Aktivity pro OR Dan J.

Dan J.

Strojvedoucí
A držím palce. Protože mimo grafiky je OR CZ/SK jen cesta zpět a nikdo nebere v potaz starší PC. Takže za mne jen MG a v klidu bez nějakých okrasných věcí, které jen strpčují život a hru a ničemu nepomůžou.
Ahoj.
Tak to se velmi, ale velmi pleteš. :) V ORCZ je vychytáno třeba tolik přenesených chyb z ORMG a OR, o kterých se ti ani nezdálo o dalších nových vychytávkách nemluvě a vím, dobře o čem mluvím. Testuji a tvořím už jen na ORCZ.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj všem, poněvač už více jak měsíc jsem se snažil Icikovi vysvětlit, že se aktivity netvoří tak, že se do stanic ládují loose consisty coby vozidla ve stanicích stojící, že se prostě aktivity tvoří jinak a neustále jsem bombardovaný odpovědí, "že ne, že se aktivity tvoří dneska jina a kecy jak to už nezatěžuje HW" a ORCZ začíná zasahovat i do základní struktury tvorby aktivit samotných, kdy je nám natvrdo nacpáno nějaké novum, bez jakékoliv konzultace a je nadlidský výkon přesvědčit zpět vývojáře, aby vrátili zpět, co aktivity rozbíjí na sračky, pozastavuji jakoukoliv tvorbu pro ORCZ a poněvač mne základní OR už nebaví, americké podnebí a spousta dalších ne jen vzhledových věcí, takže i pro OR. Nedávný zásah do Loose Consist, kdy se z mašin začaly vyrábět nesvítící mrtvoly je prostě odvěšení jakékoliv lokomotivy od soupravy hráče, která se stane LC hnusná nereálná věc. Loose Consist slouží při tvorbě aktivit ke spoustě jiných věcí než k zaplácávání stanic, posuny spojování a označování hláškama. Jenže pro nové tvůrce je asi schůdnější varianta naprcat do nádraží vozy jako LC a udělat jednu trasu z A do B bodu a takto se podle požadavků těchto "aktivitářů, kteří tady vydávají jednu aktivitu za druhou" vyvíjet ORCZ. Je mi to moc líto, ale tohle není pro mne ta správná cesta. Bohužel nikdo asi neakceptuje, že se stanicemi jezdí vícekrát v jedné aktivitě a když tam naje.u statické vozy tak jsou tam nafurt, naco je měnit, vždyť je to práce navíc. no nic... Asi tak.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Dane, nic si z toho nedělej. Mě zase nechtějí přidat do editoru zobrazování trolejí, tak musím pracovat slepecky a co je to nejhorší, nikdo mi nechce zprovoznit Vectrona pro ORCZSK, tak musím stále jezdit v tom hnusném americkém prostředí OR, kde Vectron funguje normálně. :) :) :) A stejně jsem to nevzdal.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ale ja nic nevzdal. Chivání a práce v aktivitách fungovala 100%, než to Icik zaćal přizpůsobovat pižadavkům nevím koho a aktivita prostĕ neplní ûčel. Ono vše převzaté z MSTS nebí špatnĕ! A programátoři vĕdĕli proč to tak je. A jdyž nĕkdo zmĕní chování loose consist proto, aby nemusrl dĕlat trasy vizů odstavených ve stanici A TO MÁ TAKY SVŮJ DŮVOD, BE HEN HW PIŽADAVKY. Anedá si vymluvit, že je to špstbĕ, tak co pak s tím? Když kur.a odvĕsím od soupravy lokomotivu a ona chcípne aby byla jako odstavená. Na tohle byly vizy MS. Jenže ne, všechno co bylo caldĕné a vycytané je prostĕ blbĕ a musî sr do toho bezhlavĕ vrtat. Takž co mi pak zbývá? Zachovat si funkční verzi OR a tvořit si sám pro sebe.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Jinak omluva za překlepy, psal jsem reakci z mobilu v práci... :) Podstata ale platí.
TOHLE JE NÁVOD A TAKTO SE TVOŘÍ.
Pokud se mladým zdá, že je v tomhle postup vše špatně, ať vatvoří celý simulátor a nerozdrbávají OR, který použil skoro vše z MSTS a my tvůrci jak aktivit tak skinů a modelů na něj přešli pro jeho kompatibilitu. Nebráním se novinám, ale bořit základy s tím, že tyto postupy jsou špatně a přizpůsobovat tomu simulátor je špatně. Chci tvořit aktivity tímto způsoběm a neládovat loose cony do stanic místo vozů jako AI traffic pro dekorace. U jednoduchých aktivit je to jedno, ale v těch s odvěšováním a používáním LC nastal problém.
 

Icik

Průvodčí
Nikdo ti přece nic nevnucuje. Dneska jsem pracoval na LC, protože to nebylo ještě zcela vychytané. Nyní je sice na začátku aktivity vypnutý, ale pokud ho nastartuješ klidně přes menu F9, bude už do konce i po load/save nebo po odpojení nastartovaný.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj. Ono když nĕco natvrdo nainplantuješ do chování aktivity, je třeba to probrat s tvůrci aktivit. Ale s tĕmi, co dĕlají zápletky, posuny, manipuláky atd. Ono je strašná spousta fintiček dle prací podle návidu výš. Ten návod je jen kostra. A právĕ tyhle zásahy mohou nabourat ty vychytávky, co dĕlají aktivitáře pokročilým. Ok. Tohle je aspoñ oprava, kdy když odvĕsím mašinu, tak nezdechne. Ale prosím tĕ moc, když už budeš chtít dĕlat zásahy takových typů, neber v potaz rady "mistrů odborníků" typu, jak bylo psáno ve vláknĕ k ORCZ. Opravdu je jednoduché zplácat stanice soupravama LC. Ale tak se netvoří, nejde jen o HW. Má to spousty jiných důvodů a ti co tak činí o nich prostĕ neví. Ponĕvač neumí dĕlat sližité aktivity.
 

Icik

Průvodčí
Dane ale tak to není. Tady šlo o nedorozumění. Je spousta věcí, které prostě nejsou zcela hotové nebo nefungují v různých situacích dobře. Je fakt, že se zabývám i jinými věcmi a něco zkrátka nedokážu podchytit nebo udělat na první dobrou. Myšlenka byla a je, mít LC jako odstavenou loko. Ale pokud ji někdo nastartuje, musí tak už být dokud ji zase někdo nevypne. Ten někdo bude jen hráč, žádné AI.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Jo. Beru. Tohle už má smysl. Ale bacha. Hráč do LC sice přeleze, ale neodjede. Nebude mít nadefinovanou trasu. Pokud tedy na bĕj přímo nenajede. Ono by byli lepší rozchodit tzv. buđ mašinu mimo službu a nebo udĕlat do consist kód. Tak by jsi našinĕ udĕlal klasickou trasu AI a hráč by do ní přelezl, třeba v depu, oživil ji a jel v definované trase. Nic, tohle rozepíšu pozdĕji. Dnes odjíždím po práci a návrat nĕkdy v nedĕli.
 
Nahoře