No a když jsem se podíval pod F5, jakou zátěž mi nadělily jednotlivé modely vozů, dostal jsem se, že celá souprava byla vysoce přes normu, něco málo přes 900 tun.

Takže vzhledem k tomu, že i ORCZ 350 tam měla fiktivních 100 tun, odečetl jsem odcelé soupravy 20%. Což mi vychází i tak přes normu. Pěkné no...

V Úvalech na mezikruží mi bouchl Mirel (nedovolí překročení ani o desetinku, což je tady trochu trápení) a brzdící souprava se roztrhla. Takže jsem ji formou "jakože druhé šroubovky a funkčních hadic" napojil a se zpožděním 15 minut se doplazil na PHN. To byla cesta..

--------------------------------
Alespoň jsem protáhl nově laděnou Gorilu v extrémní zátěži a asi nejnáročnějším výkonu v GVD roku 2008.
Z této cesty mám několik dalších malých poznatků pro případnou "aktualizaci" chování, pokud to ladění dovolí:
1.) Ventilátory MS - lokomotiva nepozná, že byl stáhnut sběrač s ventilátory v poloze Ruční (není chybná obsluha) a následně po ani delším zvednutí nepozná, že je v napětí a ventilátory se rozjedou až po opětovném přestavení R-A-0 a zpět. Řešení stavu = po stažení vypnu a zapnu ručně. (Nevadí, ale...)
2.) Ventilátory odporníků - sound plných ventilátorů běží neustále i při jízdě na hospodárných a šuntovacích stupních, jak v sérii, tak SP, kdy se ventilátory netočí. (kdysi dávno -hk- ladění v MSTS umělo ty ventilátory umlčet)
3.) Podle ručičky plnění E/P převodníku v něm někdy zůstává i po odvětrání zbytkový tlak. EDB se nicméně zruší a lze přejít do trakce.
4.) Mirel při mezikruží práskne i po sebemenším překročení rychlosti bez upozornění a prodlevy. 0,1 km/h = pfůůůů HP. (dělalo v ORCZ vždy)
5.) Po zkrokování ze stupňů SP a směrové páce v -Sh-, zde na řadě 350 ZŮSTÁVÁ odstraněná chyba z řady 150/151 a pro přechod na sériové šunty je potřeba přepnout páku zpět Sh-P-Sh.