Aktivity Bendík

Bendík

Provozní technik
Škoda však, že sú obe v noci, kedy z okolia hráč nemá skoro nič.
Já vím. Ale řazení pro mne bylo zásadní a takto to jede ve večerní (noční) čas. Navíc jsem celý balík tvořil "na podzim". Ale tak snad někdy něco denního taky bude...
ps: ale třeba takový noční příjezd do Frenštátu p. R. zastávky...
 

MrXo

Cestující
To nebola výčitka, len návrh. Je to Tvoja tvorba. Komu sa nepáči, nech nehrá. Mne osobne sa páčia Tvoje aktivity.
 

Bendík

Provozní technik
Pánové, prosím Vás, nezná někdo řazení vlaku č. 1989 z roku 2008 (Brno hl.n. - Šlapanice)? Nepomáhá ani strýček Google, ani Želpage apod.
Předem děkuji.
 

Plexi

Provozní technik
Prošel jsem všechny materiály. Podle omezení jízdy je to vlak "pp" (tedy jede podle potřeby), nicméně SJŘ říká, že jede 7. června. V čele vlaku má předepsanou parní lokomotivu 433.001. Ovšem co a proč vezl "skaličák" v noci do Šlapanic a zpět, to fakt netuším.
 

Bendík

Provozní technik
Díky Plexi za snahu a odpověď. Mám ho v právě tvořené aktivitě potkat (no, trošku jsem si jej pro potřeby aktivity posunul), a tak už jsem si i jeho řazení "vymyslel". Zrobil jsem z něj "flamendr" v podání žehličky ř. 210 a dvou Btn :) .
 

Bendík

Provozní technik
Trilogie GVD 2007/2008

Předem přeji celé komunitě příjemné prožití velikonoc. Letos to vypadá, že to pro naše játra nebude takový záhul :)

Připravil jsem si pro Vás volnou trilogii, kde hlavním námětem byl nedělní Sp 1630 z Opavy do Olomouce. Díky němu se na trati 310 objevovala nezvykle luxusní souprava, navíc tahaná "Bardotkou". A při přípravách aktivity mne taktéž zaujal "návoz" soupravy do Opavy a poté i pokračování oběhu vozů do Brna. A tak tedy:

Sv 28912 / Sp 1622
Úsek:
Bohumín - Ostrava-Svinov - Opava východ (v projektu ČR 321)


Je rok 2008 a Ty se nacházíš v kabině lokomotivy řady ČD 150 v žst. Bohumín. Nejprve Tě čeká jednoduchý posun na soupravu vozů, které odvezeš do Ostravy-Svinova jako Sv 28912. Zde pak soupravu objedeš a následně pojedeš do žst. Opava východ jako nedělní Sp 1622. Zde se odpojíš od soupravy a odposunuješ lokomotivu na pauzu.

foto web (bnd_321_Sv 28912-Sp 1622).jpg

Více info a odkaz ke stažení najdete zde


Sp 1630
Úsek:
Opava východ - Krnov - Moravský Beroun - Olomouc hl. n. (v projektu ČD 310)


Je rok 2008 a Ty se nacházíš v kabině lokomotivy řady ČD 749 v žst. Opava východ. Čeká Tě zajímavý výkon, a sice nedělní Sp 1630 přes Krnov a Moravský Beroun do Olomouce hl. n.. Na tomto spoji a v tomto roce se zde totiž objevuje nezvykle "luxusní" souprava vozů.

foto web (bnd_310_Sp1630).jpg

Více info a odkaz ke stažení najdete zde


R 1436
Úsek:
Olomouc hl. n. - Prostějov - Nezamyslice - Vyškov na Moravě - Brno hl. n. (v projektu BP)


Je rok 2008 a Ty se nacházíš v kabině lokomotivy řady ČD 363 v žst. Olomouc hl. n.. Čeká Tě bleskový posun na soupravu vozů, které před chvílí přivezla lokomotiva řady ČD 749 z Opavy východ. Tvým úkolem je pokračovat s touto soupravou přes Prostějov, Nezamyslice a Vyškov na Moravě do Brna hl. n. jako nedělní R 1436.

foto web (bnd_bp_R1436).jpg

Více info a odkaz ke stažení najdete zde
 

dvacka

Průvodčí
Ahoj Bendíku,
jedu v MSTS tvoji trilogii a se Sp 1622 jsem byl náramně spokojen :)
Momentálně jedu Sp 1630, ale narazil jsem v Moravském Berouně na problém. Zastavil jsem přesně vedle výpravčího. Zabrzdil jsem průběžnou brzdou, napojil se na mě motor s vozem, provedl jsem zkoušku brzdy, ale návěstidlo zůstalo viset na stůj. Zkoušel jsem několikrát cuknout vpřed i vzad, stisknout TAB, ale bezvýznamně :( Čekal jsem do cca 20:10:30 a po zmizení trafficu jsem to ukončil.
Podíval by ses na to prosím, jestli ten servis blokující návěstidlo zmizí včas? Děkuji

bendík.jpg
 

Bendík

Provozní technik
Podívám se hned, jak budu doma. Servis má zmizet a uvolnit trasu cca 20 vteřin před hláškou o odjezdu.
Jen mně napadá, nepoužíváš náhodou servis z OR? Nemýlím-li se, tak byl nějak jinak nastavený.
 

