Tvorba aktivit v TSRE 5

#1
Čaute, pustil jsem se do tvorby aktivit v TSRE 5. Řekl bych že je to dobré asi na nějaké jednoduché aktivity, možná že by v tom šlo i něco těžšího ale kdo ví. Zatím se učím.
Je tu někdo kdo s tím má zkušenosti? V připravované aktivitě jsem nasázel static, napsal jízdní řád pro hráče a teď se trápím s traficem. 2 x nákladní vlak se mi povedlo již osadit a funguje tak jak sem chtěl. Teď se ale trápím několik hodin se dvěma OS. Ani jeden z nich se nechce zobrazit ve hře. Stává se taková věc i v jiném editoru? Třeba origo AE? Jestli ano, čím to je? Třeba by se to dalo vyřešit stejným způsobem.
 

dvacka

Průvodčí
#2
Ahoj,
v AE se mi nikdy takový problém nevyskytl. Vždy, pokud vidím traffic v editoru, objeví se i ve hře. Musí to být ale závislé na čase, v jakém daný úsek(stanici) projíždím. Nemáš nasazený traffic v jiný čas, než v kolik projíždíš daným úsekem? :)
 
#3
Tím to není, zkoušel jsem ho nasadit i na začátek kdy hráč vyčkává a přijíždí dva náklady, s tím že na další koleji by přijel ještě os. Ale ve hře se neobjeví, dokonce v editoru u kolonky used by: je prázdno a u ostatních Trafic je v té kolonce napsáno : activity os 2662. Tudíž je někde chyba asi už v editoru nebo nevím ale jako by se ten Trafic nechtěl zapsat že patří právě do té aktivity os 2662.
 
#6
Tak vidět nebyli. Už jsem na to přišel, záhada byla vyřešena a tak jsem mohl nasadit další AI vlaky ... Jsem téměř u konce mé první malé aktivity. Která by měla trvat asi hodinu. Doladím pár maličkostí, potom to projedu a pak ji zveřejním, sice jsem použil nějaké vlastní consist ale i ostatní které jsem měl v PC, ty samozřejmě přidám do balíku také, kdyby je někdo neměl.
 

Venny

Provozní technik
#7
Gratuluji k překonání potíží. Jen by se hodilo krátce popsat, v čem byl ten problém. Někomu, kdo bude začínat s TSRE5, se to může hodit... ;)
 
#8
Děkuji.Včera jsem už šel spát. Tak teď to popíši.
Problém byl v tom že když uložíte rozdělanou práci a příště otevřete aplikaci ,načtete aktivitu na které makáte tak je prvně potřeba v pravém sloupci u kolonky Trafic otevřít název vašeho traficu a přepnout na ,,undefined'' potom hned zpět na váš název a začnete dávat další servisy, když se pak podíváte do souprav AI je potřeba aby byla odfajvkovaná kolonka: Any a This. Pokud This nebude zaškrtnut AI se neobjeví. Pokud by jste na tento postup zapomněli a začali dávat servisy, tak nevadí, jen je potřeba po dodělání opět přepnout na ,, undefined'' a zpět na název traficu. ,,This'' se vám potvrdí. Pak už jen stačí otevřít : timetable a píšete JŘ. Doporučuji jako u všeho průběžně ukládat.
 

mmouka

Pokladník
#9
Děkuji.Včera jsem už šel spát. Tak teď to popíši.
Problém byl v tom že když uložíte rozdělanou práci a příště otevřete aplikaci ,načtete aktivitu na které makáte tak je prvně potřeba v pravém sloupci u kolonky Trafic otevřít název vašeho traficu a přepnout na ,,undefined'' potom hned zpět na váš název a začnete dávat další servisy, když se pak podíváte do souprav AI je potřeba aby byla odfajvkovaná kolonka: Any a This. Pokud This nebude zaškrtnut AI se neobjeví. Pokud by jste na tento postup zapomněli a začali dávat servisy, tak nevadí, jen je potřeba po dodělání opět přepnout na ,, undefined'' a zpět na název traficu. ,,This'' se vám potvrdí. Pak už jen stačí otevřít : timetable a píšete JŘ. Doporučuji jako u všeho průběžně ukládat.
Dobra prace
 

Dan J.

Strojvedoucí
#10
Ahoj, dá se nějak v programu Con Editor přiblížit vozidlo zobrazené v okně? Na natáčení a naklápění jsem přišel.
Con E.jpg
 

Delay

Signalista
#13
Ahojte je možné prosím v TSRE Coneditore aj simulovať rušeň aspoň zberače hore? Nikde som to nedohladal a celkom by bolo super keby to program vedel, daju sa robiť fajn screeny
 

Dan J.

Strojvedoucí
#14
Ahoj.
Jestli myslíš, aby mašina zvedla zběrač coby traffic v aktivitě, ano lze, ale jen za těchto předpokladů:
1. mašina musí stát v aktivitě jako loose consist a mít v s. souboru nadefinován start se staženými smetáky. Takže určitě ne za jízdy, ale třeba v depu, nebo ve stanici.
2. pošleš na ní v aktivitě servis1, který ji jako neviditělná mašina připojí (stane se z ní pohyblivý traffic) a v ten moment mašina definovaná jako LC zvedne pantograf.

Nicméně to nesouvisí s programem na tvorbu souprav, ale s tvorbou aktivity samotné.
 
#15
On myslí v consist editoru akorát teda nějak nechápu co z toho může být dobré za screen, jednak pozadí je černé a dále nemáš nad mašinou trolej. To je lepší vytvořit consist soupravu nebo sólo mašinu, zapnout hru a udělat screen s krajinou.
 

Delay

Signalista
#16
Áno dobre sa robia obrázky do stanicar, a keďže v msts je skoro všetko dá sa z toho fajn doplniť dobre obrázky :) len teda pri elektrickom rušno je problém ze nedvihne zberac a inštalovať coneditor ktorý msts a inštalovať zase hlúposti to fakt sa mi nechce riešiť. Tento editor v TSRE je fakt super, rýchli a aj s možnosť savu ako ong alebo jpeg
 

bob57_cz

Učitel češtiny
#17
On myslí v consist editoru akorát teda nějak nechápu co z toho může být dobré za screen, jednak pozadí je černé a dále nemáš nad mašinou trolej. To je lepší vytvořit consist soupravu nebo sólo mašinu, zapnout hru a udělat screen s krajinou.
Houbeles.
Asi ještě nepoznal ShapeViewer, kde si může animace zapnout a vypnout u sběračů po jednom. Stačí se podívat zde na foru do sekce utilit a trochu si počíst.
 
#19
@Danda Ahoj, takže si myslím že problém je v tom že u OR nemusíš používat servis stůj tam kde jsou návěstidla ... Tudíž otevři vlakovou cestu hráče a za stanicí před návěstidlem, je jedno jak daleko přidej bod čekání, pravé tlačítko myši a pak dej čekat dokud: a udej čas. Třeba totožný s časem odjezdu. Potom se vlak proti objeví, protože ty máš stůj a on bude mít volno aby se vykřižovali vlaky. Vlakovou cestu v Contrib track viewer OR. Pokud ji děláš jinde tak ti neporadím. Odborně se tomu říká WP neboli waypoint.
 
Nahoře