Zvuky

E

emihop

Host
#1
Moc by mě zajímalo zda by šlo udělat u motorové trakce vypnutí motoru?U elekrické loko jde taky stáhnout sběrač a tím vlastně vypnu motor.
 
G

Guest

Host
#2
Taky bych celkem bral vypnuti motoru u dieselu. Jsem amatér, ale podle mě by se to dalo řešit např. přidáním ještě jednoho nultého stupně...a tím pádem by šlo ozvučit chcípnutí a pak i startování motoru...běžně se u přeci u zvuků dělají náběhy a doběhy motoru...?
A ještě jedna věc...doporučuji všem nový způsob přeměrování zvuků (i kabin) do společných common... Ušetřil jsem jen na zvucích el. loko dvě stě mega...:eek:)
 
G

Guest

Host
#3
Onehdy byl ke stažení - tuším u Filipa Havla - brejlovec ve verzi OKD. K tomu byly zvuky z jakési němeské lokomotivy vybavené MTU motorem. Start a vypnutí bylo vyřešeno velmi elegantním nápadem, a sice pomocí čudlíku ovládání stěračů - ZAP - volnoběh a - VYP (nemám to teď před sebou, jsem na jiném počítači, ale dokoce to snad byl pouze 1 wav soubor rozparcelovaný vnitřně pomocí "cues" na náběh - běh - a doběh).

Ad nultý stupeň: ptám se, co to je "nultý" stupeň v MSTS? Buď mám throttle na 0%, pak mašina nejede a stojí a můžu k tomu mít zvuk volnoběhu, ale samozřejmě BEZ začátku a konce. Pokud tam dám ticho a zvuk startu a běhu udělám podle Variable2 někam do polohy throttle 1%, pak, pak už se mi ale mašina jaksi rozjíží...

Pokud udělám zvuk startu prostě na "Initial trigger - PlayOneShot", tak se mi nahodí při zapnutí mise/průzkumu, ale pak už nikdy...

Zkrátka si mylím, že to ovládání napsané na stěrače je skutečně nejlepší nápad.
 
G

Guest

Host
#4
Onehdy byl ke stažení - tuším u Filipa Havla - brejlovec ve verzi OKD. K tomu byly zvuky z jakési němeské lokomotivy vybavené MTU motorem. Start a vypnutí bylo vyřešeno velmi elegantním nápadem, a sice pomocí čudlíku ovládání stěračů - ZAP - volnoběh a - VYP (nemám to teď před sebou, jsem na jiném počítači, ale dokoce to snad byl pouze 1 wav soubor rozparcelovaný vnitřně pomocí "cues" na náběh - běh - a doběh).
tuhle mašinu mám a je fakt sranda si vypnout motory
 

Jacek

Průvodčí
#5
Ozvučení v misích

Nevíte někdo, jak udělat u dieslu ozvučení v misích. Všechno funguje skvěle až na jednu zásadní věc. Pokud je zvuk volnoběhu nastaven na "initial trigger", tak se během jízdy nepřepne na žádný jiný zvuk. A pokud to tak není, v lepším případě je motor potichu při zastavení a v horším případě je potichu furt.
Dělám nové zvuky pro 843 a stojí to jen na tom.
 

Jacek

Průvodčí
#7
Ozvučení v misích

No právě, že tam to moc nezmákli. Po zastavení motor chcípne. Přišel jsem na to jak to odstranit, ale pak se občas stane, že je to bez zvuku úplně a "nastartuje" to až po zastavení, apod. Je to nějaký pravidelný cyklus, který se lehce naruší třeba několikátým zastavením
 

JOHNZ

Průvodčí
#8
Tak to skus spravit tak aby to fungovalo na gombik, stalcis V nabehne motor, stlacis opat V vypne sa motor (a ak sa cyklus narusi tak je to aj simulacia zdechynania motora len sa to potom nezastavi).
 

Jacek

Průvodčí
#9
Ozvučení v misích

V řízeném "motoře" je to OK, popsaný problém je jen u soupravy řízené počítačem. No asi tam zatím nechám jen ten volnoběh.
Start a stop tam nebude, nemám takovou nahrávku
 
W

Wiff

Host
#10
Co mě na MSTS asi nejvíc trapí jsou zvuky při brždění vagonů Třeba když dobržďují vagony typu y. Neni tam slyšet ten charakteristický skřípot Nevíte jak by se to tam dalo dodat?
 
Naposled editoval moderátor:
W

Wiff

Host
#12
Moc dik, stahnul jsem to, ale kdyz ted ti stare zvuky nahradim, nebudou mi na koridoru klapat kola?
 
Naposled editoval moderátor:
W

Wiff

Host
#13
Tak jsem si v SOUND Prekopiroval brzdy_final_ex.wav a brzdy_final_in.wav za nemecke (samozrejme jsem ty nemecke zvuky prejmenoval) Jenze kdyz spustim msts tak tam ty zvuky nejsou slyset Podle me se asi musi neco prenastavit v souboru cdvagx.sms, ale nechci se v tom moc hrabat, abych to uplne nepodelal, poradite???
 
Naposled editoval moderátor:

Jacek

Průvodčí
#17
Wiff napsal:
To Jacek: Muzu se zeptat jestli si ty sms soubory zkousel prenastavit?
Zatím jsem se na to pouze podíval, mám rozděláno více věcí a času je málo. Žádná převratná novinka v tom není.
Pokud vezmu balík zvuků z Ppoollllových stránek, zvuky brzd fungují u počítačem řízených souprav, kde je to nastaveno na pokles rychlosti pod cca 8 km/h.
U hráčem tažených vozů jsou použity streamy jako u hráčem řízené mašiny, to ale nefunguje. Takže použiju výše popsaný systém, jen zkusím o něco zvýšit tu rychlost. Všechno se pak musí pořádně vyzkoušet.
Aktualizace pak bude přímo na Ppoollllových stránkách.
 
#20
Čau, mam dotaz... jak zajistit když mam trigger nastaven na sepnutí pod určitou rychlost (sepne), tak mi to zvuk nepřehraje pokud změním Volume a Frequency Curve z speedcontroled na distancecontroled. Je to správně nebo je to nějaký bug? Potřebuju udělat sepnutí přes trigger závislé na rychlost a nastavit ztlumování zvuku s přibívající vzdáleností!
Příklad obyčejná lokomotiva a houkačka, čím dál si oddálíte pohled od lokomotivy, tím je méně slyšet..... No a to potřebuju... Díky!
 
Nahoře