Modely do Mashinek

Jan Zelený

Začátečník
Ahoj komunito,

snad to nebude příliž velký spam, ale obdivuju práci mnoha z Vás a napadlo mě, jestli byste nechtěli navázat spolupráci na připravované hře Mashinky (http://mashinky.com/) a podpořili zastoupení našich českých lokomotiv v tomhle vláčkovém projektu ;)

Sám jsem programátor a modelovat kdovíjak neumím, přesto bych tam právě české vlaky měl hodně rád.

Předem díky za Váš čas a ať se daří i nadále ;)
1.jpg

Prečo nie keď nám zabezpečíš funkčnú verziu hry na skúšanie/testovanie a dáš potrebné informácie potrebné na stavbu modelov. Sami od seba zrejme nič nezačneme.

Myslel jsem nějakou formu užší spolupráce, to co navrhuješ je spíš modování a to samozřejmě po vydání hry bude také aktuální.

Jak jsem řekl, spolupráce na vývoji hry.

Vytváření assetů (převážně 3D modelů, případně zvuků) do hry. Na rozdíl od modování probíhá před vydáním hry, nebývá zdarma, autoři můžou být v credits, probíhá dost individuálně včetně nějakého ověření, zda na to ten člověk má potřebnou úroveň, elementární nadšení a disciplínu. Obsah je podle zadání a potřeb projektu.

Držím palce pri dalšej tvorbe. Najviac by ma potešilo keby v hre fungoval nejaký ten cargo mod niečo treba tam aby to vyrobilo to a to čo vyrobí to potrebuje mesto pre ludí, vo všetkych simulátoroch ako bol Transport tycoon, Train Fever alebo Transport Fever (Druhá verzia hry Train fever) mi chyba spojiť osobnú stanicu s nákladnou. Prečo ten vlačik nemožem poslať k osobnej stanici a mala by možnosť aj nákladnej aby som nemusel stavať zase zbytočne nakladnu stanicu ale mal možnosť osobnú rozšíriť o nákladu alebo naopak :)

Hra vypadá po grafické stránce velice dobře. Je dobře, že Railroad Tyccon má pokračovatele. Jen bych měl malou připomínku ohledně návěstidel a vozového parku.