Klokan 35
Hradlař
Spousta lidí vůbec neví jak to dnes na dráze u osobky funguje.bob57_cz říká:
To taky už není dlouho pravda. Výpravčí jsou na ústupu a za ně to přebírají dispečeři. Takže někde ten, jinde onen.
Spousta lidí vůbec neví jak to dnes na dráze u osobky funguje.bob57_cz říká:
To taky už není dlouho pravda. Výpravčí jsou na ústupu a za ně to přebírají dispečeři. Takže někde ten, jinde onen.
To je pravda pořád, protože ve smyslu předpisových ustanovení plní traťový dispečer povinnosti výpravčího a stanice s DOZ se považují za stanice výpravčím obsazené.bob57_cz říká:
To taky už není dlouho pravda. Výpravčí jsou na ústupu a za ně to přebírají dispečeři. Takže někde ten, jinde onen.
Jsi si jistý? Vždyť je máš propojené napájecími hadicemi. Tam kouhouty nefungují.1. Ač nejsou vozy spojeny, z jímky hráčova vozidla začne ubývat vzduch a "dělí" se o něj s LC na který jsem najel.
2. Vůz LC má oba kohouty otevřené, ale to je detail, nějaké hovado to nechalo tak, ale hadice jsou rozpojeny, takže by neměl vzduch ani kde předávat.
Takže v 810 AirE má pokud dobře vidím napájecí hadice odpojené, je tam zadáno jen MU Pohon:Jsi si jistý? Vždyť je máš propojené napájecími hadicemi. Tam kouhouty nefungují.
Máš tam jasně aktivované "Hadice napájecího potrubí".akže v 810 AirE má pokud dobře vidím napájecí hadice odpojené, je tam zadáno jen MU Pohon:
MU kabel propojuje lokomotivy pro vícečlené řízení. Typicky řídící vůz s hnacím vozem. MU pohon na takovém řízení deaktivuje pohon na daném členu.A teď otázka, MU pohon nahrazuje postrk a já jej nemusím zapínat, nebo jak to je? Začínám se v tom ztrácet, co je tedy MU pohon a MU kabel?
1. Moc dobře vím, že Peršan má trojsnímkovou animaci klíče. Peršana jsem nahazoval už X krát.A koukal si se do kapsy? Peršani mají 3-snímkovou animaci klíče - 0 klíč v kapse, 1 klíč zasunut, 2 zasunutý klíč otočen a tím pult aktivován.
Každá pozice musí mít svůj stisk Ctrl + K.
Ale že sis všiml až teď.![]()
Prostě si ten klíč z jednoho pultu nevzal do kapsy. Nahazuješ jen jednu loko nebo jich máš v consistu více?Co jsem odpozoroval, fenomén, který jsem popsal výše (Open Rails mi napíše "Zpráva - Nemáš u sebe klíč pultu!") se asi děje náhodně, protože po několika restartech Open Rails mi najednou klíč pultu zasunout šel.
To bude asi falešný poplach. Občas (i když nepravidelně) adresář s Open Rails skenuju pomocí Malwarebytes a ten mi zatím nic nenašel. Jestli chceš mít 100% jistotu, že to není malware, stáhni si free verzi Avastu nebo Malwarebytes (či free verzi jiného antiviru, který preferuješ), a oskenuj adresář s Open Rails.Přišla mě právě aktualizace na CZSK verz 1.7 a píše to, že jde o trojan: Win32/Sabsik.FL.B!ml. Co to zase je?
Zobrazit přílohu 34297
To by mě zajímalo, kam tyhle hlídací SW na tyhle hrozby chodí. Ukazují akorát nesmysly a otravují lidi.Přišla mě právě aktualizace na CZSK verz 1.7 a píše to, že jde o trojan: Win32/Sabsik.FL.B!ml. Co to zase je?
Zobrazit přílohu 34297
To mě taky. Podle okna ve screenshotu to bude Windows defender, ten někdy dost hapruje. Jak jsem jinak řekl, když nechám adresář s Open Rails preventivně oskenovat pomocí Malwarebytes, tak ten nic nenajde.To by mě zajímalo, kam tyhle hlídací SW na tyhle hrozby chodí. Ukazují akorát nesmysly a otravují lidi.
Jinak v nejnovějším update je práce od Jindřicha, který dostal chuť na dotažení paxů tak, aby dávali smysl. Díky mu za ně.
Pod Shift + F10 máte kompletní seznam cestujících v jednotlivých vozech včetně nástupní a výstupní stanice. Také už funguje uložení paxů a tudíž je krásně vidět, jak nastupují a vystupují i po nahrání uložené hry.
Tak abych navázal na tohle téma které se tu řešilo včera (tj. v sobotu 13. 5. 2023), teď jsem dostal k PC, kde mám Open Rails a důkladným testováním jsem zjistil, že klíč pultu se nedá po startu vložit do pultu (tj. Open Rails mi napíše: "Zpráva - nemáš u sebe klíč pultu") pokaždé, když mám k Peršanovi připojený jakýkoliv diesel hned po nastartování simulace. Když diesel odvěsím od Peršana, klíč pultu pak do Peršana vložit jde a i po opětovném přivěšení dieselu k Peršanovi se klíč pultu chová normálně. Suma sumárum = další glitchVětšinou jenom jednoho Peršana. I když v jednom případě jsem měl vzadu na vlaku Katr Bejlovce, šlo o vlak s dvojsilovým pohonem. Zjistil jsem totiž, že chyba, při které Katr Brejlovec "svazoval ruce" elektrice ohledně brzdiče (brzdič elektriky sám skákal do závěru nebo do nízkotlakého přebití, když jsem ho dal do odbržďovací polohy a když k ní byl Katr Brejlovec připojen), byla opravena, tak jsem si to chtěl pořádně ověřit. Ale stejný problém, s nemožností vložit klíč do pultu se mi objevil i u consistů, kde je Peršan úplně sám.
A .con soubory sem vložit nemůžu, do zítřejšího (nedělního) večera se nedostanu k PC, kde mám Open Rails nainstalovaný (je to stolák, a do neděle večer nejsem doma, kde ten stolák mám)