Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha_archív #10

Stav
nelze přidat další příspěvky.

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Aktuálně mapa vypadá takhle:
9018bfc8bb23f1dc9f5510819f3bb386.jpg
Kilometricky téměř propojeno, ale hold z Litic do Žamberku to budu muset víc ohnout nahoru a od Letohradu to zase víc položit :D.
Naštěstí to myslím kilometricky vyjde. Ale když jsem pokládal koleje z Litice, tak se mi to zdálo moc strmé dolů. ale nechal jsem to, protože jsem ještě nevěděl, jaká vznikne odchylka. Naopak od Letohradu to bylo moc položené a bude třeba to položit ještě trochu víc.
Nejtěžší stanice byla asi Litice nad Orlicí, která je všelijak pokroucená a to i sklonově. Jinak maximální sklony na této trati jsou do 12 promile a když v Žamberku ujedou vozy, tak dojedou až do Týniště nebo na druhou stranu do Letohradu. Žádný protisklon není, kromě několika rovinek.
 
Naposled editoval moderátor:

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Pokud někdo sleduje jak se peru s 021, tak zde jsou poslední zprávy. Přeskládal jsem koleje jak od Letohradu, tak od Litice, abych se přiblížil a po položení kolejí v Žamberku to dopadlo takto :D :
202047c8bdf978057afac2035143fa01.jpg
Je to ještě horší než to vypadá, kolej od Litice je asi o 36m níž :D A to jsem měl strach, jestli od Týniště to moc neženu do stoupání. Zase dobrá zpráva je, že nechybí ani nepřebývá několik kilometrů trati jako tomu bylo při minulých propojovacích tratích. Ty dva konce by na sebe měly přesně navazovat :D Hold bude třeba vše opět přeskládat a sklony všude zaokrouhlit směrem nahoru, kde ještě nejsou. Od Letohradu jsem už dolů zaokrouhloval.
Hold stavění tratí je jeden velký rébus. Ještě asi dvě přeskládání kolejí za dodržení tolerance oblouků a sklonů a snad se už strefím přesně.
Zatím je to jak v tom vtipu o ražení tunelu z obou stran. Když se nestrefíme, máme tunely dva :D A zdymadlo pro vlaky dělat nebudu :D
 
Naposled editoval moderátor:

David Hájek

Pomocník strojvedoucího
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Zbyněk Šemora napsal:
...
Když se nestrefíme, máme tunely dva :D A zdymadlo pro vlaky dělat nebudu :D

Furt lepší než v Polsku,kde synkům "ujelo" propojení dvou rozestavěných úseků dálnice o cca. 5 km.:rolleyes:

At se dílo daří.

David
 

Martens

Strojvedoucí
Správce
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Davide, o té dálnici vím, ale daleko větší perličkou bylo dokončení železničního tunelu u Warszavy, do kterého se nemůže vejít vlak - projektant při návrhu nepočítal s výškou traťového svršku.
 

fary martin

Začátečník
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Hlásím,že jsem úspěšně dokončil "Topírnu noc"BP 85.04 bez problémů.Snad jen malinká vada na kráse:V závěru akt při lv jízdě z P Vrš. do P Libně,při odjezdu z P Vyš. proti stůj chybí jakákoliv hláška.Jel jsem tedy sám TAB a vše OK.Při pokusu odjet minulou verzi BP 85.03 jsem po posunu v depo na Mas. nemohl odjet do Libně,protože v okolí P.Mas byly naštosované panťáky tafic a nebyla volná trať...Jinak paráda ,díky!Martin
 

