Fana Staněk
Hradlař
Jen taková uštěpačná poznámka, která by se hodila spíše do rubriky "Něco pro zasmání". Některým idiotům vůbec nevadí vozy, v praxi, takto nakládat. A omlátí jim to o hlavu až v Maloměřicích, když postaví vagón na váhu.
Jede to velice snadno. Kdysi jsem jednou jel s Žabkou Libčice - Roztoky s porouchaným rychloměrem zrychlenku (stavěla jen stanice s průjezdem zastávek) a vytáhla to na 125km/h, což jsem zjistil později z proužku rychloměru zadního stanoviště.zářný příklad, ze Žabotlamy jde taky vytáhnout více jak 100 km/h., ale po rovině i při plném výkonu to stovku nejde překročit.
O tom není pochyb. Jak jsem měl na mysli, MaxVelocity ( ) v nastavení jsou ok a jistě je nesmysl to u odporovek a jiných klasik překlenout interní úpravou hodnoty onoho parametru v engu. A jak jsem již psal, pro klasiky a páry ale není (podle mne) ok ten limit, naprogramovaný tvůrci OR zjevně pro SW-ové stroje, který hlídá výkon do povolené Vmax (MaxVelocity) bez volby jej vypnout / nezapnout.Budu-li dělat nastavení pro konkrétní typ lokomotivy, musím se řídit jejími reálnými vlastnostmi. V případě Vectronů pro ČD/SK/HU atp. nemohu dát MaxVelocity (200 km/h), protože tuto rychlost fíra nedá i kdyby stojky dělal. Musím tam nechat těch 160. Pokud bych to neudělal, nebude to odpovídat reálnému chování stroje.
Minikurz pro řízení párovek tady už v minulosti proběhl. Není to nijak těžké, jen to chce cit.Dane, to vypadá tak kouzelně, že se snad ještě naučím i ty páry. Zatím ani nevím, kde to má "rajčák".
Mohol, ale mám dojem že M251.2 bol v tých dobách modro krémový rovnako ako M273.0. Ak to preskinuješ tak prečo nie?Mohl bych v roce 1949/50 potkat tenhle rychlík?
Dosluhující motor před přestavbou na Calm, Calm v ještě starém nátěru a Calm v nátěru z roku 1949.
Ahoj Taxi.Ak to preskinuješ tak prečo nie?