Budovy mají rozměrově naprosto mimo, včetně kolejiště. Vše jen nahrubo, aby se to z dálky trochu podobalo. Je to krásně vidět, když takový model osadím do textury ortofotomapy. To je lepší přemodelovat. Sice by šly použít textury, ale ty mají tak strašné, že i ty jsem téměř všude nahradil.nedokážu přesně posoudit, zda to odpovídá skutečnosti.
Tratě Berlin - Dresden mám obě jak verzi "DR" tak i novější "2015". Nevím jaké měli podklady, ale úplná rovina to není. Jsou tam sklony až k 10 promile. A zpracování odpovídá PT Dresden - Lipsko. Ale já spíš reaguji na zmíněné "škubání". Nebylo by lepší vrátit se domů?Budovy mají rozměrově naprosto mimo, včetně kolejiště. Vše jen nahrubo, aby se to z dálky trochu podobalo. Je to krásně vidět, když takový model osadím do textury ortofotomapy. To je lepší přemodelovat. Sice by šly použít textury, ale ty mají tak strašné, že i ty jsem téměř všude nahradil.
Tedy nechápu touhu mít v této době takovou trať. To je snad také lepší si jí postavit sám. Také mám takové škubání u sebe koleje protáhnout alespoň na předměstí Berlína. Tam je to všude v rovině a kolem jen lesy. To by neměl být velký problém. Ale nejprve bych si tam někdy udělal výlet osobně. Vůbec netuším, kudy ty rychlíky jezdí. Těch paralelních tratích tam vede víc. Ani jsem nikde nenašel video. Asi jsem zadal nesprávná klíčová slova.
Tak to jsem si všiml u videí od Mikuldy, ale je to na způsob, jako když se potřebuji dostat nahoru na nadjezd. Na oko prudká stoupání, ale hodně krátká. Protože rychlíky s tím Ragulinem by do táhlého stoupání jely max 50. Pamatuji si, když jsem jezdíval z Prahy domů nějakým tím mezinárodním expresem a jelo to odklonem přes Třebovou, tak do Brna zapřáhli Sergeje. A cesta do Svitav byla šnečí jízda. Proto bych poznal i jako cestující, že rychlík mezi Dresden a Berlín někde výrazně zpomalil. Kilo určitě jel v obou směrech. Jezdíval jsem tam dvakrát ročně. (Do NDR jsme měli dvě volné jízdenky na rok. Paradoxně do Rakouska jsme měli nárok na tři, ale tam se člověk dostal až po revoluci. Do Drážďan jsem jezdíval častěji, protože do státní hranice cesta na režijku a státní hranice - Dresden to stálo 20 korun )Jsou tam sklony až k 10 promile.
Doma už mám vše, kde jsem pravidelně jezdíval, tedy někde i něco navíc jen proto aby tratě byly propojené. Hybná síla pokládat ty všemožné tratě byly vzpomínky. A citace výše je odpověď proč Německo. A další důvod je, že tam jezdí přímé vlaky od nás. Vždyť kdo by si nechtěl projet Hungárku v celé trase? Jen v Bratislavě by přesedl na projekt od Duusa. Snad to do Budapešti jednou dotáhne. Ale Dresden - Štúrovo už reálné je.Nebylo by lepší vrátit se domů?
Tak toto ani náhodou nie je v pláne. Napríklad aj preto, že tá trať už je postavená u maďarov do MSTS.Jen v Bratislavě by přesedl na projekt od Duusa. Snad to do Budapešti jednou dotáhne.
To já jsem říkal také, kdyby se mě ještě nedávno někdo zeptal, jestli plánuji i do Ostravy. A do Ústí nad Labem? To už vůbec. A z HavlBrodu tak maximálně do Jihlavy, dál už ne.Tak toto ani náhodou nie je v pláne.
Ještě tu Zlínku, ať můžu vozit metloše na Masters of Rock.To já jsem říkal také, kdyby se mě ještě nedávno někdo zeptal, jestli plánuji i do Ostravy. A do Ústí nad Labem? To už vůbec. A z HavlBrodu tak maximálně do Jihlavy, dál už ne.
A ještě z Jihlavy do Veselí, díky!To já jsem říkal také, kdyby se mě ještě nedávno někdo zeptal, jestli plánuji i do Ostravy. A do Ústí nad Labem? To už vůbec. A z HavlBrodu tak maximálně do Jihlavy, dál už ne.
Jooo!A ještě z Jihlavy do Veselí, díky!
a jeste Veseli - TaborA ještě z Jihlavy do Veselí, díky!
No a pak z Veselí do Budějek kousek, a byla by celá 220. (sranda samozřejmě )a jeste Veseli - Tabor
samozrejme je to brano s nadhledem.
Asi jo. By se jinak umořil.No, myslím, že nás Zbyněk za chvíli pošle někam...