Pozdrav a s dovolením se zapojím do diskuse, protože patřím k těm staromilcům (jsem už docela starý...) - jezdit po ZH se ssací brzdou je v jejím současném stavu dost problematické a do reálu to má hodně daleko. Předpisy z I. republiky třeba stanovují, že do stanice s výhybkami nezávislými na poloze vj. návěstidla (i vzdálenostního návěstidla) byla vjezdová rychlost 10 km/h a výhybkář dával u výhybky ruční návěst. No a dosáhnout toho v ZH je asi nemožné... - ledaže by se našel machr (a jsou takoví na tomhle fóru ), který by jí trochu narovnal - to není trať, to je sjezdovka. Docela by mě zajímal sešiťák a brzdící procenta . A nebo trochu prodloužit Vlečku - stačilo by do jedné větve za rozdvojením vložit úsek s Malým Bekovem, třeba... Stran přimlouvání se za osobní vozy z té doby - přidám se. Já se u Pikka už delší dobu snažím o lokálkový DF vůz (mám ho slíbený )Tak to je skvělá zpráva, jen to bude chtít upravit Zlatohorku pro OR. Ještě poupravit pro OR model krytého vozu Z a bude to paráda. I když vozidel ČSD není nikdy dost, zvláště prvorepublikových. Já bych se ještě přimlouval za přípojný vůz Clm ( Cl ) z let 1932 - 1934. Tento vůz už sice pod označením Blm jezdil ještě v roce 1974 na trati Rumburk - Dolní Poustevna.