Trať 180+183 v OR

Jáchym Just

Začátečník
Dobrý den, mám menší problém v OR.
Když si zapnu trať 180 tak hned jak se v ní rozjedu tak mi to spadne a napíše mi to že index je menší než velikost kolekce nebo něco takového.
Předem děkuji za radu.
 

Meda

Provozní technik
Zdravím
a mám dotaz na autory tratě, pokud jsou ještě aktivní.
Začal jsem tvořit aktivitu a našel některé chyby v trati. Najde se někdo, kdo by byl ochoten je opravit ?
 

Meda

Provozní technik
Copak jsi našel?
Zdravím.
Testuji aktivitu z Chrástu do Furtu.

Jízda Chrást - Plzeň :
Po odjezdu z Chrástu odbočkou (40 km/h) zůstane na TM limit 40.
Jízda1.jpg

Změna limitu :
Jízda3-změna limitu.jpg

Jízda skrz Plzeň po 6.koleji :

Plzeň1.jpg

Podle mne zde má být návěst "Rychlost 40 km/h a očekávejte rychlost 40 km/h".

Cestové návěstidlo :
Plzeň3-cestové.jpg

Podle mne zde má být návěst "Rychlost 40 km/h a opakování návěsti Očekávejte rychlost 40 km/h".

Na odjezdovém návěstidle je rovněž návěst "Posun dovolen" místo správné "Rychlost 40 km/h a volno".


Pokud na tomto místě odbočení pokračuji přímo na 4. kolej, tak vjíždím na návěst "Přivolávací návěst" a cestové a odj. návěstidlo je stejně jako u 6. koleje.
Místo odbočení :
Plzeň2-odbočení.jpg
 

Fana Staněk

Provozní technik
Tak jsem to prohlížel volnou jízdou. Při odjezdu z Chrástu z odbočky se opravdu změní na monitoru rychlost ze 40 km/h až po projetí posledního vozu dalším návěstidlem na trati. Tohle bych ještě mohl zkusit poladit, ale můžete, s lokomotivou laděnou pro OR CZ/SK, jet podle rychlostníků. Ikdyž na monitoru bude svítit linka červeně, spadnout by to nemělo.
Co se týká Plzně. Postavil jsem si průjezd po šesté koleji, tak, jak by měl být správně, a na vjezdu svítí čtyřicet a znovu očekávejte čtyřicet, na cesťáku, před výhybkou 264, svítí taky čtyřicet a znovu očekávejte čtyřicet, na odjezdu svítí čtyřicet a volno. Ovšem odjezd musíte mít postavený, podle přiloženého obrázku, po červené lince. Pokud je postavíte po těch modrých, to jsou vyčkávačky pro zálohu a pro přepřahací mašiny, a tam bude na cesťáku i odjezdu vždycky svítit bílá pro posun dovolen. To není z hlediska té šesté koleje odjezdová kolej. Je to tak uděláno záměrně pro přepřahání.

Plzeň.jpg
 

Meda

Provozní technik
Zdravím a děkuji za info. Vl. cestu v Plzni jsem předělal a dám vědět.
 

Meda

Provozní technik
Zdravím
a děkuji za opravy. Zatím vše vč. průjezdu Plzní v pořádku.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj.
Po telefonátu s Alcaponem a nemilém zjištění, kdy jsem stáhnul trať 183, kdy tuto trať neotevře Activity Editor MSTS, jde bohužel toto dílo do stavu "zastavení provozu a zrušení tratě" ve virtuální železnici.:(
183trat.jpg

Bohužel, trať která nelze takto otevřít, je vhodná pro aktivity z A do B bodu v programech pro OR a na tohle dlabu, poněvač složitější aktivity s posuny, zprávamí v nich, jsou v těchto programech pro mne netvořitelné. Nevím, kde je zakopaný pes a je to velká škoda, ale stavitelé tratí a případní opravovatelé tratí by měli tomuhle problému zamezit. Snad se najde někdo, kdo odhalí příčinu této závažné chyby, jinak je trať z mé a Alcaponeho strany pro jakoukoliv tvorbu minulostí. :(
 

Icik

Pomocník strojvedoucího
Dane, ty to vždycky tak divně napíšeš jako modlitbu pro poslední soud a šmitec. Věřím, že tohle Fanda opraví a pojede se dál. ;)
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
To je riziko, když se tvoří jenom v TSRE5. Ten umí víc, ale MSTS to pak nepřekousne. Ale jestli to spadne hned při načítání trati, tak je to něco vážnějšího.
 

