Hlášení chyb pro trať Bratislava - Praha v Open Rails

okoun

Hradlař
Mnohokrát děkuji za pomoc, zejména Danovi. Přeinstalování všech aktualizací nakonec pomohlo a jízdu z Prahy do Děčína jsem si velmi užil. Velmi dobrá práce pana Šemory. :) Open Rails 2024-10-01 10-36-01.jpgOpen Rails 2024-10-01 10-48-06.jpg
 

okoun

Hradlař
Ehm, jsem otravnej pardon.. :) U linkování návěstidel v Děčíně směrem na Bad Shandau je vše v pohodě? :) Z koleje 5 je pořád "stůj" a TAB hlásí "jízda není dovolena". Totéž se děje s vjezdem do Prostředního Žlebu na kolej s malým nástupištěm od Děčína. Mám něco špatně já, nebo jsem nedopatřením objevil chybu? :) Děkuji, O.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Z koleje 5 je pořád "stůj" a TAB hlásí "jízda není dovolena"
V Děčíně 5. kolej není. Myslel jsi asi 4.. Tam je to opravdu špatně, protože je v cestě angličan, přes které se nedá linkovat v TSRE5. Opět byl nalinkován ze sousední koleje, jak to TSRE5 dělá. Asi to neumím. :) Naštěstí mám MSTS, kde je to krásně vidět odkud kam a už opraveno.
Totéž se děje s vjezdem do Prostředního Žlebu na kolej s malým nástupištěm od Děčína.
Také chyba, tentokrát jsem na tu kolej nenalinkoval, asi jsem si vsugeroval, že jsou to manipulační koleje. Ale ze sousední koleje je tam nalinkováno. Tedy do aktualizace jezdi proti správnému směru. :)

Je vidět, že Dan tudy ještě nejel. :)
 

okoun

Hradlař
Dobrá, zavádím mezi stanicemi Děčín - Děčín, prostřední Žleb jízdu po nesprávné koleji. A děkuji za objasnění. :)
 

okoun

Hradlař
No joo mladej možná, ale já mám rád svůj klid. :D Na zavádění čehokoliv kamkoliv, jsem nikdy nebyl odborník, možná kvůli mé příšerné jemné motorice, co já vím. :D
 

Luky

Posunovač
V trati BP ve stanici Ústí nad Labem západ, konkrétně u toho krátkého nástupiště zhruba pro 4 vozy (jak je rychlostník 40 km/h) nesedí trolej, konkrétně trolejové vedení je bokem mimo dosah sběrače lokomotivy.
 

Fana Staněk

Provozní technik
To dělá dymanická kolej. Když je oblouk dlouhý a z jednoho kusu. Generovaná trolej ve hře pak spojuje pouze krajní body koleje. Když by se použilo v oblouku o stejném poloměru víc jednotlivých úseků dynamické koleje, trolej by se spojovala na hranici každého osazeného dílce a víc by se blížila situaci, kdy by "držela" nad kolejí. Pak je na místě sledovat rozdíl v datové zátěži ve čtverci při stavbě. Tolik vysvětlení. Osobně bych to stejně, jako píše Zbyněk, neřešil. To už jedině tehdy, až bych už roupama nevěděl, co dělat.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Když by se použilo v oblouku o stejném poloměru víc jednotlivých úseků dynamické koleje
Tohle samozřejmě dělám na širé trati, hlavně z důvodu, že se moc dlouhá DK ve sklonu ohýbá dolů. Ale v tak složité stanici v oblouku, jako je i UL západ, tam musím kolikrát řešit celý oblouk, abych viděl, jak se mi to tvaruje vedle sousedních kolejí, až se strefím a ještě přesně rovnoběžně ke koleji, kde se mám připojit.
Trolej vypnout a udělat statický model ? Já nechávám prostor vývojářům, aby na kolejích, kde není trolej nešlo rozjet elektrickou lokomotivu, protože tam není ani napětí. Netuším, jestli tuto vychytávku vývojáři z ORCZ nějak využijí.
 
Nahoře