Náměty na aktivity - pro všechny aktivitáře

dvacka

Průvodčí
Kdyby chtěl někdo provětrat "veselou krávu" na nákladním vlaku ve 21. století, tak má jedinečnou příležitost na vlaku Pn52299 :)
 

dvacka

Průvodčí
Nemám, ale zkusím ti nějaké zjistit. Někdo ze zdejších členů by něco více prosím nevěděl? :)
 

Vrbam

Pomocník strojvedoucího
Jednalo se o placený šotovlak, tak si můžeš udělat jízdní řád podle sebe.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Tak to snad ani námĕt na aktivitu nenî, poněvač stát 90 minut u nástupištĕ v Ostravĕ na hlavním by bylo sebemrskačstvím. :)

Včera moje cesta ze zkoušky:
EC 140 Ostravan, odjezd v 16:09, mĕl už na příjezdu 10 minut sekyru. Přijel však okolo 09 +/- a já mĕl radost, jak budu hezky ve 20 ho. doma u telky, ale ouha, první půlhodina a stále stojíme u nást. nikdo nikomu nic neoznámil, nic se neděje, 2. půlhodina a stejný výsledek. To už jsem začal přemýšlet zda sedím ve správném vlaku. IDOS totiž ukazuje v dalších stanicívh, že můj vlak ve kterém sedím zpoždĕní snížil na 6 minut?! To už jsem nevydržel a šel jsem kouknout ven, co se dĕje a že doplním nikotýnový absťák. :) Sedím ve 2. voze a při cestĕ na cigáro čumím, že nemáme 1. vůz, a ani lokomotivu. Až když jsem si venku zapálil a zeptal se průvodčího co se stalo, dozvĕdĕl jsem se, že jde o poruchu na dveřích u prvního vozu. No nic, poruchy se dĕjí, to se mi může stát, i když jedu gumokolem, ale proboha proč, proč trvalo odstavení jednoho blbého kočáru, na kolej hned vedle soupravy tak dlouho! Vlaková četa se ty dveře snažila svépomocí opravit. To už dráha nemá na servis? Tvl, proč ten kočár prostĕ neodstavili rovnou? Stejnĕ to tak dopadlo, já si vzomĕl na povídku od Šimka s Grossmena, Moje první jízda tramvají, kde řidič otevíral dveře půl hodiny páčkou a nakonec je otevřel ručně a na dobu, kdy tato povídka vznikla. V ten momebt jsrm se zhrozil, ani né ze zpoždĕní vlaku 90 minut, kvůli jednĕm dveřím, ale z přístupu a pružnosti ČD, při banální poruše jednĕch vrat. Proč ten kočár neodstavili rovnou a EC 140 neodjel se zpoždĕním třeba půl hodiny, ale tenhle "pružný" postup ČD mne fakt přivedl do rozpaků. Samtná zkouška Brzdy po najetí mašiny cca 10 minut a odjezd.
 

Pepa z Nuslí

Průvodčí
Až Zbyněk dodělá Vysočinu, tak zkuste toto:
Brno Hl.n. léto večer. R6xx (číslo si nevzpomenu) do Prahy Smíchova je připraven k odjezdu, ale v čele má 263 002 (Dášu). Odjede řádně v 18:47 a jede bez mimořádností. V HB ho však dojede NEx, co předtím stál v Maloměřicích! Vlak po pauzičce pokračuje na KH, zastaví a traktor 731 pomůže s posunem Dáši a na rychlík najede eso 36x yyy. než však stihne najet eso na vlak, vlevo od vlaku zastaví nám již notoricky známý Nex, aby vyměnil laminu za bastarda. R odjíždí do Kolína bez zpoždědí. Na konci v Praze Hl.n by měl být přerušený odjezd (=náhlá brzda) kvůli zapomenuté průvodčí.
Toto se stalo v Srpnu 2001 při mé cestě z Brna.
Je to už hodně dávno, co jsi tenhle příspěvek napsal. Ale myslím si, že teď už tahle aktivita mohla být udělána, už kvůli tomu rozšířenému posunu AI.
 
Nahoře