Železniční vozy pro Open Rails z dílny Pikku Locomotive (and Wagon) Works Inc.

Josef Vogeltanz

Pomocník strojvedoucího
To je moje chyba. Modely od Pikka zařazuji během nastavování chování do svého trainsetu, kde už potom většinou i zůstanou. A já ve svém trainsetu složky i názvy souborů modelu a jeho nastavení značím zkratkou dopravce. Kdežto Pikku používá pouze označení typu. Při zpětném balení připravených souborů se občas stane, že zapomenu přepsat názvy podle originálu a dostane se to takhle ven. Není to poprvé a nebudu ani slibovat, že je to naposled.
Ale máš pravdu. Svědčí to o "překotném" zájmu o historická vozidla. Zsr a Ztrc jsou vystavena už dlouho a nikoho to nepálí. Prioritou je prohánění expresů s x6x po koridorech a hojné zásobení netu screeny těchto jízd.
 

Dan J.

Strojvedoucí
To je moje chyba.
To je normální a chybovat je lidské, to jsem na mysli neměl. :)
Svědčí to o "překotném" zájmu o historická vozidla. Zsr a Ztrc jsou vystavena už dlouho a nikoho to nepálí. Prioritou je prohánění expresů s x6x po koridorech a hojné zásobení netu screeny těchto jízd.
Buď takto, nebo prostě si to někdo opraví, ale už je zatěžko to napsat, aby byla sjednána náprava. Podobně jako u dvojiček, které mi vyhazují chyby v editoru aktivit, ale opravný balík sem nikdo nedá.
 

Acatus

Provozní technik
Dane, eng 131.001 s opraveným Notches pro práci v AE najdeš v tomto příspěvku. Je tam odkaz (viz slovíčko ZDE) na uložto, kde eng visí. Kdybys nechtěl jezdit na moji úpravu TCharky, která je v tomto engu přepsána spolu s Notches (více k tomuto se dozvíš v daném vlákně), tak si přepiš v engu své vlakové dvojičky pouze blok Notches ve skrytém textu odtud.
A kdybys nadále něco nevěděl, tak písni do SZ.;)
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Jednohubka co zbyla od silvestrovského stolu - jeden Falls na novém modelu s dopečenými stíny na textuře. Správně to nakopírujte a můžete jezdit. Upravil jsem na stejný standard i slovenské Falls z loňského ledna. (Doplněny držáky na hadice. Pořád mě někdo vyčítal že tam nejsou. Tak teď můžete být spokojení, kverulanti.)
ORTS_CDvagFalls_2021_01.jpg
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Ve vedlejším vlákně jsem presentoval nová tučka. A když recyklujeme již několikrát zrecyklované, co takhle nevyzkoušet zrecyklovat i jeden z „nejelegantnějších“ vozů (prakticky vyhrál ceny za design :p ) co znám. Brzdící Du, původně určený do Indonesie na 1000mm rozchod, skončil nakonec na běžném úzkém rozchodu v zemi svého původu. No posuďte screeny, elegance sama.
screen01.jpg
screen02.jpg
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Uhlí začíná být pomalu na indexu, tak abychom si připomněli slávu komodity, která katapultovala průmyslovou Evropu na špičku pokroku (a taky aby bylo co vozit za novými 524.0) chystáme v Pilow Ltd. sadu dvounápravových vysokostěnných vozů řady Ke (U). A aby byl trochu adrenalin, ten bez budky nemá žádné obrzdění a ten s budkou jen ruční brzdu. Takže si představte (jen představte ...) v čele vlaku 524.0 se ssací brzdou a za ní tkaloun těchto vozů na klesání ve Zlatohorce. :D No jsem na vás zvědav, virtuální fírové. ;) Kromě uhlí budete vozit řepu, štěrk písek a dřevo. Kůrovec řádil i kdysi.
U7-19047empty.jpg
U7-27973empty.jpgU7-27973coal.jpg
U7-27973wood.jpg
 

Petr Šimral

Posunovač
No jo. A my už máme virtuálního brzdaře fungujícího na píšťalu?

čárka, čárka tečka tečka, tečka, tečka tečka tečka ;)
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
No jo. A my už máme virtuálního brzdaře fungujícího na píšťalu?

čárka, čárka tečka tečka, tečka, tečka tečka tečka ;)
Tak v Railworks to jde. :) Třeba to půjde časem tady taky. Zatím se to řeší jednodušeji klávesovým kombem.
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Ovšem, že máme. Je potřeba jen dopracovat tu zvukovou stránku a na místo syčení brzdiče dát pískání.
@Josef Vogeltanz já to pochopil tak, že @Petr Šimral měl na mysli podobný systém jako v Railworks. Tam dáš na lokomotivě píšťalou předem nadefinovaný signál k brzdění a brzdaři začnou na povel brzdit sami. Pak dáš předem domluvený signál píšťalou a brzdaři následně povolí brzdy automaticky. To asi v ORTS nejde, tady se vlastně brzdí za brzdaře, ne?
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Zajímavé. A ten signál dávám technicky jak? Kliknutím myši na nějaký prvek nebo klávesovou zkratkou?
Normálně zahoukáš píštalou na lokomotivě. Vlastně místo SHift+ů zmáčkneš mezerník. Ale brzdaři začnou brzdit s určitou prodlevou.
 

Josef Vogeltanz

Pomocník strojvedoucího
Aha, v ORTS by jsme museli jako povel použít původního brzdiče (imaginárního) a na místo sykotu v zářezech triggerem ošetřit pískání (signály).
Tedy není to nemožné. Ale v praxi asi nereálné. Opravdu staré páry se sací brzdou a ručně bržděnými vagony jsou v zájmu několika málo nadšenců.
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Aha, v ORTS by jsme museli jako povel použít původního brzdiče (imaginárního) a na místo sykotu v zářezech triggerem ošetřit pískání (signály).
Tedy není to nemožné. Ale v praxi asi nereálné. Opravdu staré páry se sací brzdou a ručně bržděnými vagony jsou v zájmu několika málo nadšenců.
Jistě, děláme to vlastně jen pro sebe, jako vždy. ;) To víš, není to eso. :p
 

Rogers

Skladník
Tak to je skvělá zpráva, jen to bude chtít upravit Zlatohorku pro OR. Ještě poupravit pro OR model krytého vozu Z a bude to paráda. I když vozidel ČSD není nikdy dost, zvláště prvorepublikových. Já bych se ještě přimlouval za přípojný vůz Clm ( Cl ) z let 1932 - 1934. Tento vůz už sice pod označením Blm jezdil ještě v roce 1974 na trati Rumburk - Dolní Poustevna.
 
Nahoře