Trať Bratislava - Brno - Č.Třebová - Kolín - Praha

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Takže v úterý v 7:02 se převedl zkušebně první čtverec a když jsem chtěl pokračovat dál, tak jsem musel čekat do čtvrtka 17:30 než se SW po nepřetržitém načítání dostal do stavu, kdy se dalo pokračovat v práci. :) Tomu říkám rychlost. Označil jsem vše Ctrl-A. Je to 14739 dynamických kolejí. :) Convert a myslel jsem, že se mi to třeba do rána vše překonvertuje.
Jenomže po pár minutách došlo k neošetřené výjimce a já už opravdu netuším. Ano. Dá se označit například 20 z těch 14 tisíců, pak zase tři dny nechat počítač načítat, aby se uvedl k možnému pokračování práce a možná někdy v roce 2048 by mohly být všechny DK překonvertorovány.
Tak tudy opravdu cesta nevede. Tohle vzdávám. Nemá někdo nápady? To je stejně SW na 32 bitové počítače. Neumí někdo napsat něco lepšího?
neosetrenaVyjimka.JPG
 

Icik

Průvodčí
Hm, to je vážně bída. Ale to trolejové vedení by mělo snad jít. Pokud ho OR umí i nad dynamikou, musí ho umět na příkaz i nezobrazovat.

Zbyňku, zkoušel si najít dynamiku a dopsat tam ten řádek s vlastností zobrazení detailu?
 

mmouka

Posunovač
Já to zkoušel u pár kolejí u svého projektu a opravdu se tam ta linka nezobrazí. A opravdu se to nezobrazi. Je ale škoda že se nedá nikde nastavit třeba u výhybek, křižovatek a angličáků určitý směr kde bude trolej a kde ne.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Teď už lituji, že jsem všude dělal vlečky. :) To asi bude nekonečná práce na elektrifikovaných tratích označit každou kolej, kde není trolej.
Tady je názorně vidět, proč jsem potřeboval dynamické koleje převést. Kdyby byla kolej dynamická, tak není aktivní Detail Level a nemohu vybrat, kde nemá být trolej. (do kolonky Custom zapsat 2. )
BohuminVlecky.JPG
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Dane. To bylo jen povzdechnutí, co vše budu muset rozlišit. Proto bych se přimlouval, jestli je tady nějaký šikovný programátor, aby šlo dávkově přepsat všechny čtverce, kde jsou neelektrifikované tratě. Tím se ruční editace omezí jen na nádraží s elektrifikací. A také já sám nemám tušení, které to jsou čtverce. Asi by to chtělo nějakou mapu, kde vidím po kolejemi názvy čtverců. Nebo to projíždět ručně v editoru a opisovat. A pak je jen postupně označovat podobně jako v totalCMD a spustit.

Tedy první fáze - dávkově přepsat neelektrifikované tratě.
Druhá fáze, ručně označit koleje kde odbočuje neelektrifikovaná trať (nutnost převést dynamické koleje)
Třetí fáze na nádražích s trolejemi odlišit nezadrátované koleje i s vlečkami. (nutnost převést dynamické koleje )
Šílená práce. Bez cizí pomoci se SV pomůckami to ale dohromady nedám.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Chtěl jsem zkusit zkušebně trolejově upravit Znojmo, protože tady to nejvíce bije, když jsou na celém nádraží pod dráty jenom dvě koleje. Ale to přepisování Detail Level, tudy cesta nevede. Je mnoho krátkých kolejí a bez nějaké vizuální kontroly se v tom hned ztratíte, co je přepsané a co není. Když přepíši kolej na jiné pražce, okamžitě to vidím, ale když "odeberu" zobrazení troleje, tak není žádná zpětná vazba. Trpělivost mám velikou, ale tohle je hodně pokus a omyl, kdy až po spuštění hry vidím, že někde trolej zůstala a to "někde" v editoru bez proklikání všeho kolem jen tak nenajdu. Škoda času. Zatím doposud nikdo nevymyslel, jak takto dávkově přepsat všechny čtverce, kde trolej být nemá. Zrovna to Znojmo je lepší odtrolejovat komplet a pak ručně přepsat jen ty dvě koleje, kde trolej být má. Tohle už je reálné. Tak do té doby, než někdo vymyslí prográmek na tento úkon, nemá smysl tohle řešit.
 
Nahoře