bez toho aniž by je někdo upravil. Uvidíme jak to bude nyní, určitě se opět vydám vyzkoušet některé starší na nové verzi. Jestli jsem dobře pochopil tak do současných kolejí nejsou nijak extra velké zásahy? Spíše sleduji že se zlepšuje hlavně okolní krajina. Vypadá to úžasně. Děkuji za všechny hráče.
 
Nahoře