Jindřich
Pokladník
Važení kolejoví přátelé.
Jak možná víte, po jistých peripetiích se semkl velmi silný a ambiciozní tým, který vám nyní představí malou revoluci v programu OpenRails.
Jedná se o upgrade "Icikovy" verze ORMG doplněné o spoustu dalších věcí.
Nejdřív mi dovolte představit všechny členy týmu, abyste pochopili, že jde o velké kapacity v rámci řekněme i celosvětové působnosti.
Tak první na lajně je Icik, jmenuje se Jirka a je trošku vizionář a hlavně se nám (vám) stará o brzdy a krásné barvy.
Pak je tu Dominik, též zovaný Dodo, od něj máte všechny nádherné kabiny a jsou fakt super.
Dále tu máme Igora, nezvaného vetřelce, který jak na tomto fóru tak na našm projektu udělal velkou práci.
Nesmím zapomenout na "paasha", Matěje, velkého matematika a teoretika, který ale umí pořádně zabrat a dodat fakt boží tabulky.
Samozřejmě máme v týmu několik strojvedoucích, kteří nás utvrzují v našich trapných doměnkách, nebo nám natočí video přímo z vlaku. Michal, Pavel, Jenda..
No pak má maličkost, já se starám o ty ARRy a Mirely.
Tak to bylo představení toho našeho dream týmu. A teď konkrétně.
Verze 1.2 je úplně jiná, než vše, co jste doteď měli na kompu. Má hodně vymakanou fyziku všeho možného, vylazené brzdy, vylazené různé proudy v různých režimech, bomba peckovou kabinu, super funkční ARR a další fakt přelomové věci, které by málokdo čekal.
POZOR! Tato verze je z pochopitelných důvodů plně funkční pouze s loko RJ 162. Také všechny Xmz vozy by měly být ok.
Samzřejmě pilně pracujeme na všech různých dalších X6X.
Jirka vám teď popíše, co je nového v brzdách
Ve vzduchových brzdách nastal generační pokrok. Předně musím vzpomenout oddělené ovládání brzdičů na jednotlivých lokomotivách (netýká se stanovišť). Pokud jste dříve ani nevěděli v jaké poloze máte brzdič na postrku, nyní Vás to bude muset zajímat,
protože byste nemuseli vlak ani rozjet natož dojet s vlakem do cíle. Dále jsou oddělené kompresory pro každou lokomotivu ve vlaku a dají se zapínat i vypínat volbou režimu přes klávesovou zkratku.
Pro aktivitáře je tu možnost zadat do názvu consistu hráče klíčové slovo "AirEmpty" a tím si zajistí to, aby hráč vždy v jeho aktivitě začal s vlakem bez nafoukaných jímek.
Dominik vám dá informace, co je nového v kabinách
-S novou verziou OR prichádza aj viac práce na kabínach. Z počiatku sa mi moc do takých veľkých úprav moc nechcelo ale ak sa človek naučí čo, kde má zapísať tak už Vás nič neprekvapí a rozbehnete sa ako Ja v tomto prípade. Je super že sa Jindřich s Icikom spojili a fakt vytvorili
peknú verziu OR čo sa týka aj chovania vozidiel. Hlavne to chcelo sa už pohnuť ďalej. Stále je tu však možnosť kto sa s tým nestotožní, vždy si môže nechať aktuálnu verziu OR MG z Elvastoweru.
Sám som sa pýtal nazačiatkoch sám seba, chce sa mi ladiť toľko engov čo mám v trainsete? Ale keď si uvedomím že vždy ak naladím eng s ktorým idem jazdiť tak v tom problém nevidím. Tých 3-4 minútky nikoho nezabije.
Čo sa týka kabín, tie budú pribúdať odomňa už len pre túto verziu OR. Noviniek je tam dosť, napríklad ovládanie ARR, Kontroler v kabíne funguje ako v reále teda s aretáciou bola taktiež doplnená signalizácia spustenia kompresora
a mnoho ďalších vecí za čo chalanom moc ďakujem.
Pred spustením kabíny si prosím prečítajte návod k nej.
Igor (i když je zde banován) vám napíše, co je nového v lazení vozů
- vozy mají nově přepracovanou fyziku se sdílenými koeficinety typů vozidlového odporu
- brzdy jsou definované s novou fyzikou a přesnými křivkami součinitele
- brzdy mají přepínatelné režimy G/P/R/R+Mg, pokud některý vůz není některým režimem vybaven,
má pro tento režim zapsnaou totožnou brzdicí váhu, jako pro "nejsilnější" reřim, takže podvádění
nastavením nereálného režimu nebude mít na jízdu vlaku vliv.
- světla vozů mají unifikovaný skript ohledně logiky jejich ovládání, z důvodu nedostatku času
a nepřesných poloh textur svítilen napříč různými skiny i jedné řady nejosu zatím doladěné pozice světel.
Tato drobnost však nemá na jízdu vlaku vliv a virtuální "strojvedoucí" světla vozů nevidí.
- přiložené lokomotivy mají přidanou rozšířenou fyziku, simulující jednotlivé nápravy
a počítající klopné momenty, tím i rozvážení nápravových tlaků v reálném čase.
Funguje tedy správně i protiskluzová ochrana.
- kotevní i budicí proudy jak v kladném tahu, tak v EDB, mají reálnou indikaci,
realizovanou tabulkami proudů.
Matěj, bývalý člen ORTS DevTeamu, performance engineer a projektant CZLOKO, pedagog a otec znovuzrození trenažéru loko 240 na Žilinské univerzitě:
- přepočítal charakteristiky 162 pro váš lepší ampérový zážitek a přidal podklady pro realističtější zážitek z klouzajících náprav.
