V Děčíně 5. kolej není. Myslel jsi asi 4.. Tam je to opravdu špatně, protože je v cestě angličan, přes které se nedá linkovat v TSRE5. Opět byl nalinkován ze sousední koleje, jak to TSRE5 dělá. Asi to neumím. Naštěstí mám MSTS, kde je to krásně vidět odkud kam a už opraveno.Z koleje 5 je pořád "stůj" a TAB hlásí "jízda není dovolena"
Také chyba, tentokrát jsem na tu kolej nenalinkoval, asi jsem si vsugeroval, že jsou to manipulační koleje. Ale ze sousední koleje je tam nalinkováno. Tedy do aktualizace jezdi proti správnému směru.Totéž se děje s vjezdem do Prostředního Žlebu na kolej s malým nástupištěm od Děčína.
Nic nezaváděj, a jeď proti správnému směru.Dobrá, zavádím mezi stanicemi Děčín - Děčín, prostřední Žleb jízdu po nesprávné koleji. A děkuji za objasnění.
Osobáky stejnak jezdí křížem na 7.SK. Malé nástupiště u 6.SK je jen pro výluky.Totéž se děje s vjezdem do Prostředního Žlebu na kolej s malým nástupištěm od Děčína.
Tam je "špatně" prudký oblouk. Ale s tím nic nenaděláš, to je tou trolejí od OR, ne tratí.Nutné doložit fotkou, opravdu nevím, co je špatně.
Pokud to někoho fakt tíží, tak by to šlo udělat tak, že se nad danou kolejí vypne automatická trolej a místo ní se dá ručně přesně na míru model troleje.Tam je "špatně" prudký oblouk. Ale s tím nic nenaděláš, to je tou trolejí od OR, ne tratí.
Takových míst je hodně. Třeba až budu v důchodu se na to podívám.Pokud to někoho fakt tíží, tak by to šlo udělat tak
Tohle samozřejmě dělám na širé trati, hlavně z důvodu, že se moc dlouhá DK ve sklonu ohýbá dolů. Ale v tak složité stanici v oblouku, jako je i UL západ, tam musím kolikrát řešit celý oblouk, abych viděl, jak se mi to tvaruje vedle sousedních kolejí, až se strefím a ještě přesně rovnoběžně ke koleji, kde se mám připojit.Když by se použilo v oblouku o stejném poloměru víc jednotlivých úseků dynamické koleje