Dandiouse
Cestující
Dobrý večer.
Jsem tu úplně nový a ještě se tu pořádně nevyznám.
Ale vlastně proč sem píši??
V hlavě se mi zrodil nápad, že bych udělal na řadu 754 reskin nové řady 750.7.
Některé kroky jsem již pro "výrobu" nového skinu udělal.
Našel jsem si model 754 050 (2009) od modeláře Kadr.
Bohužel nevím, jak s ním navázat kontakt a nějak se dohodnout na povolení, případně na drobných úpravách modelu atd..
Také bych potřeboval kabinu pro tuto řadu. Dočetl jsem se, že ji někdo již tvoří, jen nevím kdo je to, a pokud někdo ví, kdo to je, nechť napíše.
Zatím jako eng jsem pouzil zvuk motoru Pielstick, který nápadně připomíná zvuk 12V motoru Caterpillar, který je dodáván do modernizovaných strojů řad 750/3.
Jsem začátečník, tudíž skin asi zatím nebude tak dokonalý jak bychom si přáli. Nicméně, pokud bych se skutečně rozjel, rád bych sem dával screeny u kterých bych byl rád za každou kritiku, případně chválu.
Mám poměrně nízký věk, čili budu rád, když nebudete slovně "suroví".
Děkuji za každou radu, či kontakt na tvůrce.
Jsem tu úplně nový a ještě se tu pořádně nevyznám.
Ale vlastně proč sem píši??
V hlavě se mi zrodil nápad, že bych udělal na řadu 754 reskin nové řady 750.7.
Některé kroky jsem již pro "výrobu" nového skinu udělal.
Našel jsem si model 754 050 (2009) od modeláře Kadr.
Bohužel nevím, jak s ním navázat kontakt a nějak se dohodnout na povolení, případně na drobných úpravách modelu atd..
Také bych potřeboval kabinu pro tuto řadu. Dočetl jsem se, že ji někdo již tvoří, jen nevím kdo je to, a pokud někdo ví, kdo to je, nechť napíše.
Zatím jako eng jsem pouzil zvuk motoru Pielstick, který nápadně připomíná zvuk 12V motoru Caterpillar, který je dodáván do modernizovaných strojů řad 750/3.
Jsem začátečník, tudíž skin asi zatím nebude tak dokonalý jak bychom si přáli. Nicméně, pokud bych se skutečně rozjel, rád bych sem dával screeny u kterých bych byl rád za každou kritiku, případně chválu.