Trať 120

Chtěli byste trať 120 ve stavu v jakém byla na začátku devadesátých let?

  • Ano

    Hlasů: 74 38.5%
  • NE, v současném

    Hlasů: 94 49.0%
  • Je mi to jedno.

    Hlasů: 24 12.5%

  • Hlasovalo členů
    192

VáclavS

Průvodčí
Prosím každého kdo může nabídnout materiály ( tratové rychlosti, případně vide) ozvěte se mi prosím na mail.
 

Martens

Strojvedoucí
Jenom pro info, hlasoval jsem Je mi to jedno, jenom je škoda že se tímto zřejmě ukončily práce na trati Praha-Plzeň a Č.Budějovice-Praha......
 

Tax

Moderátor
Správce
VáclavS napsal:
Z tohoto důvodu zatím bych postavil jen úsek Praha ( asi z buben)- Lužná u Rakovníka.
Na tvojom mieste by som nerečnil čo plánujem a urobím, ale najprv by som niečo urobil a až potom to ukázal ... prepáč, nechcem ťa uraziť, ale od teba sme okrem kopy rečí a nerealizovaných projektov nevideli vôbec nič. Len zbytočne zapĺňaš priestor.
 

VáclavS

Průvodčí
Taxi to je tím že já už jsem takovej, a není to jen mou leností.
Podívej se- 220 s fiktivní tratí měly 120 km, dokud mi nebouchla, což by nebylo tak hrozné, ale především na ni neseděli vzdálenosti, protože jsem pomoměry oblouků stavěl dost odhadem a ne přesně, a tyky proto , že nebyly materiály a já jsem měl sice fotky, ale nepravidelně po celý trati, žádný video a jen plánky a mapy, z toho se moc stavět nedá. 220 byla zveřejněna ( sice zmatečně) ale kdo chtěl mohl si ji stáhnout. Takže že jsem nic do Msts neudělal to není pravad, a podívej se. abych řekl popravdě, 220 sjetou nemám jen jsem se k ní náhodou dostal a byl mi líto jihočechů že oni žádnou trať nemají a ostatní (většinou) jo .
Já tuhle trať znám od narození, nejezdím zde zase tak často, ale moje paměť zde pamatuje pravidelný provoz brejlovců běžně v osobní dopravě. Třeba v letch 1996-98 jsem se pravidelně chodil dívat na osobák v řazení 750(754) + 4Bt (tohle řazení jsem tu dloho neviděl) a 7mi vozovy osobní vlak stejně jako rychlík v řazení 830+bix+830 taky žádnou vyjímkou nebyl. Za odpoledne když jsem chodili s ostatními ze školy do stromovky nebyly vyjímkou 3 náklady, na kterém běžně měly co dělat 4 lokomotivy, nejčastěji brejlovci. zamračené, ale i kocouři a vyjmečně jsem tu viděl i čmeláka.Znal jsem ve stromovce pěkné místo kde se dali svěle sledovat nebo jsem se na ně díval u dnes již vyměněných stahovacích závor u stavědla č.1 v dejvicích (škoda že není foto).
To jsem se nečekaně rozepsal a pokud jsem se tě Taxi dotkl, tak promiň.
 

VáclavS

Průvodčí
Hlasování není bezdůvodné protože teď vám musím dát dvě možnosti (hlasování je vyrovnané) v dejvicích: Chcete u stavědla 1.(u zastávky tramvaje Hradčanská) automatické závory a světelné návěstidlo (současnost) nebo mechanická návěstidla a stahovací závory s (nevím jak se tomu říká vypadá to jak rolety pod závorami), což byla situace do roku 1998. Sem prosím pište co chcete více (není to trať na zakázku jen chi vědět co by se Vám líbilo více.)
 

VáclavS

Průvodčí
Já ho stavím protože tím reaguju na poptávku po neelektrifikované trait z padesátých let. Když tady bude i depo v !Lužné, přibude zvláštních jízd a projedou se po trati i dávno zrušené stroje :) . To kvůli těm závorám je že se mi velmi líbily Dejvice když ještě mechanikovaly celé, dnes mechanikují tak trochu napůl.
 

VáclavS

Průvodčí
Abych trochu odhalil rozsah již rozdělané práce: Kolejově mám úsek Jeneč - Veleslavín, krajina v okolí Hostivic a Jenečku. Samotná odbočka je sjízdná jak z Prahy do Kladna, tak i ke Středoklukům a do Rudné.
 

