CZSK verze 1.4

Meda

Pokladník
Zdravím,
ve verzi 1.4.10 z 18:58 hod. odzkoušena (zatím s loko ZSSK 362003) jízda pod oběma proudovými soustavami a vše OK.
Test na trati 321 - prozkoumat trať.
 

Michal Koňařík

Cestující
Ještě bych přidal můj postřeh, HV u 362 už funguje ale když přidám výkon tak při cca 5km/h mašina zacne sunout dozadu (jedu 5km/h a najednou sunu 45 km/h) a napíše to zásah protiskluzové ochrany jak už tu někdo psal .
 

Lukasiko

Začátečník
No tentoraz po teste na trati ŽSR 191-193 mi pri 25 kV len tak zhodí zberače.
Pokud vám blbne napětí při nahození lokomotivy, navolte jako napětí troleje na trati 25kV. Tyto lokomotivy nejsou ještě předělány na svůj provozní napěťový systém a fungují jako dříve všechny na 25kV.
 

Dodo

Provozní technik
Nie. Hlavne trať 191-193 nemá v TRK zapísané napätie 25000 ( zas niekto nečíta )
Už som to riešil aj s Robom ( autorom trate )
 

Meda

Pokladník
Zdravím
a kladu "řečnickou otázku" :
Protože mi vrtají hlavou rozdílné výsledky testování lokomotiv a zjišťované závady, tak mne napadlo, zda všichni používáme stejně laděné loko ?
Já používám verzi "ORMG-CZSK_PackX6X_2021-9-12" ze 12.9. (podle ověření v této chvíli nejnovější) a zatím se mi zde popisované závady nevyskytly ...............
 

mmouka

Posunovač
No tentoraz po teste na trati ŽSR 191-193 mi pri 25 kV len tak zhodí zberače.
Jen malá otázka, bavíte se tu o 25kV AC a přepínání systému, ale video je z DC mašiny.
Druhá věc je že pokud je na ZSR 191-193
definováno napětí 3kV DC za opět co tam chcete zkoušet z 25kV AC. Jestli si pamatuji tak 25kV je jen na příjezdu z Maďarska.
Pokud ale pro správnou funkci zobrazení potřebuji mít v TRK nastavené napětí na 25000 tak to musí udělat stavitel tratě.
 

Šnek

Vlakvedoucí
Jen malá otázka, bavíte se tu o 25kV AC a přepínání systému, ale video je z DC mašiny.
Druhá věc je že pokud je na ZSR 191-193
definováno napětí 3kV DC za opět co tam chcete zkoušet z 25kV AC. Jestli si pamatuji tak 25kV je jen na příjezdu z Maďarska.
Pokud ale pro správnou funkci zobrazení potřebuji mít v TRK nastavené napětí na 25000 tak to musí udělat stavitel tratě.
Přesně tak, stavitel tratě si musí upravit soubor trk.
MaxLineVoltage ( 25000 )
Není to nic složitého, jen to chce dát do aktualizace trati.
 

Icik

Průvodčí
I kdyby bylo v TRK třeba 45v, tak pořád je možnost navolit správné napětí přes Alt + s. Defacto v TRK nemusí být zapsané žádné napětí. Je to dočasné řešení a v budoucnu budou definované úseky trati se správným napětím. Tato funkce pak zůstane max pro debug mod.
 

mirsen

Začátečník
Páni, skúšali ste niekto na RJ162, prípadne 363 pri žltom medzikruží prekročiť rýchlosť 40km/hod? To že zaúčinkuje MIREL je v poriadku, ale potom sa dejú čudné veci. Vlak začne cúvať, poskakovať kade- tade. V ďalšej jazde sa nedá pokračovať. Verzia 1.3. bola bez týchto problémov. Zrejme sa pri programovaní prepínania sústav DC/AC niečo rozštelovalo. Okrem toho do rýchlosti cca 50km/hod sa chveje ručička aj číslica rýchlomera. Na rade 350 sa vyššie popísané vecí nedejú.
 

Lukasiko

Začátečník
Zdravím,

Skúsil som mašiny 162 a 362 na TRATI 321 a na ZSR 191-193.
Všetky mašiny sú z packu X6X s dátumom vydania 12.9.2021

TRAŤ 321:
ZSSK 362-vporiadku, všetko ide
ČD 362-vporiadku, všetko ide
ZSSK 162-pri 3kV a DC sa nepohnem, pridám výkon (ukáže sa to aj na merači) ale mašina sa nepohne a ani nie je počuť zvuk rozjazdu a k tomu mi hodí podpaťovku.

ŽSR 191-193:
ZSSK 362- pri 3kV a DC je ukazovateľ kV na maxe a pohnem sa nereálne rýchlo a potom mi hodí protisklzovú ochranu a začnem ísť dozadu.
ZSSK 162-pri 3kV a DC to isté čo na TRATI 321
 

Lukasiko

Začátečník
Aktivita R838 Trať321 v Ostrave-Svinov pri pokuse o rozjazd ČD 362 spätná jazda+protisklzová ochrana. Predtým som ale do Ostravy hl.n. normálne prišiel aj odišiel.
 

Dodo

Provozní technik
Používame všetci rovnaké engy, rovnaký program teda rovnakú verziu ale mne to nahodiť ide na 321 aj na BP aj na 191-193.
Tu video nahodenie 16x pod 3kV aj pod 25kV ( aby bolo vidieť čo to robí keďže vidím že presne tu chybu si robil ) :
 

Michal Koňařík

Cestující
Zdravím,

Skúsil som mašiny 162 a 362 na TRATI 321 a na ZSR 191-193.
Všetky mašiny sú z packu X6X s dátumom vydania 12.9.2021

TRAŤ 321:
ZSSK 362-vporiadku, všetko ide
ČD 362-vporiadku, všetko ide
ZSSK 162-pri 3kV a DC sa nepohnem, pridám výkon (ukáže sa to aj na merači) ale mašina sa nepohne a ani nie je počuť zvuk rozjazdu a k tomu mi hodí podpaťovku.

ŽSR 191-193:
ZSSK 362- pri 3kV a DC je ukazovateľ kV na maxe a pohnem sa nereálne rýchlo a potom mi hodí protisklzovú ochranu a začnem ísť dozadu.
ZSSK 162-pri 3kV a DC to isté čo na TRATI 321
S tou protiskluzovou ochranou mě to dělá též
 

Meda

Pokladník
Zdravím,
ráno vše OK. Teď: u loko 362,363 - nelze přepnout napětí loko, nezapne se HV. Napětí v trati se mění CTRL + C. Nerozjel jsem ani jednu loko ani na jedno z napětí.
Zkoušeno na trati 321.
 

Lukasiko

Začátečník
Zdravím,
ráno vše OK. Teď: u loko 362,363 - nelze přepnout napětí loko, nezapne se HV. Napětí v trati se mění CTRL + C. Nerozjel jsem ani jednu loko ani na jedno z napětí.
Zkoušeno na trati 321.
Toto isté som chcel napísať či sa niečo robilo. Ctrl+c sa už nezapínajú kompresory ale sa mení napätie a prepnúť DC/AC už nejde. Skúšané na trati 191-193 s 162.
 
Nahoře