Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

KarlicekM

Skladník
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

Nefunguje :( Asi tu aktivitu zkusím znova od začátku. Možná jsem udělal chybu někde před tím, nevím...
 

KarlicekM

Skladník
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

Tak už to funguje správně. Sjel jsem Topírnu znovu od začátku, v Kutné Hoře najal u laminátek až těsně k modré návěsti a už to šlapalo správně. Tak jsem zvědav, kam se dostanu...
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

Pokud používám BIN vyšší verze než je doporučená, tak se dá v této aktivitě dostat nejdál do Buben, kde se při posunu vynuluje rychlostní limit a bum. Už se nejde rozjet. proto nedělat machry :D a používat doporučenou verzi 170819 nebo tak nějak, už si to nepamatuji. Pak se to dá dojet komplet.
 

KarlicekM

Skladník
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

Tak Topírnu jsem konečně dojel do konce. Díky panu Šemorovi za super aktivitu. Teď už konečně zkusím dojet aktivitu Den blbec. Už vím, jak na Lanžhot, takže hurá do toho.
 

KarlicekM

Skladník
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

Den blbec už jsem taky dojel, ale musím uznat, že v Lanžhotě jsem se pěkně zapotil. Trefit to místo zastavení je docela kumšt, asi nejproblematičtější místo. Opět musím vystřihnout poklonu autorovi.
 

krejca

Cestující
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

KarlicekM napsal:
Den blbec už jsem taky dojel, ale musím uznat, že v Lanžhotě jsem se pěkně zapotil. Trefit to místo zastavení je docela kumšt, asi nejproblematičtější místo. Opět musím vystřihnout poklonu autorovi.

O jakem místě mluvíš? Vždiť ti tam jasně vypravčí řekne kde máš zastavit!
 

KarlicekM

Skladník
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

Ano, to sice řekne, ale když tam zastavíš, tak tě při odpojení mašiny nepustí červená. Musíš dojet ještě tak o tři vagóny dál.
 

KarlicekM

Skladník
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli jde v programu Conbuilder vyměnit u aktivity Vysočina lokomotiva čekající v Břeclavi (350.014)? Předem děkuji.
 

prolam

Provozní technik
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

KarlicekM napsal:
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli jde v programu Conbuilder vyměnit u aktivity Vysočina lokomotiva čekající v Břeclavi (350.014)? Předem děkuji.

Proč by nešla?
 

erikmir

Posunovač
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

Nedávno som túto aktivitu hral a tiež som si menil gorilu.
Gorila je v BV ako loose consist, ktorý musíš editovať:
Edit -> Loose consist -> zvolíš trať -> zvolíš aktivitu a vymeníš to (Replace)
 

M.Lukeš

Začátečník
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

Zbyněk Šemora napsal:
Pokud používám BIN vyšší verze než je doporučená, tak se dá v této aktivitě dostat nejdál do Buben, kde se při posunu vynuluje rychlostní limit a bum. Už se nejde rozjet. proto nedělat machry :D a používat doporučenou verzi 170819 nebo tak nějak, už si to nepamatuji. Pak se to dá dojet komplet.
Používám BIN 1.8.010516 a projel jsem celou aktivitu Topírna noc bez jediného pádu :p u aktivity Den blbec jsem měl ze začátku problém s puštění aktivity, pač jsem měl přepsanej soubor soundcfg. Co jsem si stáhnul opravený soundcfg, jede všechno v pořádku :cool:
 

KarlicekM

Skladník
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

Tak jsem to nevydržel a projel jsem si Vysočinu po Břeclav. Všechno funguje jak má, díky. :)
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

Udělal jsem test svých aktivit pro BP89 a neprošla jen jedna, Den blbec. Udělám opravný balík, ale kdo chce, může si stáhnout tuto aktivitu s opravenými trasami. (Dva traffic to odnesly)
Zde ke stažení
 