Pawlik

Průvodčí
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Martensi, to my v MSTS také ne, tak máme přihrbené sběrače. Ještě, že jsme nestavěli tunel. :)
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Je důvod k oslavě. Právě jsem projel zkušebním vlakem z Letohradu do Týniště na Orlicí (přes Žamberk). Jnými slovy, končně se mi podařilo strefit s kolejemi proti sobě, aby vše navazovalo. Na celém úseku je kilometrická odchylka 50m, což je velmi dobrá tolerance. Výškově jsem měl problém s rozdílem 20m a srovnal jsem to tak, že jsem musel znovu položit koleje až z Týniště do Žamberku zaokrouhlením sklonových hodnot směrem nahoru. Moc velký prostor jsem neměl, nejvíc to šlo zvednout právě na rovinkách za Týništěm, kde jsem půl promile řešil jako rovinu (nyní 2.5 promile). Tím už Častolovice mám o 10 metrů výš.
Takže už mohu v klidu dokončit kolejiště ve všech stanicích a doplnit všechny návěstní náležitosti. Jinak všechny poloměry oblouků v celé trati jsou přesně na metr podle podkladů. Například kde má být poloměr 283m je poloměr 283m, atd. Veškeré korekce jsem dělal změnami v přechodnicích z roviny do oblouku. Také maximální sklon na této trati 12 a půl promile jsem dodržel. Myslím, že to bude pěkný úsek trati, až se dokončí finál. A ten rozhlas v Letohradě, který hlásí příjezd rychlíku od Žamberku je konečně pravdivý.
876dc5cb8570c7e97e40d1740c7f48d3.jpg
 
Naposled editoval moderátor:

alcapone

Pomocník strojvedoucího
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Jen dotaz, jaký oblouk máš na tunelu. Ja mam 250 a te problém, nemam na něj v tom to poloměru tunel. Jinak návěstidla jsou již všude elektrická. Video je z doby, kdy se to předělávalo. Ale te jedno, každej budeme mít trať jinačí.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Oblouk v tunelu? Ten jediný, mám mimo podklady, místo 290m 250m, kvůli modelu tunelového dílu, aby tam byla ve hře tma. Je nově doplněný pro BP85, ale myslím, že jsem jej zapomněl vyměnit na trati 251, aby za Prudkou byl funkční tunel. Jinak začátky a konce všech oblouků jsou v toleranci max 10m dodrženy.
 

Luky

Hradlař
[split] Hlášení chyb pro trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Neměla by být ze stanice Přibyslav ve směru na Brno až do stanice Sázava u Žďáru traťová rychlost 110 km/h a né 100 km/h, jak je tomu teď v trati BP. Protisměr na Brno tam 110 má.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
RE: Hlášení chyb pro trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Tenkrát nebyla, jestli to změnili, nevím. Ale je to možné. Nové TTP nemám.
 

RS6

Začátečník
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Podle aktuálních TTP je v tomto úseku pořád rychlost 100 km/h.
 

klimi

Signalista
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Ahoj. Prosim Vás, složka Track_B je součást jaké aktualizace? Smazal jsem si ji a teď mi to hází chyby...
Díky

Pozn.mod. Vyřízeno pomocí SZ.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Global se stále vyvíjí a mění, v každé aktualizaci je něco. Společně s novými kolejemi se i aktualizuje Track_B. Ale tento se aktualizuje i samostatně, například když Pawlík dodal nové pražcové textury.
Udělal jsem balík aktuaálního Global a Track_B, kdyby to někdo náhodou ještě potřeboval. Možná by bylo dobré do balíku doplnit textury, které musí být v trati, aby vše fungovalo. (kdyby tohle chtěl někdo použít jinde než u BP)
Global a Track_B verze BP85 stahujte zde
Možná by se odkaz mohl dát do FAQ, tady se to brzy ztratí.
Já ještě zkusím doplnit ty potřebné textury, až bude na to čas, aby vše bylo komplet. archiv už ponechám pod stejným názvem.

