Řazení vlaku

mmouka

Hradlař
pro zpřesnění

V roce 1986 byl úsek Břeclav - Hohenau (resp.
Bernhardsthal zast.) elektrifikován jako poslední část bývalé Severní dráhy císaře Ferdinanda, když rok před tím byla dokončena
elektrifikace trati Přerov - Břeclav. První vlak číslo 44020 tažený lokomotivou 1063.006 projel 27.5.1986. Z hlediska napájecích
systémů byl vytvořen styk 25 kV 50 Hz a 15 kV 16,7 Hz. Styk proudových soustav je na širé trati v místě státní hranice tedy 78
kilometrů od Vídně. Hnací vozidla pro ÖBB dodala firma SGP, tentokrát však elektrické dvousystémové lokomotivy řady 1063,
které nahradily v osobní i nákladní vozbě motorové lokomotivy řad 2050 a 2143. Tyto motorové lokomotivy zde byly nasazeny po
ukončení parního provozu u ÖBB, když mezi Břeclaví a Hohenau nahradily parní lokomotivy řady 629. Obě motorové
lokomotivy jsou dílem firmy SGP. V roce 1989 se v Břeclavi objevily nové dvousystémové lokomotivy, které však byly určeny pro
vozbu rychlíků a nesly označení 1146. Posledními vozidly pro tuto trať byly lokomotivy řady 1014 resp. 1114, které na přelomu
roku 1993 a 1994 dodalo sdružení firem SGP a ELIN.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj.
Chtěl bych se pozeptat, mohl by jet vlak v tomto složení:
ČSD E 499.0 + 4x ČSD Bai (čtyřdveřák) + ČSD Da + ČSD T478.3 + 3x ČSD Balm-d
Díky Dan.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Díky. Tak to je fajn. Další aktivita do balíku k 155. výročí tratě Ostrava - Opava, který opravuji né jen pro trať 310.
 

JiříkTK

Pomocník strojvedoucího
ČSD E 499.0 + 4x ČSD Bai (čtyřdveřák) + ČSD Da + ČSD T478.3 + 3x ČSD Balm-d
Jako mimořádnost v současném období samozřejmě ano. Každopádně je to na období ČSD dost krkolomná souprava. Brejlovce s 3x Balm-d jsem nikdy neviděl, takové soupravy nejezdily běžně. A na dobu ČSD je to souprava dost krátká.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj. Chtel bych se pozeptat, co znamená poznámka v řazení nákladních vlaků "vlak pro zvláštní účely", konkrétně Pn 61710 pp Horní Lideč - Cheb, GVD 2011.
 

Folcek_

Cestující
Zdravím, nemáte někdo, popřípadě nevíte, kde by se dalo sehnat řazení osobních vlaků v GVD 1994/95 na trati 331 (Brno - Přerov)? O vagonWebu vím, ale tam jsou jen rychlíky a spěšné vlaky.
Předem díky.
 

Luky

Posunovač
Ahoj,

můžete mi prosím napsat, jak v msts správně brzdit s lokomotivou řady 363 a 754, když na brzdě má k brzdění pouze závěrnou polohu? Ono, když je pouze závěrná poloha na brzdě (nepočítám rychlo brzdu a EDB), tak se s mašinou dost těžko odhaduje, kdy brzdu povolit, aby mi vlak nezastavil ještě před nástupištěm a navíc, když stojím ve stanici, tak musím použít lokomotivní brzdu, protože, kdybych dal závěrnou polohu, tak než mi stroj odbrzdí, tak bych nabral spoustu zpoždění.

Děkuji za odpověď se správným postupem.
 

dvacka

Průvodčí
Ahoj, u řady 754 nebo 363 se brzdí tím způsobem, že vlakovou brzdu si dám do závěrné polohy, takže zde nastavím sílu brždění a až mám nastaveno, kliknu na tlačítko, kterým povoluji brzdu o jedno stlačení na klávesnici a dám brzdu do polohy nastaveno a zde už mám jen brzdu takové brzdící síle, jakou jsem si zvolil v poloze závěrná poloha.
Pokud někde stojíš s vlakem ve stanici nebo zastávce, tak vlakovou brzdu necháš v poloze jízda a zabrzdíš lokomotivní brzdou, aby se ti vlak samovolně nerozjel.
 
W

Weselsky

Host
Dobrý večer,

chtěl bych se zeptat zkušenějších, jestli existuje nějaký seznam ČD a ZSSK a popřípadě i PKP vozů a lokomotiv, co jezdili na našich kokejich v roce 2014? Předem děkuji za odpověď.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj.
Chtěl bych se pozeptat. Na jaký vlak přechází ŽSSK 757 z R 364 Detvan v Žilině po odstoupení od vlaku a z kterého vlaku přechází ŽSSK 162 přebírající Detvan do Ostravy. Dále mne v letošním GVD na Slovensku překvapily tyto vlaky:
jř.jpg
O jaké vlaky jde? Myslím, že těch typů zkratek za číslem vlaků je víc.
 

ASP

Cestující
Ahoj Dane.
Odpoviem ti na poslednu otazku. Ide o služobné vlaky t.j. traťové stroje. Skratka ORZV znamena Oblastné riaditeľstvo Zvolen. Košice maju ORKE atď. Čísla vlakov sú po novom prideľované podľa konštrukčnej rýchlosti stroja: 30, 40, 50, 60, 80 a dokonca už aj 100 km/h.
 

poison

Pomocník strojvedoucího
Myslím, že to je kýbl od Ex 114 Cracovia, který se veze do MuN na ranní Rx 898 a pak opět přechází na Ex 115 Cracovia do Bohumína a tak pořád dokola
 
Nahoře