alcapone

Pomocník strojvedoucího
Ahoj, problém přetrvající od počátku tratě, kdy byl použit původní angličan, pak se ještě něco pochroumalo. Tím pádem byla průjezdná jen půlka Plzně a pak to ještě zmrvilo část úseku směr Beroun. Franta se pustil do oprav tratě za dohledu Šneka, kdy do určité aktualizace to šlo otvírat v MSTS, ale mám dojem poslední 2 aktualizace Franta více hrábnul do Plzně a tam nastal problém, kdy již není pro MSTS.
Bohužel v určitý čas se Franta dozvěděl, že Miky opravil trať do kompletní průjezdnosti, ale na původní Šnekové verzi a Franta již nechtěl znova upravovat trať a okolí.
Tady asi pomůže jedině něčí ochota, kdo byl se zavrtal do te databáze a pochroumaných úseků tratí a silnic. Za chvilku bude venku nová aktualizace, tak pak se pustit do oprav, aby mohl Franta pokračovat v perfektní práci na novém úseku a je se na co těšit.
Kdyby byl TRSE a jeho editor koupii MSTS aktivity editoru, nebyl by problém, ale ani já ani Dan prostě nebude řešit tenhle paskvil ve kterém neudělám pořádnou aktivitu.
 

Fana Staněk

Provozní technik
Tam spíš bubu muset prohlídnout vzdálenosti vlasních návěstidel od jehlanů. TSRE5 dovolí návěstidlo předsunout před jehlan téměř na dvojnásobnou vzdálenost oproti MSTS a to je jedna z věcí, které MSTS "nevoní". Prohlídnu, jestli někde nemám roztažený rychlostníky na víc kolejí vedle sebe, ale to si myslím, že ne. Pak by se to mělo pro MSTS zase rozjet. On už o tom tady Zbyněk Šemora psal. Kdyby se tak dalo ve skriptech návěstidel nastavit tu vzdálenost návěstidla větší od jehlanu. To by byla věc. Nebo kdyby někdo pohnul s tím editorem tratí pro OR. Je škoda, že jdou vyrábět aktivity do OR prostřednictvím editoru MSTS. Už by možná bylo něco dávno na světě (to je jen takový povzdech). Dejte tomu čas...
 

vláčkař Jenda

Pokladník
aby mohl Franta pokračovat v perfektní práci na novém úseku a je se na co těšit.
No a kampak to bude, smím-li se ptát? Jestli je to kupříkladu pokračování v práci na navazující trati 178 z Plzně do Chebu, která tak nutně chybí, věřím, že nejedno srdce, včetně mého, poskočí :D .
Tak držím palce, ať se vám to podaří zprovoznit. :)
 

Götterdämmerung

Tiskový mluvčí všehomíra
No a kampak to bude, smím-li se ptát? Jestli je to kupříkladu pokračování v práci na navazující trati 178 z Plzně do Chebu, která tak nutně chybí, věřím, že nejedno srdce, včetně mého, poskočí :D .
Tak držím palce, ať se vám to podaří zprovoznit. :)
Tam bude asi problém.
Podívej se na Track Viewer a zjistíš, že od Plzeň-Skvrňany (které jsou brutálně stočeny k jihu) je celá trať na Fürth im Wald postavena tak, že stanice v Německu Fürth im Wald je vzdálena od Kozolup cca sotva 20 km čistě západním směrem.
Problém je u Holýšova, kdy trať směřuje stále dolů a dolů, v projektu se stáčí na severozápad až na sever.

Mě to nevadí, zajezdím si.
Ale jestli se chce budovat dál na Cheb, hrozí, že buď se potká ve Furthu (bude to takový nereálný peážní úsek), nebo trať na Cheb zvedne nad Furth, či úsek od Plzně směr Fürth překope.
 

vláčkař Jenda

Pokladník
Ale jestli se chce budovat dál na Cheb, hrozí, že buď se potká ve Furthu (bude to takový nereálný peážní úsek), nebo trať na Cheb zvedne nad Furth, či úsek od Plzně směr Fürth překope.
Hele, dokud se nepodíváš na Track Viewer, tak se nic nepozná. Pročež si myslím, že když nevadilo stočení trati z Plzně do Němec, nebude problém ani úprava trati na Cheb v inkriminovaných místech dle potřeby. ;)
 
Nahoře