CZSK verze 1.2

Hoši, kur... já nejsem programátor, nevím jak přepsat příponu u souboru, proč to buď nepřiložíte k tomu OR a nebo proč tam nedáte ruční povolení aktualizace? Jak jsem psal výš, až po odkliknutí OK se nainstaluje. Tohle měli vyřešené dobře, když se to odklikávalo v tom horním pravém rohu. Když jsem dělal aktivitu a měl uloženo, tak jsem aktualizoval až pak, ale věděl jsem už dopředu, že je aktualizace.

nezlob se na me ale toto zvladne uz i mali děcko. děláš super aktivity, pěkný skiny vagónů a že bys nezvladl přepsat název souboru.
takže návod.
1) na ploše vytvoříš nový textový dokument.txt
2) otevřeš v notepadu neno něčem podobném
3) dáš uložit jako ( másto txt dáš všechny soubory a vložíš tam "SkipAuto.ini"
a máš to to pak překopíruješ do OR a je to hotovo
3a) nebo prostě dáš přejmenovat soubor a vložíš tam toto "SkipAuto.ini"

Jo dík zkusím, nikdo z nebe učený nespadl, já mám PC pouze na nejnutnější práci, nemám holt takové základy, jako ten, co s počítačem prakticky vyrůstal. Já jsem víceméně začal s PC kvůli MSTS a muzice, jinak bych se na to... :):):):) Mně udržuje komplet celý comp člověk, co se tím živí a já se o nic nestarám. :)

Řádek s verzí se nepřepisuje. Patch je kontrolován při každém startu programu. Pokud je již nainstalován, nedá o sobě ničím vědět. Pokud není instalován, zobrazí se dialogové okno s oznámením o proběhlé aktualizaci.

Důležité pro aktualizace je nemít ve složce s OpenRails soubor skipAuto.ini. Ten zakazuje aktualizace.
Zdravím,
asi jsem méně chápavý, ale jednou se píše "nemít soubor skipAuto.ini" - viz citace výše a jednou tento soubor uložit do složky OR - viz příspěvek 120. Nebo špatně čtu ? Co platí ...........

Pokud chce uživatel mít nejnovější aktualizace, tak nesmí mít skipAuto.ini ve složce s OR.