G
Guest
Host
Jde nějak udělat z .s zase .3ds? 
Ppoollll, ja mám na to trochu iný názor ... po dohode s autorom by nebol problém, ale načo bude niekto importovať hotový cudzí model do 3ds max, keď doteraz nezverejnil s prepáčením ani hajzlovú búdu do niektorej z tratí ... nahovárať si, že niekto importne hotovú lokomotívu, mierne ju upraví a zverejní ako svoje dielo, tak to sú len plané silácke reči. Pre toho, čo nevie vyrobiť základný tvar a deformovať ho do potrebnej podoby, natextúrovať to a exportovať do MSTS, tak ten nech radšej na import do 3ds max rýchlo zabudne. Import hotového *.s súboru totiž zničí kompletné mapovanie textúr a animácie, takže úprava nie je taká jednoduchá, aby sa toho kdekdo chytal.Ppoollll napsal:Našel jsem na netu jednu knihovnu která by měla sloužit jako doplněk 3DS právě k tomu zpětnému importu. Bohužel ale 3DS nemám nainstalovaný takže jsem to nemohl ani vyzkoušet. Takže jestli to funguje nevím.
A to kde jsem to tehdy našel si teď už nevzpomenu. Takže jedině hledat a hledat ......
Jiná stránka věci ale jsou paragrafy kolem autorských práv. Dokud to člověk dělá akorát sám pro sebe tak je to OK ale jakmile by to chtěl zveřejnit tak je to problém. A dělat věci jen pro sebe do šuplíku asi moc velký význam nemá.