Skiny Ricar

Dan J.

Strojvedoucí
Ještě jedna důležitá věc jest tahle, cituji Boba, jehož rada mi prakticky rozchodila všechny "žabáky" na trati BP:
Aha, nevyčetl jsem, že to dělá při každém překročení nějakého limitu rychlosti, myslel jsem, že pouze tu konstrukční.
V *.eng zrušit všechny monitory hlídání rychlosti:
OverspeedMonitor (
MonitoringDeviceMonitorTimeLimit ( 0 )
MonitoringDeviceAlarmTimeLimit ( 5 )
MonitoringDevicePenaltyTimeLimit ( 0 )
MonitoringDeviceCriticalLevel ( 65.1 ) dát ( 0 )
MonitoringDeviceResetLevel ( 0 )
MonitoringDeviceAppliesFullBrake ( 0 )
MonitoringDeviceAppliesEmergencyBrake ( 1 ) dát ( 0 )
MonitoringDeviceAppliesCutsPower ( 1 ) dát ( 0 )
MonitoringDeviceAppliesShutsDownEngine ( 0 )
MonitoringDeviceAlarmTimeBeforeOverSpeed ( 10 )
MonitoringDeviceDoesSuppressionReset ( 0 )
MonitoringDeviceTriggerOnOverspeed ( 65.2 ) řádek smazat
MonitoringDeviceTriggerOnTrackOverspeed ( 1 ) dát ( 0 )
MonitoringDeviceTriggerOnTrackOverspeedMargin ( 1.39 ) řádek smazat
MonitoringDeviceResetOnZeroSpeed ( 1 )
MonitoringDeviceResetOnResetButton ( 0 )
)
Dopl.: Nakonec vlastně lze odebrat celý tento odstavec, když nemá co hlídat stejně jako v reálu.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Teď koukám, že jsem čuměl do starého engu, v novém ten odstavec není. Nic, jdu testovat.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Tak Žáby šlapou, jen jedna chybice se vloudila, proč máš odkaz na zvuky jednotky do "sndelok", tedy správně, ale zvuky v kabině do "snd451" tedy špatně. :) Točil jsem video z aktivity a tím jsem musel po přestupu skončit, tichá žába byla dost nanic... :)
 

Dan J.

Strojvedoucí
Tak teď jsem se pustil do oprav, kurnik, když už si to směrujete na nějaké zvuky, které jsou neveřejné, tak aspoň co jde ven by mělo být dle standardů, 451engT, nikde ve zvucích nemám.
 

RicarCZ

Posunovač
Myslím že směrování zvuků a kabiny je drobnost, kterou si může každý upravit podle sebe. Zvuky které používám musí být veřejné, jinak bych je neměl a momentálně nemám ani dostatek času vše nahrávat znovu.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Jasně, jenže ta drobnost pak způsobí komplikace, když dělěš aktivitu a nevíš co se dějě a přepisuješ xxx souborů. Já jsem to už samozřejmě opravil. Ale zvuky tam máš určitě ne standard, nebo sis dělal nějaké úpravy, určitě nikdy nebylo směrování do sndelok451 a 451engT jsem taky v adresáři nikdy neměl. :) Já jsem to psal hlavně kvůli upozornění, že je tam zmatek. OR totiž narozdíl od MSTS nevyhodí chybu, jen zvuky nepřehraje a pak člověk neví, z které strany vítr fouká... :)
 

bob57_cz

Učitel češtiny
nikdy nebylo směrování do sndelok451 a 451engT jsem taky v adresáři nikdy neměl.
Ona už nastala dávno doba se opět zbavit těch nesmyslných aliasů a ty zvuky vrátit zpět do defaultního umístění ve složce Sound uvnitř složky s modely 451/2. Pro jiné mašiny stejně nejsou potřebné a při dnešních kapacitách a rychlostech disků je už nějaké common.něco zbytečné. Ve výchozím umístění je nejjistější funkčnost.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj.
Tak stejný problém jako kdysi, než mi Bob poradil, u nových skinů, tak nebyl jsem slepý, ten odstavec tam zůstal a záchranka skáče taky, jdu se v tom pohrabat a pak ti pošlu opravu, jinak na BP v OR bude hráč několikrát na záchranné brzdě, nebo bez výkonu.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Tak jsem Ricarovi poslal opravené engy pro Žabotlamy, aby v OR nepadaly z výkonu a neskákala tam nouzová brzda.
 

E499_2002

Pomocník strojvedoucího
Textury jsou perfektní. Jak jsi to udělal, že se již nemažou jako ostatní Tvé skiny? Akorát se bije se skinem od Ronoataha.
 

RicarCZ

Posunovač
Textury jsou perfektní. Jak jsi to udělal, že se již nemažou jako ostatní Tvé skiny? Akorát se bije se skinem od Ronoataha.
Díky, v .s souboru je opravený parametr texture ( 0 0 -3 ff000000 ) proto se již textury nemažou, musím to ještě opravit u těch ostatních.
 
Nahoře