Co znamenají jednotlivé signály na semaforech?

G

Guest

Host
Dobrý den, rád bych se zeptal na nějaký manuál popřípadě odkaz na nějakou stránku (pokud možno česky), kdy by byly vysvětleny jednotlivé signály na semaforech. Předem díky.

Martens

Strojvedoucí
Re: Semafory

Jasno napsal:
Dobrý den, rád bych se zeptal na nějaký manuál popřípadě odkaz na nějakou stránku (pokud možno česky), kdy by byly vysvětleny jednotlivé signály na semaforech. Předem díky.

Podívej se třeba tady.....http://www.predpisy.wz.cz v předpisu ČD D1, pokud se Ti jedná o skutečnou železnici....

Jinak k použití návěstidel v MSTS teď pustil Jirka Polák ( http://trainsim.wz.cz) novou verzi, kde je podrobný manuál pro práci s návěstidly....

M

maek40

Host
RE: Semafory

Prepáčte, že som obnovil túto tému ak je niekde založená podobná. Tá stránka je bohužiaľ už neplatná a na tej druhej som to nenašiel. Som úplny začiatočník a ako len môžem prehľadávam celý google a aj tak nikde nič všetky témy sa týkaju už aspoň ako tak skusenejších ľudí. A ja hľadám len úplne obyčajné začiatočnícke veci napríklad čo znamená ktorá značka a čo je aký signál na semafóre, alebo ako sa to volá? Návestidlo? . Niekde svieti na modro niekde na červeno potom zase na žlto potom je tam taká značka a taká a ja sa nemám koho spýtať čo je čo lenže google ani nič podobné mi tiež veľmi nepomohlo..

Ďakujem vopred,

Marek.

Ramon Juan

Cestující
maek40: na této stránce se nachází pár informací, které hledáš
http://cisarstvo.breakdance.sk/navestidla.htm

dem

Strojvedoucí
Alebo, www.uivp.sk a tam sa mozes online testovať s predpisov kým ti to nepôjde.

M

maek40

Host
RE: Semafory

Veľmi pekne ďakujem. Pomohlo mi to.. Ešte raz díky .. !

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Jen je nutné si ujasnit i názvosloví. Semafory máme jen na silnicích. Na železnici není nic jiného než návěstidla :D.
Nebo to měl být jen železniční fór ? (sema fór:D)

M

maek40

Host