Jen je škoda, že se mi nepodařilo odstranit tem škaredý angličan. Do jeho pozic bych doplnil další koleje, konkrétně R300 pro dvě koleje i s tunelem. Ale nejprve by někdo musel umět z Kolína odstranit tu rakovinu, kde zůstal poslední tento angličan smazaný jen ve world. Pokud jej smažu, což lze, jde i save bez pádu, tak po restartu MSTS nastane totální smrt této trati. To by někdo musel umět tohle pradávné špatné uložení v databázi komplet z databázových souborů ručně vyčistit. Tenkrát od podobných havárií dával ruce pryč i Džordž.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Tak se opět trochu změnila mapa tratí a když už jsem byl v pokládce 021, tak jsem to vzal až do Polska. Asi 100m za hranice, kde končí mé podklady. Dál už lišky dávají dobrou noc, protože ani strýček Google tam nemá podrobné letecké mapy.
Legrace je, že kromě technických podkladů nic z této trati nemám. I strýček Google mi poskytl pohled jen na vytrhané původní koleje. Až na Lichkov, kde už je nová pokládka, tak snad tuto stanici mám dobře. Další stanice naštěstí nijak složité nebyly.
Ale pokud někdo máte nějaké fotky, videa. Hlavně bych potřeboval nové TTP, abych mohl osadit rychlostníky a spol.
Takže tím končí fáze pokládky a začnu tyto nové tratě zprovozňovat.
Rychlíky z Prahy do Polska tudy jezdí, tak si myslím, že tato trasa bude mít svůj význam.
d9341f0456d893aa356fa59aa21cfc00.jpg
 
Naposled editoval moderátor:

alcapone

Pomocník strojvedoucího
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Staviš již elektrifikovanou trať do Polska nebo před, pokud pčed tak na mapach.cz je ještě před elektrifikací, sic kvalitově nic moc, ale aspoň něco.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Stavím koridor, protože původní záznamy kromě pár fotek nemám. Možná to bude lepší i pro provoz, kdy Polky jezdí k nám do vnitrozemí. Jen bohužel chybí modely žebříkových koridorových TV. Snad to nějakého místního vyprovokuje k modelování.
 

David Hájek

Pomocník strojvedoucího
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

Zdravím,
pokusil jsem se rozhodit sítě v Polsku a začíná se "rýsovat" nějaké to jednosměrné video z úseku Miedzylesie - Klodzko - Kaminiec Zabkowicki. Aź mi tedy dorazí ukázka videa a bude-li dobrá,zbývá už jen jediné - poprosit o pořízení obousměrného videozáznamu úseku Lichkov - Miedzylesie zdejší členskou základnu. Snad se s tím kluci z východních Čech nějak poperou.:D
Jinak,co mi psali kluci z Polska,sehnat přesné údaje o sklonech a směrech vedení tamních tratí je de facto nemožné.;)

David
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
RE: Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha

David Hájek napsal:
....Jinak,co mi psali kluci z Polska,sehnat přesné údaje o sklonech a směrech vedení tamních tratí je de facto nemožné.;)

David
Ahoj Davide, dokud tohle bude nemožné, nemá smysl takové plány řešit. Tady se jednalo hlavně o zakončení v Lichově. Mezilesí, to by někdo musel být opravdu aktivní. Model nádraží, návěstidla, atd. a hlavně výpis od traťovky. Poloměry a přesné sklony. Jenomže pochybuji, že se najde nějaký modelář, který vymodeluje Lichkov nebo Jablonné. Nějaké mizerné fotky pro model bych od PaV měl.
Jinak bych mohl pokračovat do nekonečna. Hanušovice, pak to propojit do Olomouce :D A nakonec by došlo i na ten Vladivostok přes Warszavu :D
Je nutné včas zatáhnout za brzdu, Čekají jiné úseky na dokončení, jako například Beroun, atd :D Tohle byl jen takový test, jak se nabízeli modeláři, jak by rádi na 021 modelovali, jen kdyby byly položené koleje. Zatím modeluje jeden, viz minulá aktualizace. A sám vše zvládně těžko.
 
Stav
nelze přidat další příspěvky.
Nahoře