A já to celé řídím
Poslední verzi stahujte na
https://www.msts-rw.cz/
Jak možná víte, po jistých peripetiích se semkl velmi silný a ambiciozní tým, který vám nyní představí malou revoluci v programu OpenRails.
Jedná se o upgrade "Icikovy" verze ORMG doplněné o spoustu dalších věcí.
Nejdřív mi dovolte představit všechny členy týmu, abyste pochopili, že jde o velké kapacity v rámci řekněme i celosvětové působnosti.
Tak první na lajně je Icik, jmenuje se Jirka a je trošku vizionář a hlavně se nám (vám) stará o brzdy a krásné barvy.
Pak je tu Dominik, též zovaný Dodo, od něj máte všechny nádherné kabiny a jsou fakt super.
Dále tu máme Igora, nezvaného vetřelce, který jak na tomto fóru tak na našm projektu udělal velkou práci.
Nesmím zapomenout na "paasha", Matěje, velkého matematika a teoretika, který ale umí pořádně zabrat a dodat fakt boží tabulky.
Samozřejmě máme v týmu několik strojvedoucích, kteří nás utvrzují v našich trapných doměnkách, nebo nám natočí video přímo z vlaku. Michal, Pavel, Jenda..
No pak má maličkost, já se starám o ty ARRy a Mirely.
Tak to bylo představení toho našeho dream týmu. A teď konkrétně.
Verze 1.2 je úplně jiná, než vše, co jste doteď měli na kompu. Má hodně vymakanou fyziku všeho možného, vylazené brzdy, vylazené různé proudy v různých režimech, bomba peckovou kabinu, super funkční ARR a další fakt přelomové věci, které by málokdo čekal.
POZOR! Tato verze je z pochopitelných důvodů plně funkční pouze s loko RJ 162. Také všechny Xmz vozy by měly být ok.
Samzřejmě pilně pracujeme na všech různých dalších X6X.
Jirka vám teď popíše, co je nového v brzdách
Ve vzduchových brzdách nastal generační pokrok. Předně musím vzpomenout oddělené ovládání brzdičů na jednotlivých lokomotivách (netýká se stanovišť). Pokud jste dříve ani nevěděli v jaké poloze máte brzdič na postrku, nyní Vás to bude muset zajímat,
protože byste nemuseli vlak ani rozjet natož dojet s vlakem do cíle. Dále jsou oddělené kompresory pro každou lokomotivu ve vlaku a dají se zapínat i vypínat volbou režimu přes klávesovou zkratku.
Pro aktivitáře je tu možnost zadat do názvu consistu hráče klíčové slovo "AirEmpty" a tím si zajistí to, aby hráč vždy v jeho aktivitě začal s vlakem bez nafoukaných jímek.
Dominik vám dá informace, co je nového v kabinách
-S novou verziou OR prichádza aj viac práce na kabínach. Z počiatku sa mi moc do takých veľkých úprav moc nechcelo ale ak sa človek naučí čo, kde má zapísať tak už Vás nič neprekvapí a rozbehnete sa ako Ja v tomto prípade. Je super že sa Jindřich s Icikom spojili a fakt vytvorili
peknú verziu OR čo sa týka aj chovania vozidiel. Hlavne to chcelo sa už pohnuť ďalej. Stále je tu však možnosť kto sa s tým nestotožní, vždy si môže nechať aktuálnu verziu OR MG z Elvastoweru.
Sám som sa pýtal nazačiatkoch sám seba, chce sa mi ladiť toľko engov čo mám v trainsete? Ale keď si uvedomím že vždy ak naladím eng s ktorým idem jazdiť tak v tom problém nevidím. Tých 3-4 minútky nikoho nezabije.
Čo sa týka kabín, tie budú pribúdať odomňa už len pre túto verziu OR. Noviniek je tam dosť, napríklad ovládanie ARR, Kontroler v kabíne funguje ako v reále teda s aretáciou bola taktiež doplnená signalizácia spustenia kompresora
a mnoho ďalších vecí za čo chalanom moc ďakujem.
Pred spustením kabíny si prosím prečítajte návod k nej.
Igor (i když je zde banován) vám napíše, co je nového v lazení vozů
- vozy mají nově přepracovanou fyziku se sdílenými koeficinety typů vozidlového odporu
- brzdy jsou definované s novou fyzikou a přesnými křivkami součinitele
- brzdy mají přepínatelné režimy G/P/R/R+Mg, pokud některý vůz není některým režimem vybaven,
má pro tento režim zapsnaou totožnou brzdicí váhu, jako pro "nejsilnější" reřim, takže podvádění
nastavením nereálného režimu nebude mít na jízdu vlaku vliv.
- světla vozů mají unifikovaný skript ohledně logiky jejich ovládání, z důvodu nedostatku času
a nepřesných poloh textur svítilen napříč různými skiny i jedné řady nejosu zatím doladěné pozice světel.
Tato drobnost však nemá na jízdu vlaku vliv a virtuální "strojvedoucí" světla vozů nevidí.
- přiložené lokomotivy mají přidanou rozšířenou fyziku, simulující jednotlivé nápravy
a počítající klopné momenty, tím i rozvážení nápravových tlaků v reálném čase.
Funguje tedy správně i protiskluzová ochrana.
- kotevní i budicí proudy jak v kladném tahu, tak v EDB, mají reálnou indikaci,
realizovanou tabulkami proudů.
Matěj, bývalý člen ORTS DevTeamu, performance engineer a projektant CZLOKO, pedagog a otec znovuzrození trenažéru loko 240 na Žilinské univerzitě:
- přepočítal charakteristiky 162 pro váš lepší ampérový zážitek a přidal podklady pro realističtější zážitek z klouzajících náprav.
A já to celé řídím
Poslední verzi stahujte na
https://www.msts-rw.cz/