Já to mám stejné..Budu reagovat zde na muj příspěvek z vedlejšího vlákna.
Teď jsem to opět zkoušel, trať BP, usek z Tábora směr Chotoviny... Schválně jsem navolil mlhu a déšť, aby to klouzlo... Skluzovka zareagovala a opět stejný efekt, vlak byl "odražen" zpět... Tentokrát ale po pokusu se opět rozjet hra nespadne do Matrixu, ale vždy opět zareaguje skluzovka, jakmile se dotknu rajčáku... Zítra zkusim natočit video.
Dej tam i tu diagnostiku.Zítra zkusim natočit video.
Mám podobný problémy ako popísali vyššie Michal a Lukyn. Nastavím všetko ako má byť (D1 test, kompresory, MIREL...). Zavriem HV, zdvihnem zberač. No a potom mi buď hneď zhodí zberače čo je v prvej časti videa (pri 25 kV) alebo sa stane to čo je v druhej časti videa (pri 3 kV). Prvé je 25 kV druhé 3 kV. Ukazovateľ kV vybehne na maximum pri 3kV aj pri 25 kV čo si ale myslím, že nie je normálne. Jedná sa o trať ŽSR 191-193. Je možné, že niečo robím zle ja. Video:Ahoj, stáhl jsem balík X5X pro verzi 1.4 a řeším problém s napětím. Nahodím mašinu (baterky, ovládání, kompresory...), navolim pomocí alt+S stejnosměr a na mašině pomocí ctrl+shift+s dám přepínač na DC, ale po zdvižení sběrače je na voltmetru (pro stejnosměr) sotva 0,2kV. Když ale přepnu alt+S na 25kV, tak ručička stejnosměrného voltmetru vyskočí na 3kV, místo toho aby začal ukazovat střídavej.
Abych mohl zapnout HV, tak musim mít přepnuto na stejnosměr, což je pochopitelné. Avšak po zařazení směru a zadání stupňů se mašina ani nehne, ikdyž je slyšet, jak se rozběhnou větráky a za pár vteřin práskne Mirel...
Je chyba někde u mě, nebo to dělá ještě někomu??
Na vedľajšej koľaji je 810Ta mašina má zvuky z řady 810. Ne?
Lokomotivy X5X nebyly předělány na AC/DC systém. Ty jsou ještě postaru a nové funkce tam nefungují. Tam zvolte vždy napětí v troleji 25kV.Ahoj, stáhl jsem balík X5X pro verzi 1.4 a řeším problém s napětím. Nahodím mašinu (baterky, ovládání, kompresory...), navolim pomocí alt+S stejnosměr a na mašině pomocí ctrl+shift+s dám přepínač na DC, ale po zdvižení sběrače je na voltmetru (pro stejnosměr) sotva 0,2kV. Když ale přepnu alt+S na 25kV, tak ručička stejnosměrného voltmetru vyskočí na 3kV, místo toho aby začal ukazovat střídavej.
Abych mohl zapnout HV, tak musim mít přepnuto na stejnosměr, což je pochopitelné. Avšak po zařazení směru a zadání stupňů se mašina ani nehne, ikdyž je slyšet, jak se rozběhnou větráky a za pár vteřin práskne Mirel...
Je chyba někde u mě, nebo to dělá ještě někomu??
Patch na Mirel je aplikován i na nejnovější verzi. Teď jsem to prověřoval v kódu.Zdravím,
tato "porucha" se znovu objevila s poslední aktualizací (při předposlední už nebyla):
Na zapnutém MIRELu svítí žluté mezikruží. Při rychlosti 40 km/h na násl. návěstidle je brzdná křivka v pohodě. Pokud je však příští rychlost vyšší, např. 60 km/h, a použije se tlačítko =, tak MIREL sice rychlost 60 ukáže, ale při modelování brzdné křivky klesne rychlost na MIRELu na 100, začne problikávat číslice 90 a následně se ustálí 100. Dříve to fungovalo normálně.
I když jsem několikrát změnil tak stále nicPokud vám blbne napětí při nahození lokomotivy, navolte jako napětí troleje na trati 25kV. Tyto lokomotivy nejsou ještě předělány na svůj provozní napěťový systém a fungují jako dříve všechny na 25kV.
Přesně moje situaceMne práveže pri 25 kV sa teleportuje mašina a na rýchlostniku to ide z 0 na 160 za pol sekundy
Ve verzi 1.4.10 z 18:58 hod. odzkoušeno zatím s loko ZSSK 362003 a vše OK.Zdravím,
tato "porucha" se znovu objevila s poslední aktualizací (při předposlední už nebyla):
Na zapnutém MIRELu svítí žluté mezikruží. Při rychlosti 40 km/h na násl. návěstidle je brzdná křivka v pohodě. Pokud je však příští rychlost vyšší, např. 60 km/h, a použije se tlačítko =, tak MIREL sice rychlost 60 ukáže, ale při modelování brzdné křivky klesne rychlost na MIRELu na 100, začne problikávat číslice 90 a následně se ustálí 100. Dříve to fungovalo normálně.