Zbyněk Šemora
Strojvedoucí
Dane, to opravdu jinak nejde. Vždyť vidíš jak ty dvě tratě jsou místy "téměř" vedle sebe. Přitom Martin to má postavené krásně. A 072 zamaskoval vegetací. V létě to může být zarostlé.Ahoj, pochopil jsem dobře, že budou Z Ústí nad Labem obě tratě? I na Prahu?
Já si myslím, že tento traťový úsek může být velmi zajímavý. Musíš v aktivitách řešit provoz i na paralelní trati. A může být zajímavé, jak dva nákladní vlaky pojedou souběžně vedle sebe. A já zase vidím aktivitu nějakého EC od Berlína do Bratislavy, kdy za Lovosicemi bude nehoda, tak najede na soupravu traktor, přetáhne soupravu na pravobřežku do Žernosek a dál do Blavy pojedu přes Lysou mimo Prahu. Například.
Jinak podle ortofoto to půjde až do Kralup a pak do Prahy se to bude muset namáčknout. Respektive z druhé strany od Holešovic se budu snažit co nejdříve do Ortofotomapy dostat. A samozřejmě se nabízí další propojka z Kralup do Všetat. Proto tohle až příště.
Jinak se ohledně dodělávek budu soustředit víc na 072, ale 090 pro traffic bude funkční. Uvidím. Nějak si práce musím rozvrhnout.
Tempem stavění kompenzuji krizi, kterou prožíváme a není moc práce a o víkendech na bicykl to ještě není.