CZSK verze 1.5

Meda

Provozní technik
Zdravím,
po nejnovější aktualizaci se nerozjedou loko v režimu ARR. Ampérmetr pomalu vystoupá až na maximum a loko se ani nehne.
Testováno na tratích CR 310 a BP s loko ZSSK 162008-7 a 362005 HK.
 

Macis

Pokladník
Zdravím,
po nejnovější aktualizaci se nerozjedou loko v režimu ARR. Ampérmetr pomalu vystoupá až na maximum a loko se ani nehne.
Testováno na tratích CR 310 a BP s loko ZSSK 162008-7 a 362005 HK.
Ano, dělá i mě, po přepnutí na manuál taky nejede.
 

Jindřich

Pokladník
Zdravím,
v aktivitě s kontejnerovým vlakem jedu ze směru od Libně a Malešic do stanice Hostivař. Ve stoupání za Malešicemi je pro dvě vedlejší koleje stahovačka, která pro moji kolej neplatí, ale ve verzi CZSK se mi i tak, v tomto úseku, shodí hlavní vypínač z důvodu zásahu podpěťové ochrany.
Mohli byste se na to prosím kouknout? Já jinak nejsem schopný ten těžký vlak vytáhnout do stoupání k Hostivaři a tím pádem je aktivita nehratelná.
Zobrazit přílohu 30458

Pak bych měl ještě jednu menší prosbu. Mohly by se screeny z aktivity ukládat do nějaké podsložky? Např.: Openrails/Pictures? Takto se mi to ukládá přímo do hlavní složky OR a když ty screeny přesouvám jinam, tak se bojím, že si omylem přesunu i nějaký soubor pro OR.

Díky :)
Pokud to bylo na 321, tak už to jde projet.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Malý dotaz. Bude fungovat, aby nešlo dát elektrickou lokomotivu do provozu, pokud nad ní není trolej? Tedy všude, kde je parametr koleje
StaticDetailLevel ( 2 )
Asi by to neměl být problém tuto podmínku někam zapracovat. Sice je to jenom na BP, ale Martin na 321 má myslím stejně většinou jen elektrifikované tratě. A jestli má nějaký cancourek, tak by to mohl s jeho souhlasem nějaký dobrák přepsat. Tam by nevadil ani ten Icikův automatický přepisovátor. Ten vadil jenom u SW Dynatrax.

Já takto řeším i zadrátované stanice, kde jsou nějaké koleje bez TV, ale nemám podklady ani tolik času to aplikovat všude. Ale bude to jednou paráda.
 

Acatus

Provozní technik
Já to nechci komplikovat nějakým dalším WP. Nechci přijít o tu možnost, kdy AI najede třeba do šturcu a shodí smeták a taky kompletně vypíná i zvuk!!! Všimli jste si? AI se deaktivuje - není to jen kosmetická záležitost.

Dám tam čekačku na více jak 15min. Pokud aktivitář nechá AI čekat někde více jak 15 minut, AI vypne napájení a smeták shodí dolu.

Škoda je, že to ovlivňuje i modely ms (mimo službu). Teď je vše v depu, byť mimo službu, se zvedlým smetákem. Nešlo by to pls ošetřit?

panto.jpg
 

Icik

Pomocník strojvedoucího
MS lokomotiva má vždy nulový výkon? Nebo co mají v engu vždy společného? Potřebuju nějaký parametr.
 

alcapone

Pomocník strojvedoucího
To ale není problem dnešního OR, MS lokomotiva měla od začátku OR smeták nahoře. Ano některé ms lokomotivy maj v engu přiřazen výkon, zhruba to je okolo 1kW.
Za další, hoši, když mám zhaslou stahovačku, to snad znamená, že mohu jet pod výkonem ne. Tak je to u vás přesně obráceně, fakt je to někdy loterie co se stane. Bylo by dobré si tu stáhlou databázi skontrolovat s tratí, Zbyněk má některé úseky po staru jiné nové a i na nich může být změna, on to ještě dokáže opravit, ale třeba na Martinově 321 už neopravíte nic.
Za další víte co je postrková lokomotiva, já jen, že s vašim OR se tyhle aktivity moc nedaj jezdit. Ta postrková loko má svého strojvůdce, tedy si žije vlastním životem a né, že já budu přední lokomotivu přispůsobovat zadní, prostě dvojička 131 a šestikolo 183 maj jiné chování, tedy já dle vašeho ladění mohu s dvojičkou více do výkonu, ale šestikolu se to nelíbí a práskne. Já jsem to musel vyřešit tak, že jsem přelezl do toho šestikola a ten kopec jsem musel odřídit z něj, což je totální unreal a i s tim souvisí i ty stahovačky.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Za další, hoši, když mám zhaslou stahovačku, to snad znamená, že mohu jet pod výkonem ne. Tak je to u vás přesně obráceně, fakt je to někdy loterie co se stane.
Když stahovačka svítí, to znamená, že od dvou sousedních měníren je rozdíl v napětí a ne, že je to tam bez proudu. Když nestáhnete sběrač, tak to jen hodně zajiskří. Já už si to nepamatuji, ale když jsem vezl poštovní rychlík z Přerova do Prahy (poprvé na vlóžo a neměl jsem tam ani seznání trati - nebyly lidi. Na E499.2 ) Fíra mne za jízdy zaškoloval, že jediná trvalá stahovačka je v Rostoklatech. Vše ostatní jsou podmíněné. Tedy pokud chcete udělat nějaké nulové napětí (a to si nejsem jistý, jak to v Rostoklatech je) tak jedině ty Rostoklaty (u Českého Brodu) Naprosto jednoduché. Ostatní stahovačky nechte být, tam je napětí vždy.
 

alcapone

Pomocník strojvedoucího
Ne vždy. Asi taky záleží na modelu, zdy se mu tam ponechal animovaný zběrač. Te jen rychlej výběr právě ze složky Freight.
 

Přílohy

  • RunActivity 2021-12-05 08-27-23.jpg
    RunActivity 2021-12-05 08-27-23.jpg
    467 KB · Zobrazeno: 0
Nahoře