Náměty na aktivity - pro všechny aktivitáře

Acatus

Provozní technik
Zdarec na 321,
nevím, jestli dobrý tip a zda-li už tu nebyl, ale zakvedlal jsem si pořádně. Pozná si někdo aktivtu? Omluva za výskyt retro 123ky na Slovensku, potřeboval jsem něco línějšího a šestikolo mně nebralo kvůli pomalým obloukům. Stihat se to dá. Musíš se jen naučit svižně brzdit a včas odbržďovat, ať to nerveš jako do zdi. Doporučuji.
754+123-4.jpg
turany.jpg
 

mikulda

Průvodčí
Správce
Sic jsi mimo téma, ale jak zde již zaznělo několikrát, vyhoď něco hotového a pak se ukáže, podobných nápadů už bylo a kde nic tu nic.

Já ti nevím, Most-Litvínov už je veřejná několik let a vozy asi nikdy nebudou. Asi to takhle nefunguje. :(
 

Venny

Signalista
Je mi celkem líto, že na 321 (úsek Ústí - Klášterec) máme od Martina zpracováno řadu elektrárenských a důlních vleček bez valného povšimnutí. Pro šíbovačky prostor k nezaplacení... :)
 
http://www.railpage.net/modules/xcgal/albums/userpics/1439409228.JPG

Počas jazdy vlaku EC 70 došlo k poruche rušňa 1216 OBB. Zo stanice Hohenau bol na RJ 70 zaradený TAURUS 1116.030, ktorý jednotku dotlačil do Břeclavi. Nakoľko 1116-ka nevie jazdiť pod napájacou sústavou 3 KV =, musela do čela RailJetu nastúpiť břeclavská dispečerka - 362.119, ktorá odviezla RJ 70/77 na trase Břeclav - Praha - Břeclav. NA RJ 77 nastúpil v Břeclavi 1116.099 OBB, ktorý pokračoval ďalej do Rakúska.
 

pepeQ-2

Posunovač
Dobrý den
měl bych dotaz směrovaný k starším kolegům s delší železničárskou praxí.
V Sešitovém JŘ 702 Tábor - Ražice z roku 1967 je uvedena v úseku Písek - Ražice dvojice vlaků:
R 91 Praha hl.n. - Písek - Ražice - Horažďovice předm.
R 92 Horažďovice předm.- Ražice - Písek - Praha hl.n.
Oba rychlíky májí jen osobní vozy 2. třídy a jsou vedeny lokomotivou
T435.087
Dotaz tedy zní:
Řada T435.0 na rychlíku ? Byl stroj č. 87 něčím zvláštní ? Nebyly na něm zkoušeny nějaké nové konstrukční prvky ? Bylo vůbec reálné aby provoz zajišťoval jeden konrétní stroj každý den ?
Nebo je to vše jen tisková chyba ?

Předem díky za odpověď
 

Tom Kanka

Průvodčí
Pepo, jestli se nepletu, tak T435.087 měla jako první kývačkové podvozky a kvůli testům zvýšenou rychlost na 80 km/h.
Právě na Babiňáku se to zkoušelo a v případě neschopnosti nebo oprav jezdily 2 M 262.0
 

charlie600

Skladník
4.serie měla již kývačkové podvozky a zelný nátěr. Na 087 se jako na první kývačkové podvozky zkoušely a proto ten zelený nátěr z výroby.Měla již z výroby rychlost 80 km. Díky tomu vozila známý rychlíka Praha- Horaždovice. (opsáno z K-report) stačí se trochu snažit hledat sám :)
 
Od nového GVD by turnusově měla řada 371 vozit "noční" obrat Moravana z Prahy do Přerova ... co aktivitáři na to?
 

poison

Pomocník strojvedoucího
Mám jej v anketě na webu, jen si myslím, že bastardi nejsou oblíbenou řadou v msts.
 

PAja26

Pokladník
Mám jej v anketě na webu, jen si myslím, že bastardi nejsou....

Hmmm to je škoda. Zvuky na ně jsou perfektní, kabina taky a naladěný nejsou vůbec špatně. Mě na nich baví kvedlat. Jsou línější než obdobné 150/151, ale o to je to zajímavější. Škoda no. To samý je třeba z žehličkama. U 210 je taky pěkný model (od Jardy Skůry), nové zvuky a ucházející kabina. těch řad je víc no.....
 
Nahoře