Nedobře se na to díváš Josefe, sypeš písek do soukolí rozjeté modré armádní lokomotivy a narušuješ soudružské vztahy na pracovišti, abys nebyl delegován do pirátského převýchovného tábora.... Ti se pouze nijak nehodlali přetrhnout ve prospěch BMB-ČMD. A mnohým to vydrželo ještě mnoho let po válce.
Novináři, co chceš.12:47 ..vybaveny hospodárnou tyristorovou regulací s pulsními měřiči.![]()
Dokud stála nafta pár halířů tak to byla dobrá perspektiva. A v USA se turbínové lokomotivy poměrně dobře využily. U nás nevím, tady ty vzdálenosti takové nejsou, tady spíš počítali konstruktéři s exportem do SSSR nebo jak říkáš to byla ukázka schopností výrobce.Jj. Na idnesu se už nějakou dobu válí placený článek o prototypových turbínkách Škoda TL659.0 a kolem toho bláboly o slepé uličce. Nějak se u toho ovšem zapomnělo že si tu slepou uličku prošláply prakticky všechny významné lokomotivky ve světě. S větším, či menším úspěchem. Myslím, že to mělo i jiný význam - vizitku pro danou firmu, že je technologicky na výši.
No a jakou to mělo výhodu? V tehdejší literatuře se člověk dozví akorát o úspoře strategické mědi.Jj. Na idnesu se už nějakou dobu válí placený článek o prototypových turbínkách Škoda TL659.0 a kolem toho bláboly o slepé uličce. Nějak se u toho ovšem zapomnělo že si tu slepou uličku prošláply prakticky všechny významné lokomotivky ve světě. S větším, či menším úspěchem. Myslím, že to mělo i jiný význam - vizitku pro danou firmu, že je technologicky na výši.
"dodal Růžička, který nyní působí jako strojvůdce zkušebního centra Výzkumného ústavu železničního ve Velíně, kde testují nové lokomotivy pro celou Evropu."