Edie
Průvodčí
Doporučuju se podívat na toto video, je to docela zajímavé.
Vědeckopopulární reportáž docela líbivě zpracována. Poskytuje pouze nástin a nevnucuje divákovi žádné složité technické detajly.Edie napsal:Doporučuju se podívat na toto video, je to docela zajímavé.
Tak tohle je asi od začátků vyřešeno. Já mám ty fotky doma, ale je tam zabudován návěstní opakovač, který známe například z 350 i s Mirelem. Tak nevím, jaká součást vlakového zabezpečovače ještě chybí. Klaksonem živáku bych se nechtěl probouzetbob57_cz napsal:1.Jedním z problémů je absence vlakového zabezpečovače pro naše trati. To však není nepřekonatelné a odpovídající VZ se dá dovybavit.
Zatím obsazováno dvoučlennou lokomotivní četou.
.
Nuž máš pravdu, předsedo, leták je leták, ale je v souladu s realitou ? To, co jsem napsal, mám od člověka, co na tom jezdí provozní zkoušky mezi Brnem a Břeclaví ( ne fíra, je "hodně výše" ). Možná měl jen smůluOndraJ napsal:bob57_cz: to že ještě leccos v kompatibilitě taurusů s naší zabezpečovačkou není doladěné, uznávám, ale to co tvrdíš o elektrickém brzdění není pravda. Taurus rozhodně umí elektricky brzdit i rekuperovat do všech systémů (m.j. viz leták Siemensu ...
Bohužel Rakušáci v Břeclavi rádi rekuperují a infrastruktuře se to silně nelíbí.OndraJ napsal:... že Taurus při příjezdu k peronu do Břeclavi brzdí elektricky - hraje (směrem "dolů" k hlubším tónům) "stupnici" měnícího se taktování pulsního střídače. ...
Tonik napsal:I když je toto vlákno o videu,snad nebude vadit,když sem hodím zajímavý link,kde se dozvíte něco málo o funkci parního stroje. Tonik
http://www.steamer.cz/par_lok.html
p.s.-třeba se to někomu bude líbiti....