Nová verze tratě - OLOMOUC2 je konečně hotová.
Pro majitele verze předchozí je k dispozici zdarma ke stažení. Oproti verzi minulé je hodně novinek. Provozovat lze obě verze současně. Více informací najdete
na tomto odkazu.
Přehled aktivit spolu s vozovými jízdními řády najdete
zde.
[Nalinkovaný obrázek z externího úložiště již neexistuje]:
http://images.megaupload.cz/uvod_2011_3.jpg
Výčet některých novinek:
V nové verzi tratě je:
- kompletně upravena kolejová síť - upraveny oblouky, křížení, výhybky atp. (viz. dále)
- zcela nově vybudovaná křižovatka Náměstí Hrdinů, Pavlovičky - pila a Pražská
- upraveny křižovatky:
* Okresní soud
* Hraniční/Brněnská
* Žižkovo náměstí
* Envelopa
- zcela nově vybudována trať a okolí v úseku:
* Šibeník - Neředín, krematorium (+ kompletní změna smyčky)
* Autobusové nádraží, podchod - Fibichova
* Pionýrská - Nová Ulice
- napojena odstavná kolej v Sokolské ulici (u vozovny)
- k vozovně a na Rubik dosazena otevírající brána
- po celé trati vyměněny nové semafory od Mikuldy - někde též vybudovány přechody pro chodce
- všechny AŽD výstražníky na křížení vlak/tramvaj jsou animované - pokud je "volno" svítí modře, pokud přejezd zvoní, svítí červená.
- po celé trati upraveny rychlosti
- nové okolí zastávky Výstaviště Flora
- nově vybudované přednádraží podle současného vzhledu
- upravena trať přes centrum (hlavně výškové vyrovnání)
- zmírněna "esíčka" před Priorem, před Okresním soudem, na trati na Neředín, na Náměstí Republiky
- upraveno esíčko před OD Koruna
- vyřešen problém u smyčky Fibichova + upravené okolí - vyjíždějící tramvaje vám vždy dají přednost, nemůže se tedy stát, že vám z ničeho nic vjedou do trasy.
- zkušebně byly odstraněny tram. semafory z míst, kde ve skutečnosti nejsou (byly tam umístěny z důvodu funkčnosti MSTS)
- drobné úpravy v ulicích - rozmístění vozidel atp.
- úpravy jízdních vlastností tramvají - rozjezd, brzda, prokluz atp (díky Ondrovi Janišovi)
- přibyly také nové aktivity
- nová tramvaj - reklamní T3 R.P 178 a Astra 202 v "Trio" nátěru
- přesný model budovy olomouckého hlavního nádraží (díky Matesovi)
- přesný model olomoucké hlavní pošty (díky Matesovi)
- ozvučení tratě (= "pištění" tramvaje do oblouků, "drncání" přes křížení atp. + úpravy zvuků tramvají)