Editor tratí do Open Rails

Dan J.

Strojvedoucí
Jenže on právě ukazuje vše stejně. I u vody a uhlí máš značku "pumpy". A jsme zas u nedodělků editorů. MSTS Activity Editor ti ukazuje 3. znaky:
1. voda, ten se mi v trati ukazuje u všech bodů zbrojení.
2. uhlí, tam nemám na mapě v AE MSTS nikde.
3. Nafta a ten se v editoru MSTS zobraxuje jako pumpička a taky jej na mapě nemám. V místě, kde je nafta, značka voda.

Zajímavé je, že třeba hned v Zapadlé u nafty v depu, mám bod zbrojení v editoru aktivit MSTS, jako vodu, předtím to nefungovalo, ale po update, co jsi poslal už v ORCZ dozbrojím naftu v pohodě. Celkem je mi jako aktivitáři jedno, jakou značku má bod, pokud tam je popiska koleje, vím, co tam je. To je třeba případ Kamenice, kde je v depu u nafty vykládka a nakládka benzín (nafta, tohle naštěstí sim. nerozlišuje), oznaĉen v AE MSTS, taky jako voda a u zbrojení uhlí + voda, není bod vůbec žádný. Ale zas, OR jej tam vidí a je tam aspoň popiska koleje co tam je ke zbrojení. Navím, nejsem stavitel, ale mám z toho pocit, že editor tratí pro OR, seká taky úžasné chyby, jako con editor OR a sází všude znak vody. jiné vysvětlení mne nenapadá. Tohle bude muset objasnit někdo s praxí se stavbou tratí.
 

Tygy

Hradlař
No to je přesně ono, zastavíš, simulátor spočítá, že tam teda za těch x sekund nebudeš, tak závory zase zvedne. Akorát když stojíš moc blízko, tak už je nechá dole. Každá závora se chová extra, má svůj databázový bod, takže občas to může jedna vyhodnotit tak a jedna tak.
Já si nepamatuji, že by msts závory zvedl při zastavení před přejezdem, registruji to jen při změně směru při takovémto zastavení. OR to ale otevře při zastavení před přejezdem, alex pokud je už obrys vozidla přímo v imaginárním bodě přejezdu, zůstanou zavřené.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Omylem se mi dostal na nízkou oběžnou dráhu silniční díl. Stačí mít aktivní Place New a nechtěně zavadit o myš a kamera namířená na oblohu.
Tento díl nejde nijak označit a když jsem otevřel MSTS editor, tak tam je cosi bez modelu, jen linky databáze. Když otevřu čtverec w, tak tam také žádný objekt není. Ale podařilo se mi v TSRE5, když jsem zvedl terén na plus 1250m, tak šlo k tomuto připojit další silniční díl a funkcí Haks jsem databázi smazal a odebral přidané silniční díly. Ale ten původní nejde vůbec označit a smazat. Neexistuje ani ve w, je to jenom fantom, který je ale v editoru vidět. Dá se to nějak jinak smazat?
silnice.JPG
 

Tom Kanka

Průvodčí
Poslední verze mi pěkně zatopila.
Nedávno jsem laboroval s dynamickou kolejí v OR, a najednou jsem zjistil, že editor mi u DK vykresluje užší kolejnice. Tak jsem složku se zdrojákem DK smazal, jenže stále totéž. Přeinstaloval jsem OR i TSRE, stále bez výsledku. Už jsem byl docela zoufalý, a až zhruba po třech dnech jsem zjistil, že nová verze umožňuje šířku kolejnic editovat v Settings, a že chlapci jí tam zadali blbě.
Nechápu smysl, protože při použití standardního kolejiva je to k ničemu, a při požití jiného typu je třeba zase napsat script do OR, aby se stejně vykreslovala DK při náhradě obloukových kolejí při zapnutém naklápění.
Tak třeba to někomu pomůže, kdyby na to narazil.
 

Martin S.

Posunovač
Přibrzdi s tím spamováním. Jinak se dozvíš leda to, jak dostat co nejrychleji ban. ;) Nejsi sám, koho by to zajímalo, znám kamaráda, který by to taky rád věděl...

Edit: Vždyť ten návod vlastně máš přímo v tom druhém vlákně, kde jsi se ptal... :rolleyes:
 

mmouka

Hradlař
Na to je jednoduchá rada, učit se, učit se, učit se. Každý nějak začínal, a dnes jsou tu projekty které jednou na GPS souřadnicích a +/- to i sedí, ale stejně je to následně o kompromisech. Ať už jsou to následné úpravy terénu a nebo osazováné objektů na základě mapových podkladů.
 
Nahoře