ML636
Signalista
Zbyňku, to máte pravdu. Ale mně připadá, že u těch Brejlí a Bardot je to nějak rodové. Tam se mi nestalo, že by mi jakýkoliv vlak brzdil dobře. Když tu samou soupravu zavěsím na Dvojku nebo Eso, tak to brzdí dobře. Hlavním problémem bych viděl velkou prodlevu mezi odbrzděním a naplněním HP, kdy se v mezidobí brzda chová jako vyčerpaná.
Čili v mezidobí musím snížit tlak v HP o tolik víc, kolik se ho zatím nestačilo doplnit do hodnoty 73.00 psi v diagnostickém okně. (či jak se tomu hubuje) Toto mezidobí je ale zvláště u 749 a 754 značně dlouhé, takže lokálkové lochnesky, případně přesné dobrzdění do zastávek pro mně osobně na těchto řadách je utrpení, často končící projetím zastávek a překročením rychlosti.
Nevím, třeba dělám něco blbě já. Kdyžtak mě někdo kopněte. Ale nejraději bych se dostal k dobře naladěnému chování, alespoň nějak trochu v mezích průměrného chování brzd na reálných vozidlech.
Čili v mezidobí musím snížit tlak v HP o tolik víc, kolik se ho zatím nestačilo doplnit do hodnoty 73.00 psi v diagnostickém okně. (či jak se tomu hubuje) Toto mezidobí je ale zvláště u 749 a 754 značně dlouhé, takže lokálkové lochnesky, případně přesné dobrzdění do zastávek pro mně osobně na těchto řadách je utrpení, často končící projetím zastávek a překročením rychlosti.
Nevím, třeba dělám něco blbě já. Kdyžtak mě někdo kopněte. Ale nejraději bych se dostal k dobře naladěnému chování, alespoň nějak trochu v mezích průměrného chování brzd na reálných vozidlech.