Zvuky

E

emihop

Host
Moc by mě zajímalo zda by šlo udělat u motorové trakce vypnutí motoru?U elekrické loko jde taky stáhnout sběrač a tím vlastně vypnu motor.

G

Guest

Host
Taky bych celkem bral vypnuti motoru u dieselu. Jsem amatér, ale podle mě by se to dalo řešit např. přidáním ještě jednoho nultého stupně...a tím pádem by šlo ozvučit chcípnutí a pak i startování motoru...běžně se u přeci u zvuků dělají náběhy a doběhy motoru...?
A ještě jedna věc...doporučuji všem nový způsob přeměrování zvuků (i kabin) do společných common... Ušetřil jsem jen na zvucích el. loko dvě stě mega...:eek:)

G

Guest

Host
Onehdy byl ke stažení - tuším u Filipa Havla - brejlovec ve verzi OKD. K tomu byly zvuky z jakési němeské lokomotivy vybavené MTU motorem. Start a vypnutí bylo vyřešeno velmi elegantním nápadem, a sice pomocí čudlíku ovládání stěračů - ZAP - volnoběh a - VYP (nemám to teď před sebou, jsem na jiném počítači, ale dokoce to snad byl pouze 1 wav soubor rozparcelovaný vnitřně pomocí "cues" na náběh - běh - a doběh).

Ad nultý stupeň: ptám se, co to je "nultý" stupeň v MSTS? Buď mám throttle na 0%, pak mašina nejede a stojí a můžu k tomu mít zvuk volnoběhu, ale samozřejmě BEZ začátku a konce. Pokud tam dám ticho a zvuk startu a běhu udělám podle Variable2 někam do polohy throttle 1%, pak, pak už se mi ale mašina jaksi rozjíží...

Pokud udělám zvuk startu prostě na "Initial trigger - PlayOneShot", tak se mi nahodí při zapnutí mise/průzkumu, ale pak už nikdy...

Zkrátka si mylím, že to ovládání napsané na stěrače je skutečně nejlepší nápad.

G

Guest

Host
Onehdy byl ke stažení - tuším u Filipa Havla - brejlovec ve verzi OKD. K tomu byly zvuky z jakési němeské lokomotivy vybavené MTU motorem. Start a vypnutí bylo vyřešeno velmi elegantním nápadem, a sice pomocí čudlíku ovládání stěračů - ZAP - volnoběh a - VYP (nemám to teď před sebou, jsem na jiném počítači, ale dokoce to snad byl pouze 1 wav soubor rozparcelovaný vnitřně pomocí "cues" na náběh - běh - a doběh).