Tramvajová trať Ostrava do MSTS

Martens

Strojvedoucí
#1
bob57_cz napsal:
A proč ne rovnou tu fyzicky nejdelší 9 z Kunčic ? Z hlaváku na Frýdlatský most je to kratší než z Kunčic přes Hranečník.
Bobe, protože 9 sice byla nejdelší, ale už končí na Vozovně v Porubě....ale i tak je stále asi nej.....navíc....několikero obratišť po cestě.....na Hranečníku kolejová splítka.....

Jo a tuhle debatu vytahuji z 310 a udělám solo vlákno, protože už s tím nesouvisí......
 
G

Guest

Host
#2
Bobe, je viděť, že jste z Prahy, protože nevíte, že už několik let, jezdí 8 až na Vřesinskou z hlavního nádraží, 9 bohužel končí ve Vozovně Porubě. Vím to proto, že každé 4 měsíce navštěvuji svého doktora ve Fakultní nemocnici v Ostravě Svinově a to je moje jediné dopravní spojení.

Ověřte si to v jízdním řádu nebo na internetových stránkách dopravního podniku města Ostravy.
 
D

Donald

Host
#3
Echm. 8 sice jezdí už několik let na Vřesinskou, ale 9 jezdí na Vřesinskou taky, i když jen v noci, a to končí na Hranečníku, a brzo ráno (mezi 4 - 5. hodinou) a to jen pár spojů jede z Vřesinské až na NH. Pak teda jede ještě jeden spoj okolo 21:00. A aby jste se nehádali, tak se čumněte na tohle: http://www.dpo.cz/JR/2004_2005/009.pdf.
 

Martens

Strojvedoucí
#4
Je to fakt, že 9 oficiálně jezdí jenom Vozovna Poruba - Hranečník a jenom pár špičkových spojů je protaženo z Vřesinské Na NH Jižní Brána.....je to už tak cca 10 let.....

Jinak linka 9 kdysi opravdu jezdila z Vřesinské až na Jižní bránu Nové Huti a platila za nejdelší linku v Ostravě ......

Linka č.8 zase pravidelně jezdí z Vřesinké místo toho, že kdysi pravidelně končívala na Vozovně......

U Boba57 si nejsem jistý ( stejně jako u sebe) jestli ho mám počítat mezi pražáky nebo Ostraváky, protože původem jsme oba z Ostravy.....

IMHO Jiří drobná oprava - Fakultní nemocnice v Ostravě není ve Svinově, ale v Ostravě-Porubě na ulici Nemocniční......a je to kolos jako kráva.....

IMHO dokázal bych si představit reálnou tramvajovou štreku z Vřesinské do Budišovic - nádherná jednokolejná trať krajinou Hrubého Jesníku....s křižováním.......

Jinak na za kvalifikovaného odborníka na tramvajovou dopravu považuji Pepu Kvasila - a to doslova a do písmene - jeho znalosti jsou udivující......
 
G

Guest

Host
#5
Cože ? :eek: :eek: Pokud já vím, tak Fakultní nemocnice je situovaná na ulici třída 17.listopadu, stejně jako Domov Sester, který stojí vedle FN.
 
Naposled editoval moderátor:

Martens

Strojvedoucí
#6
Jo máš, pravdu....nějak se mi to pomíchalo s jiným špitálem....je to 17. listopadu, ale nic to nemění na tom, že už to není Svinov.....to by jsme Tě porubáci hnali....:)
No myslím, že tohle už je OFF-TOPIC.....
 

Vlado

Pokladník
#7
Síť tramvajových tratí v Ostravě je pro mně hodně zajímavá a chtěl jsem ji realizovat v MSTS. Bohužel, nesehnal jsem kromě videí žádné podklady, takže si na to netroufám..
 
