ORTS parní lokomotiva ovladaní

vaskovy_vlaky

Pokladník
Tak studuj manuály sám. Nám je zase úplně jedno, že se ti nějak nechce a chceš zlaté podnosy.

Na internetu jsem našel jenom jeden manuál, ve kterým se píše něco o pojistným ventilu ale byl to jenom popis lokomotivy, a myslel jsem si, že tohle forum je o tom, že ostatním pomůžou ti, co to znají, ale jak to tak vidím, tak mi zatím nikdo nepomohl a jenom tu ztrácím čas
 

Josef Vogeltanz

Pomocník strojvedoucího
Já se ptám už podruhé co teda napsat aby se zvýšil odběr páry. To, že je celá lokomotiva do msts a ne do OR je mi úplně jedno.
Velmi jednoduše. Najdi si od té lokomotivy dostatek technických údajů - především od kotle a topeniště. A potom obojímu nastav správné parametry. Záměrně nepíšu které, protože tobě je to jedno. Produkce páry potom bude úměrná velikosti roštu, kotle, výhřevné plochy topeniště a trubek, výhřevnost uhlí, kadenci a množství přikládání a spotřebě parního stroje k výkonu lokomotivy. Nebudeš muset potom řešit zbytečnosti, jak mařit její nadbytek. Pára se ve skutečnosti získávala na lokomotivách draze a nesmírně pracně. To byl taky důvod jejich konce.
 
Nahoře