Dieselová lokomotiva řady ČSD T679.019 (MDC) pro TS2016

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Kdo si hraje nezlobí a kdo si hraje s vláčky z naší společné dílny RoPik Inc. tak nezlobí dvojnásob. Abyste nezlobili i nadále, stahujte naši novinku ze známých stránek http://pikku.msts.cz/railsim.html. Balík s oblíbenou traťovou lokomotivou nezvyklé barvy jsme pro Vás připravili s Romanem jako spoluautorem modelu, se zvukaři, s fotografy, s texturáři a dalšími spolupracovníky uvedenými (pokud neuvedenými, tak velká omluva z mojí strany) v ReadMe. Model pomeranče má animovanou kabinu a skriptované ovládání. Užijte si hraní a nějaké reklamní obrázky zde:
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
 

kiski

Skladník
Honzo, máte to krásne...:) Ako som písal už na inom mieste, len tak ďalej. Držím ti palce.
 

Roman

Pokladník
Prosím, skriptované ovládání, jak píše Honza, berte s rezervou. Je to jen lepší default :).
Svůj díl na tom má i nemožnost sehnat informace a hlavně moje nechuť k pokročilejším funkcím. Skript není ani na úrovni 749. Ale nám s Honzou to stačí :)
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
... Honzo, máte to krásne...

Dík, uznání od kolegy potěší. Díky Romanovi se to hýbe jak má a vypadá to jak má (co on dokáže vykouzlit z mých modelů je někdy k neuvěření :) )

... skriptované ovládání, jak píše Honza, berte s rezervou. Je to jen lepší default...

Já jsem spokojen, že to v kabině vypadá k světu, dá se šmrdlat s páčkama, mačkat čudlíkama a dá se s tím jezdit bez dlouhé přípravy. Ještě by to chtělo nějaké baiky osmidvéřové.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Tradičně Honzův pěkný model.
Bohužel opět lehce pokažen nepozorným skriptařem kabiny.
V pdf popisu je rozmístění tlakoměrů správně, ale v kabině jsou funkčně černé ručičky vzájemně zaměněny, přestože pravý sdružený manometr má nepřehlédnutelně vyznačenu červeně hodnotu pro brzdové potrubí 5bar.
Pojmenovat uzavírací kohout brzdového potrubí pod brzdičem jako "Klíč brzdiče" není také pravé ořechové.
Ampérmetr trakčního alternátoru má být Ampérmetr trakčního generátoru. Generátorem je tam dynamo a ne alternátor.
Chyby byly, jsou a prostě budou. Zprovoznění v bodech 6 a 7 je zbytečné, stačí bod 7, protože zabrzděno je defaultně s uzavřeným kohoutem.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Ještě jsem dodatečně zjistil, že je úplně špatně nastaven vlakový brzdič. Má nesmyslně krátký rozsah. Místo 5,0/2,5-1,5bar má necelých 5/3,5bar (což by bylo nevyhovující i pro BS2 natož u Š-NO).
TractiveEffort a Ammeter na 1.st ukazují chaotické hodnoty spolu s Regulator, na 2.st pak hned 244 a celá TCH je divná. Bohužel opět výborný model dostal špatné ladění. Škoda.
 
Nahoře