Vrbam

Pomocník strojvedoucího
VáclavS napsal:
...Třeba v letch 1996-98 jsem se pravidelně chodil dívat na osobák v řazení 750(754) + 4Bt (tohle řazení jsem tu dloho neviděl) a 7mi vozovy osobní vlak ...
a uz nikdy neuvidis, kdyz rychlik tak v hodne omezene sestave, ted spise s 854

VáclavS napsal:
... stejně jako rychlík v řazení 830+bix+830 taky žádnou vyjímkou nebyl.
tak to je hodne davno, zazil jsem tady 820, 852 a 853

VáclavS napsal:
... Za odpoledne když jsem chodili s ostatními ze školy do stromovky nebyly vyjímkou 3 náklady, na kterém běžně měly co dělat 4 lokomotivy, nejčastěji brejlovci. zamračené, ale i kocouři a vyjmečně jsem tu viděl i čmeláka.
taky tu jezdily hodne Sergeje s uhlim, ted tu je tak OKD 753.7+740 a ČD 751

soucasna realita:
Os: 810, 714, 812+912, 814+914
Sp: 714, 854, 812+912, 814+914
R: 854
naklady: 751, 753.7+740 OKD + jedna specialita v podobe 755 001+002
a to je tak vsechno
pripadne misto rady 714 nasadi Praha radu 742

PS: pokud trat 120 bude dokoncena, budu jedine rad - bydlim kousek od ni
 

VáclavS

Průvodčí
S tou 830 na rychlíku bylo tohle řazení v 95 při příležitosti zvláštní jízdy do do Vejprt (tehdy se hraniční most opravoval. Zadní motor byl v Březně (kde vlak mimořádně zastavil ) odpojen a jel solo do Chomutova, kde byl přivěšen na konec zvláštního vlaku (524.1100 + 6xBix) do Vejprt.
 

VáclavS

Průvodčí
Stavba pokračuje koleje už jsou na Kladně. zde stačí položit už jen pár kolejí úplně vzadu je už i depo. Na druho stranu končí koleje ve Veleslavíně a budou postupovat dál na Bubny a na masaryčku. Odbočka Jeneček je sjízdná v obou směrech a postavil jsem i jenečskou zastávku.
Krajinu jsem zatím moc nedělal je ale v Hostivicích a v okolí odbočky Jeneček. V plánu jsou koleje zatím do Lužné a až bude čas tak z Kladna do Dubí a možná i do Kralup.
 

VáclavS

Průvodčí
Ještě bych se ctěl zeptat nevlastníte někdo jízdní řády nebo GVD od roku 1990? Za případnou nabídku děkuji.
 

VáclavS

Průvodčí
Neuměl by tu někdo převádět z TRAINZu do Msts? Našel jsem pro trainz pěknou staniční budovu v Hostivicích. Nenašel by se někdo ochotný? Za případnou pomoc děkuji.
 

Martens

Strojvedoucí
VáclavS napsal:
Neuměl by tu někdo převádět z TRAINZu do Msts? Našel jsem pro trainz pěknou staniční budovu v Hostivicích. Nenašel by se někdo ochotný? Za případnou pomoc děkuji.
Jenom taková maličkost - máš od autora budouvy souhlas s použitím pro MSTS?
 

Mexicannos

Začátečník
Je sice pěkné o autorských právech vědět, ale pokud by se jimi každý řídil, tak máme tak 10% tratí, anebo 90%, ale v jakém stavu že? :p
 

Martens

Strojvedoucí
Tak se pak Mexi nediv, že se pak autoři čílí, že se jejich díla kradou - dle Tvého přístupu je ovšem použití cizího duševního vlastnictví normální.....pamatuj si...normální je nekrást...

Dále, tady nejde o použití freware objektu, ale o konverzi a překopání z jiného simulátoru......což je dost podstatný rozdíl.......

navíc je nejmenší problém napsat autorovi o souhlas a divil bych se, kdyby byl proti.....podívej se, jak se rozjela spolupráce mezi MSTS a Trainz u Taxe, Hummuse aj....když se chce, tak to jde.....

Ale to jsme v úplně jiném tématu .....
 

Mexicannos

Začátečník
Víš Sám nejlíp jako tester, kolik tam mám objektů, shánět tisíce lidí a ptát se jich, zda-li můžu model umístit a použít, či přeskinovat je práce tak na 10 let, to už se budeme doufám zábývat Simulátorem od Electronic Arts. Neřeknu, kdybych chtěl trať prodávat nebo VáclavS, ale jak víš bude volně ke stažení na netu. Autorská práva pro tratě větších rozsahů nejde uhlídat. :?
 

Martens

Strojvedoucí
O běžné použití až tak moc nejde, v drtivé většině tam není problém....tady šlo ale hlavně o konverzi z Trainzu...a jenom si vzpomeň, kolik hádek tady bylo mezi trainzáky a námi na téma, kdo co komu ukradl....
 
Nahoře