Motorové lokomotivy (nejen) ČKD pro Open Rails z dílny Pikku Locomotive Works Inc.

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Výhodou tzv.délesloužícího modeláře je obsáhlá databáze modelů, různě transformovaných mezi rozdílnými simulátory a mnohokrát upravovaných. Tak i původní pilštyk z MsTS dostal omlazovací kúru pro druhé vydání v témže simu, pak další úpravy včetně 3D kabu pro TS201x , aby se nakonec vrátil zpátky po dalších úpravách do ORTS. Směšných 65 tis polygonů a animovaná spousta blbin. Jen zase ta nešťastná 3D kabina, v ORTS ji budete ušetřeni a budete muset vzít zavděk obyčejným placeholderem z MsTS.

scr01.jpg
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Tak ten Hektor a Pilštyk, to je mazec. Nádhera.
Opakuji, jedná se o reklamní obrázky, retušované odborníky na grafiku a vytvořené za použití speciálního nasvícení pomocí 400 paprsků světla a odrazivé plochy. V ORTS vypadají naprosto běžně a obyčejně.
 

Plexi

Provozní technik
Vypadá to sakra dobře. Jen absence 3D kabiny mě mrzí už jen kvůli toho, že je to pišťa...
 

Icik

Provozní technik
Včera jsem zaplatil za Stadlera asi 14 € do TS2019. Za tohle bych zaplatil bez rozmýšlení.
Pikku, možná by si mohl otevřít miniobchůdeček a pár desítek tisíc by se ti vrátilo. :)
 

Roman

Pokladník
No mě hlavně mrzí moje neschopnost. Nechápu pořád, kde dělám chybu. Screeny kabiny následují, kabina je samozřejmě otexturovaná. V TS201x dokonce částečně funkční.
Zobrazit přílohu 22512
Koukal jsem, co mi doma zbylo. Dokonce mám předstínované (většinu) textury kabiny. Jen poslední zdroják, překlopený do vyšší verze maxu a s animacemi je poškozený. Mám jen původní, což nějaký max8. Po neděli mrknu, co s tím půjde udělat. Do TS by to na default jako beta neměl být problém. Mně to dokonce i jezdí, vrčí a houká. Jen animace v kabině má jen kontroler a nic jiného.
 

heme

Posunovač
Pikku - Skvělý. Kdyby to pomohlo, mám nafocený CAB na 714 001, ale ještě jako statický pro staré MsTS. Kdybys eventuelně z toho potřeboval něco na textury.... P.S.: Doufám že i u tohoto modelu spolupráce Petr Tesař/Pikku bude. Jinak máme hodně co závidět v TRSku.
 

Josef Vogeltanz

Průvodčí
Ale kdeže chudák. Na kódy engů a wagů mám všelijaké udělátka v Excelu, jen dobře vyplnit parametry a kód se generuje automaticky, stačí jen překopírovat do PSPadu. Z mého pohledu je nejobtížnější počátek a konce. Počátek reprezentuje obstarání podrobných technický údajů. Internet, studijní knihovna, archívy výrobců a železničních opraváren, katalogové listy. Občas také návštěva nějakého železničního muzea. V hledáčku je Chomutov a MDC. A na konci potom zkoušení, ježdění a měření zda se vozidlo chová, tak jak bych si představoval. A to ještě zbude čas si psát manuály - viz brzdy.

Čím starší vozidlo, tím komplikovanější. Někdy to připomíná archeologii, např. hledání technických dat méně známých řad parních lokomotiv. Nedávno např. ex. maďarská 313.2. A někdy přijde i překvapení. Při hledání podkladů pro kkStB pancéřový vlak, narazil jsem na kompletní vojenskou příručku k obsluze tohoto vlaku.
Nalezené údaje ukládám do technického alba. To je potom výchozím podkladem pro tvorbu nastavení engů.
Pro ilustraci:
atlas.JPG
 
Nahoře