Hlášení chyb pro trať Bratislava - Praha v Open Rails

BULDA

Cestující
Jinde ti zastavuje AI v pořádku?
Jinde mi to, alespoň co jsem si vědom nedělá žádný problém, není samozřejmně v mojich silách to vyzkoušet úplně všude. Na zkoušku jsem dal příjezdovou trasu hráče na Masarykovo na 3.kolej a problém stejný jako u Al. Pokud zastavím až regulérně na nástupišti, tak jsem projel zastávku, protože 0 m do zastavení při příjezdu to ukazuje na samém začátku peronu.
 

Přílohy

  • Open Rails 2025-03-24 07-55-34.jpg
    Open Rails 2025-03-24 07-55-34.jpg
    566.1 KB · Zobrazeno: 0

Dan J.

Strojvedoucí
Hezký den.
Hmm, to má stejně i 310 v Opavě, trať DVK taky a OR, ani ORCZ s tím kdysi problémy neměl?
 

Luky

Hradlař
Na obrázku vidíme dvě nástupiště s nápisem "Jihlava". A pokud si pamatuji správně, tak ve skutečnosti má žst. Jihlava tato OBĚ DVĚ nástupiště (s nápisem "Jihlava") znatelně delší - ve hře je máme moc krátká. Běžně k nástupišti (jak stojí brejlovec) jezdil rychlík od Brna se 7 vagony (s přímým vozem z Košic) a k nástupišti se vešel celý, nyní ve hře se k této nástupní hraně vejde cca 6 vagonů. A vybavuji-li si to správně, tak u nástupiště (už si nepamatuji zda pravá, nebo levá hrana) úplně vlevo býval odstavený rychlík s Esem z Prahy, který přijížděl cca v 19:30 a měl 8 až 9 vagonů "béček" v pracovní dny, ale ten už přečníval.nastupiste_jihlava.jpg
 

paashi

Pokladník
Na obrázku vidíme dvě nástupiště s nápisem "Jihlava". A pokud si pamatuji správně, tak ve skutečnosti má žst. Jihlava tato OBĚ DVĚ nástupiště (s nápisem "Jihlava") znatelně delší - ve hře je máme moc krátká. Běžně k nástupišti (jak stojí brejlovec) jezdil rychlík od Brna se 7 vagony (s přímým vozem z Košic) a k nástupišti se vešel celý, nyní ve hře se k této nástupní hraně vejde cca 6 vagonů. A vybavuji-li si to správně, tak u nástupiště (už si nepamatuji zda pravá, nebo levá hrana) úplně vlevo býval odstavený rychlík s Esem z Prahy, který přijížděl cca v 19:30 a měl 8 až 9 vagonů "béček" v pracovní dny, ale ten už přečníval.
Nástupiště (měřeno na mapy.com) má od hrany po hranu 194 m. Mělo by se tam vejít 7 klasických Béček a jedna mašina (počítám 26m na vůz). Před nástupištěm (na obou koncích) je náběh na přechod přes koleje. To slouží jako "rezerva" při přepřahu lokomotiv. Samotná 7. kolej je podle map dlouhá 346m od návěstidla k návěstidlu. Na 13. koleji stával rychlík na Prahu, ale nevzpomínám si, že by měl víc jak 7 vozů. To by opravdu výrazně přečníval.

V trati BP je délka koleje (měřeno shodně s případem výše) 282 m. Nástupiště má nějakých 175 m. Pohledem na mapy mají 2. i 3. nástupiště přibližně stejnou délku. V trati BP je 3. nástupiště výrazně kratší. Je otázka, zda nebyly mapové podklady deformované a jestli bude možné to jednoduše opravit.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Na obrázku vidíme dvě nástupiště s nápisem "Jihlava"
Lidi, neblbněte. Já jsem tyto modely nedělal. To musíte na modeláře původního projektu. Ale netuším, jestli něco tady nedělal Deterio.
Tedy tohle nepatří do hlášení chyb trati. Ostatně tohle není ani o modelech, ale opravdu jen funkčnosti trati nebo že něco levituje, atd.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
nástupiště mezi nimi 185m, 11.kolej-212m, 13.-248m a nástupiště 171m.
Nástupiště 185m je reálné, ale to další, tam by se muselo překopat zhlaví. Je to tam všelijak do obloučků, tak proto mám peron zkrácený. Před mnoha lety perony začal dělat Deterio. Čas plynul a asi nic nebude. Třeba se sem brzy dostanu. Ale nemám žádné fotky, jak to tady má správně vypadat včetně popisek. Kdo chce perony, musí dodat podklady.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj, tak tohle je pro mne záhadou, proč mi nákladní vlak, který jede z Maloměřic směr Královo Pole, blokuje návěstidlo na hlavní trati z Židenic, před podjezdem směr Adamov?
Zde vyjíždí náklad směr Kr. Pole
malomerice.jpg

Na trati kde jedu já do podjezdu, svítí stůj do té doby, až náklad směr Kr. Pole projede za nadjezd, jako by mne křižoval, nechápu....
malomerice2.jpg
malomerice3.jpg


Jakoby ORCZ bral, že nejsou koleje nad sebou, ale nějak na sobě, jinak si to nedovedu vysvětlit. Ty trasy se vůbec neprolínají.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Dane, Maloměřice projeď a honem pryč. Protože tady bylo víc problémů na opačnou stranu, ani nevím, jestli se vše vyřešilo. Ale že se ruší trasy na nadjezdech, je to možné. Ale jestli jedeš do Krpole, tak tě vlak ,který zlobí na Třebovou nijak neohrožuje, ne? Třeba zastavil, že si fíra potřeboval odskočit a dál bych to neřešil.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ne, jedu právě na Třebovou a chtěl jsem potkat na tom podjezdu náklad směr Královo pole, ale i kdyż se naše trasy nijak nekříží, když má volno dřív jak já z Židenic, blokne mne před tím podjezdem a když má volno náklad později, jak já, tak zůstane viset před tím nadjezfem. Nic, setkání na podjezdu jsem zrušil.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Dane, teď se tam dívám, nejlépe je to vidět v editoru aktivit. U angličana nad tratí do Adamova je bod navíc. To je asi ten problém. Teď jsem ten angličan odebral a po save mi Editor MSTS řve o nějaké značce přejezdu, jestli smazat. Ano. To je právě ten bod navíc, co tam mohl dělat neplechu. Tady na tomto nádraží byly snad všechny angličany nějak polovadné. Všechny jsem už dávno vyměňoval. Asi se ty fantomové body šíří rychle jako slintavka/kulhavka. A teď vše znovu linkovat všechny odjezdy z ranžíru.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Dane, tam je problém s tím podjezdem. Když kolej v tunelu odeberu bokem, tak po smazání výhybek, kde byly ty rušivé body se po výzvě "smazat značku přejezdu" odeberou, pak doplním angličana, nalinkuji, je tam už čisto, pak vrátím tu tunelovou kolej na své místo, kontrola linkování návěstidel a dva černé body navíc tam jsou znovu. Dvakrát jsem to opakovaně opravoval, ale asi s tím už nic nenadělám. Třeba to tam už bude fungovat po tom restartu. Uvidíme.
 
Nahoře