Bendík

Provozní technik
Ještě mně napadlo, klidně si ten servis v editoru smaž. Je tam jen proto, aby na návěstidle nebylo po celou dobu pobytu "40 a Volno" a aby pak hláška "... už ti to stavím..." dávala smysl.
 

dvacka

Průvodčí
Servis z OR nepoužívám. Pro OR mám samostatný trainset. Toto je vyloženě pro MSTS, se kterým tvořím a jezdím aktivity pro MSTS. Do teď jsem s tím nikdy neměl problém.
Odpoledne se podívám do AE, v kolik mi ten servis zmizí a když tak jej smažu.
 

Bendík

Provozní technik
Tak dej potom vědět. Vzpomněl jsem si, že mi to při testech taky jednou zrobilo. Když jsem před M. Berounem uložil a znovu načetl.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Tohle dělal MSTS na trati 310 běžně, kdysi, když jsem dělal vojenský transport jsem se s tím pěkně navztekal a stejně nic nepomohlo. Po uložení a nahrání se mi tohle stalo třeba v Opave Západ, na tohle si moc dobře vzpomínám. :)
 

Bendík

Provozní technik
To bude asi ono. Osobně jsem při testech ukládal až před Olomoucí. A umístil tam hlášku s instrukcí o uložení.
 

dvacka

Průvodčí
Ahoj,
máš pravdu, že jsem cca 7 km před Moravským Berounem hru uložil a po hodině se k tomu znovu vrátil. Dnes jsem koukal do AE, Servis2 zmizel pár sekund před odjezdem, ale pro své účely jsem si ho raději smazal. Rozjel jsem si aktivitu od začátku, tentokrát bez save/load a už jsem za Moravským Berounem. Včera se mi stalo, že R na vedlejší koleji stál ve stanici celou dobu posunu 850, dnes po mém příjezdu hned odjížděl.
Takže z mé strany vyřešeno a jdu si užít zbývající kilometry do Olomouce :)
 

Bendík

Provozní technik
Pánové, opět bych Vás rád požádal o radu, zda-li někdo ví. Z Jeseníku přijede do Hanušovic spěšňák v řazení 754+AB+B+BDs + 830+Bix+Bix. Spěšňák v řazení 754+ "velké" vozy má dále pokračovat do Lichova (takže musí dojít k objezdu soupravy). Zároveň zadní část v řazení 830+2xBix má pokračovat do Šumperka. Obě rozdělené soupravy pokračují dále ve svých trasách po cca 20 minutách od příjezdu do Hanušovic.
Otázka zní: Jak by asi proběhl posun? 754 s vozy by vyjela na zhlaví, naposunovala zpět do stanice a pak by samotný brejlovec ještě objel soupravu? Nebo by "odcouvala" 830 s Bixy a přistavila se na jinou kolej a poté by brejlovec pouze objel "zbylé" velké vozy?
 

bob57_cz

Učitel češtiny
754 s vozy by vyjela na zhlaví, naposunovala zpět do stanice a pak by samotný brejlovec ještě objel soupravu?
Spíše by to už po přestavení neobjížděl, jen by se odvázal a čekal by, až to odjede jinou mašinou, co na to najela z depa/strojovky.
 

Bendík

Provozní technik
Spíše by to už po přestavení neobjížděl, jen by se odvázal a čekal by, až to odjede jinou mašinou, co na to najela z depa/strojovky.
No, ale podle řazení to tahala 754 z Jeseníku až do Týniště n.O. - předpokládal jsem, že to tahala ta samá.
 

Plexi

Provozní technik
Pochybuju, že by tam měli tolik mašin a dělali takovou rošádu. Aby mašina vytáhla soupravu, pak ji nasunula, pak zase objížděla - to mi připadá zbytečně složité. Spíš si myslím, že ta zadní 830 vysunula na zhlaví a zajela vedle, a 754 mezitím objížděla.
Co je to vůbec za vlak (číslo a gvd)? Zkusil bych to dohledat.
 
Nahoře