Acatus

Hradlař
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

Dobrý večer,
k topírně noc... už zde lehce padla skrytá "stůj" u Pn-ka v Kolíně, leč od 11/2010 bez vysvětlení, tak si dovolím položit dotaz. Rozjíždím to Pn do K.Hory od perónů na výstrahu a za vexly "bum ho". Na track monitoru sice šajba na stůj svítí, ale ve skutečnosti by tam žádná být neměla, tedy alespoň v ohledu na zábrzdnou vzdálenost. Zprvu mi to připadlo jako světlo na návěstidle v protisměru. Děkuji ze případné vysvětlení, vo co (ne)go. Jinak pane Zbyňku děkuji za ta Pn-ka v dané aktivitě. S chutí jsem si osahal i jinou dynamiku jízdy.
 

Acatus

Hradlař
RE: Aktivity ZS pro trať Bratislava - Praha

Acatus napsal:
Dobrý večer,
k topírně noc... už zde lehce padla skrytá "stůj" u Pn-ka v Kolíně, leč od 11/2010 bez vysvětlení, tak si dovolím položit dotaz. Rozjíždím to Pn do K.Hory od perónů na výstrahu a za vexly "bum ho". Na track monitoru sice šajba na stůj svítí, ale ve skutečnosti by tam žádná být neměla, tedy alespoň v ohledu na zábrzdnou vzdálenost. Zprvu mi to připadlo jako světlo na návěstidle v protisměru. Děkuji ze případné vysvětlení, vo co (ne)go. Jinak pane Zbyňku děkuji za ta Pn-ka v dané aktivitě. S chutí jsem si osahal i jinou dynamiku jízdy.

Vítejte, jen zareaguji na svůj poslední dotaz ke Kolínu. Nic světoborného. Napodruhé bez obtíží projeto. Pěkný večer A.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Po sedmi letech se vracím do tohoto vlákna. Opravuji původní své aktivity pro BP94. Některé už jsou přizpůsobené a zbývají ty největší.
Dnes se mi podařilo opravit trasy v aktivitě Pannonia, té by bylo škoda.
Ale mám dotaz. Když už to stojí čas, co je jinak, abych tyto aktivity mohl optimalizovat pro OR. ???
Poradí nějaký aktivitář? Jenom "nakopnout" Pak si už poradím. :)

Jinak Den Blbec nechám historii, protože to už je neopravitelné. Topírna noc načíst nejde, ale asi bych jí mohl přepracovat s jiným průběhem vzhledem k novým tratím a nymburském ranžíru. Ale to až po aktualizaci, protože to bude stát hodně času.
 

Acatus

Hradlař
... co je jinak, abych tyto aktivity mohl optimalizovat pro OR. ???
Jestli se dotaz váže i na Pannonii (mmch skvělá aktivita, rád na ni vzpomínám), tak první co mě napadá, je přepřah v Břeclavi. V OR už netřeba najíždět s dílem na gorilu a zavážet lamino jinam, ale odjet od Pannonky s laminou vhodně někam a přes AltF9 přejít do gorilky. S rozdílem od stávajicího trasování posunu, bych nastupující díl s gorilou dal do přímé za cesťák a s laminem bych odjel doprava, ať po přechodu do gorily může bez jízdy křížem gorile PC zasunout lamino sám na 4. perón (nebo kam to tehdy bylo). S WPointy pak lze regulovat čas, kdy jaký díl kam může odjet. WPointy jsou skvělá a spolehlivá věc, takže tam, kde dělají neplechu stávající blokovací servisy, bych tyto smazal a nahradil je WPointy.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
O tom jsem už také slyšel, že se nemusí najíždět, když potřebuji přejít na jinou loko. Ale pokusil bych se ponechat ještě zpětnou kompatibilitu s MSTS. Tedy pokud to jde. Jinak bych musel udělat verze dvě.
Největší úprava bude posouvání času, protože úsek Břeclav - Brno je delší. Tedy to musím celé projet.
 
Nahoře