G

Guest

Host
#9
No, mě napadlo, že by to mohl dělat Martin co dělá trať 321, jelikož má postavenou Ostravu a pak by mohl navazovat to co už udělal, ve Svinově už je most a na něm dvě koleje, na hlavním nádraží by mohl navazovat včetně frýdlantských mostů ( Náměstí republiky ).
Ale asi by to pro něj bylo příliš těžké a práce navíc, takže ať pokračuje ve stavbě trati směrem na Košice a na můj nápad ať zapomene. ;)
 

Kuba

Provozní technik
#10
Martens napsal:
IMHO dokázal bych si představit reálnou tramvajovou štreku z Vřesinské do Budišovic - nádherná jednokolejná trať krajinou Hrubého Jesníku....s křižováním.......
To jsem nevěděl že Ostrava s svou nadmořskou výškou okolo 300m.n.m. leží v Hrubém Jeseníků.
 

Martens

Strojvedoucí
#11
Ostrava přímo nee, ale lokalita Dolní Lhota, Čavisov, což je za humny směrem na Opavu a a jezdí tam linka číslo 5 ( do Čavisova), tak to už spadá do ...a teď nevím....jestli je to přesně Hrubý nebo Nízký Jeseník...to bys mne fakt musel zabít....ale když jsem to kdysi četl, taky jsem se tomu divil.....

Tak jsem si to ověřil a je to Nízký Jeseník...viz
http://www.maticeslezska.cz/udaje/index.php?locality=%C8avisov, zhruba uprostřed stránky...
 
#12
Dobrý den!

Rozhodl jsem se vytvořit fiktivní trať, ať je kde jezdit s K2 a KT8D5. Vyskytl se však problém. Na jeden čtverec díky tomu připadá velké množství objektů a tak hledám někoho, kdo by mi mohl nabídnout kulisy městských ulic. Děkuji.
 
G

Guest

Host
#13
No já nevím, jestli to také nepodléhá autorským právům, ale ikdyž to nebude pravé ořechové, zkus vyrabovat objekty z tratě Opava - Olomouc, tam je hodně objektů v Olomouci.
 
G

Guest

Host
#15
Tak obrázky jsou moc pěkné, ale na první pohled to nevypadá jako tramvajová doprava, spíše mi to připadá, jako kdyby železniční trať procházela městem. Aby to alespoň vypadalo jako tramvajová trať, tak tam nesmí být pražce, ale musí být zapuštěná v silnici. Jednou jsem byl na dovolené ve Španělsku v přímořském letovisku Oropesa del Mar ( červen 1996 ) tak přesně přes to město vedla železniční trať, dále podél pobřeží. Trať vedla z Valencie až k jihu Španělska ( oblast Španělska, která hlavně patří Cikánům, Arabům a přistěhovalcům z Maroka ) a končila až ve stanici Malaga.
 

Martens

Strojvedoucí
#16
A na to jsi přišel kde????????

Pokud je zajištěno, že auta nevjedou na těleso tramvajové tratě, tak tam můžeš mít jak pražce, betonové panely, tak i travnatý koberec........

Zajeď si do Ostravy, podívat se, jak se jezdí na Svinovských mostech nebo jak vypadá tramvajové těleso v Praze na Hradčanské......
 
#19
Jiří: Tak obrázky jsou moc pěkné, ale na první pohled to nevypadá jako tramvajová doprava, spíše mi to připadá, jako kdyby železniční trať procházela městem. Aby to alespoň vypadalo jako tramvajová trať, tak tam nesmí být pražce, ale musí být zapuštěná v silnici.
Tak tedy nevím,kam by jsi pak zařadil trať Liberec - Jablonec n/N.,což je podle JŘ tramvajová trať.V městech,kterými projíždí,nejsou všude zapuštěné pražce a mimo města je to normální trať na náspu jako u ČD.Jen má většinou tramvajové koleje se žlábkem. :D
 

nebulus

Pomocník strojvedoucího
#20
V Bratislave boli kedysi všetky električkové trate "zakryté" asfaltom, alebo betónovými panelmi. Ale pre nemožnosť údržby zvršku pri takomto prekrytí, je väčšina tratí mimo centum po rekonštrukciách odkrytá. Pri týchto tratiach sú použité "obyčajné železničné koľajnice" ( bez žliabku).
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_k2&no=136&id=27302aeef4f021f9f6f0f725
Ale niekde sa nájdu aj tie žliabky... :eek:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_k2&no=416&id=27302aeef6f021f7f1f1f725
 
Naposled editoval moderátor:
Nahoře