ČéDés, aneb kdo byl a nebyl přijat ?

• Tvůrce vlákna Tvůrce vlákna Hübschík
  • Datum začátku Datum začátku

Byl jsi přijat na stipendium ČéDés ?

• Ano

Hlasů: 6 35.3%
  • Ne

Hlasů: 11 64.7%

• Hlasovalo členů
    17
H

Hübschík

Host
Zdravím, mohu se zeptat kolik lidí chodící na toto fórum bylo přijato na stipendium? Díky Dennis

Nevím to jistě, ale my kteří už studujeme na SŠ tak jsme dostali nabídku od ČD o něco déle než (bývalí) studenti ZŠ a všechny obíhačky po doktorech jsme dostali za úkol přes prázdniny. Takže my to budeme vědět zřejmě až v září, ale nevím to jistě. Avšak co jsem slyšel, tak ,,základkáři" už to mají zasebou a vědí jestli jsou přijati a nebo ne. Dnes jsem dodal doktorce veškeré lékařské zprávy, mám vše v pořádku, tak snad ten kontrakt vyjde :D:D,ale může se stát cokoliv, tak se raději zdržím hlasování v této anketě abych to nezakřikl...

My na dopravce v DC jsme měli též možnost stipendia ČéDes,jenže mít na SŠ průmer pod 2,5 je někdy nadlidský výkon.Většina lidí se tam od nás přihlásila a všechny vzaly do 2 kola a teď čekají na výsledek.Chtěl jsem jít taky do toho,ale nevešel jsem se s průměrem.

zubacka napsal:
My na dopravce v DC jsme měli též možnost stipendia ČéDes,jenže mít na SŠ průmer pod 2,5 je někdy nadlidský výkon.Většina lidí se tam od nás přihlásila a všechny vzaly do 2 kola a teď čekají na výsledek.Chtěl jsem jít taky do toho,ale nevešel jsem se s průměrem.

Já sem taky z Děčínské SPŠSaD

Díky za odezvy, chci se ještě zeptat jestli tady někdo z fóra nenastupuje na SOŠD Vítkovice, Díky Dennis

TO je v prdeli. Vám to budou cpát horem dolem a já sem zase nedostal nic. Všecko abych si zařizoval sám. Popravdě už mám zařízeno. Od 1.řijna nastupuju jako vyhýbkář. Ještě mrkněte na www.pepazdepa.cz To má taky něco společnýho s ČéDésem

Čouda napsal: