Trať BP - 24H timetable

okoun

Provozní technik
Dnešní Pn z Hory do Majlontu, s těmato krásnýma mašinkama. Jelo se náádherně! A velký dík a velký obdiv pro Icika, který vyladil OR do úplně jiných sfér a všechno valí jak má, grafika je úchvatná, traffic jezdí tak jako předtím a reálnost je opět o level výše, dobrá práce! Open Rails 2021-04-11 09-44-42.jpgOpen Rails 2021-04-11 09-50-28.jpgOpen Rails 2021-04-11 09-58-51.jpgOpen Rails 2021-04-11 10-11-44.jpgOpen Rails 2021-04-11 10-12-55.jpgOpen Rails 2021-04-11 10-51-59.jpgOpen Rails 2021-04-11 11-26-00.jpgOpen Rails 2021-04-11 09-44-42.jpgOpen Rails 2021-04-11 09-50-28.jpgOpen Rails 2021-04-11 09-58-51.jpgOpen Rails 2021-04-11 10-11-44.jpgOpen Rails 2021-04-11 10-12-55.jpgOpen Rails 2021-04-11 10-51-59.jpgOpen Rails 2021-04-11 11-26-00.jpgOpen Rails 2021-04-11 11-31-39.jpgOpen Rails 2021-04-11 11-39-03.jpgOpen Rails 2021-04-11 11-40-22.jpg
 

okoun

Provozní technik
Děkuji! Trať pochval Zbyňku Šemorovi, jehož dlouholetá práce to je a je to práce excelentní!Open Rails 2021-04-15 11-36-52.jpgOpen Rails 2021-04-20 06-17-30.jpgOpen Rails 2021-04-20 09-50-32.jpg
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
No já také zírám, že to kolikrát vypadá jako fotka z reálu. Ta jedna fotky s kopci na pozadí, myslel jsem, že je to fototextura, ale ty nikde nemám. :) Jenom z HB do Jihlavy. na horizontech. A jen dočasně.
A není v tom novém MG i tenčí trolej ? Nebo se mi to jenom zdá. Vypadá to líp.
 

okoun

Provozní technik
Je to tak. I mě se to více líbí. A to zalesnění kopců v okolí tratě je perfektní! :)
 

okoun

Provozní technik
Po dlouhých měsících i já vracím vlakové spojení Česka a Slovenska. Linka Ex3 opět jezdí, sice jen ve dvouhodinových intervalech, ale jezdí. Po X letech se nám tak vrátily 350tky na štreku mezi Brno, Brod a Kolín. Open Rails 2021-04-21 08-08-37.jpgOpen Rails 2021-04-21 08-13-11.jpgOpen Rails 2021-04-21 08-37-04.jpg
 

okoun

Provozní technik
Už jich je v TT víc, na Ex2 i Ex3. :D Ale měl bych dotaz na někoho z "pamětníků" tratě z Čejče do Ždánic. Plánuju tam mini takt osobních vlaků, ale rozhoduju se mezi M152 a M240.0. Ale vzhledem k loňským potížím s brzdou u některých vozů ř. M240 si nejsem úplně jist, zda jsou dobrým nápadem, ale třeba už s tím kluci z dílen něco udělali. Co na tu trať bude sedět lépe? Předem díky za všechny odpovědi a Zbyňkovi za naprosto úžasný úsek mezi Zaječí a Hodonínem, to je prostě betel. Open Rails 2021-04-24 08-33-17.jpg
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ale vzhledem k loňským potížím s brzdou u některých vozů ř. M240 si nejsem úplně jist,
Hoši, vydržte než vyjde nový update OR CZ, Všechny vozidla se chovají jako dřív, takže netřeba nové ladění pro tuto specifickou verzi. Tím se vrátí zpět i chování starých aktivit. Takže ty "nové pro OR CZ" se budou chovat úplně jinak než teď.
 

okoun

Provozní technik
Já s nimi měl spíš problém v tom, že nebrzdily. Z nějakého záhadného důvodu. Ale snad to nebude tolik vadit, bez přívěšáku. :D
 

Icik

Pomocník strojvedoucího
Dan má pravdu.
Brzda vychází hlavně z brzdící váhy vozu. Pokud není přímo zadána v eng/wag, program si ji sám dopočítává. Ten výsledek je pak vidět v diagnostice brzd F5+3xF5 v posledních sloupečkách pro každý vůz. Může se stát, že bude podhodnocená a proto je lepší ji tam přímo zadat (opsat z boku skříně a dát ji do sekce wagon v tunách pod BrakeMassG / BrakeMassP / BrakeMassR ( xxt )). V manuálu je to popsané.
Ale většinou postačí vozy přepnout do režimu R v menu F9 pro každý vůz a budou brzdit daleko více a rychleji brzda nabíhat.
 

okoun

Provozní technik
Nakonec tam jezdí M286 a je to asi úplně to nejlepší. M240 ta pro jistotu nejde do výkonu, je někde závada v agregátu. A ani s M286 není problém starší občany vysadit kousek blíže dědině. :) Open Rails 2021-04-25 03-31-02.jpgOpen Rails 2021-04-25 03-35-48.jpgOpen Rails 2021-04-25 03-49-05.jpgOpen Rails 2021-04-25 03-50-41.jpgOpen Rails 2021-04-25 03-58-40.jpgOpen Rails 2021-04-25 04-25-46.jpg
 

okoun

Provozní technik
"Proletáři ze Správy železnic, vyližte si prdel!" Aneb osobáky na lokálkách. A že jim to ale sluší! Open Rails 2021-04-26 09-31-19 - kopie.jpgOpen Rails 2021-04-26 09-31-19.jpgOpen Rails 2021-04-26 09-48-39.jpgOpen Rails 2021-04-26 09-49-38.jpgOpen Rails 2021-04-26 09-55-40.jpgOpen Rails 2021-04-26 09-57-47.jpgOpen Rails 2021-04-27 07-52-28.jpgOpen Rails 2021-04-27 09-07-50.jpg
 

okoun

Provozní technik
Tak motorových vozů mám teďka dost, ale největší radost mi dělají samozřejmě 850tky. K dnešku mám následující: 850: 001, 012, 015, 018, 025, 029, 030, 032, 040, 041, 050. A 851: 004, 020, 021. Zaplaťpánbůh za ně, 100000000x lepší než 840/841 a 814/914 dohromady. :) Open Rails 2021-04-29 03-16-47.jpgOpen Rails 2021-04-29 03-26-11.jpgOpen Rails 2021-04-29 03-38-53.jpgOpen Rails 2021-04-29 03-42-49.jpg
 

okoun

Provozní technik
Posilové rychlík Brno - H. Brod vedený plecháčem 217tkou. Už i já jsem posílil rychlíky i osobáky tam kde bylo třeba, jezdíme mezi ledničkou a BV a taky Zaječí - Hodonín v plném rozsahu. No a Kúty - Hodonín po "staré" jste už viděli. Open Rails 2021-04-29 07-59-15.jpgOpen Rails 2021-04-29 08-02-37.jpgOpen Rails 2021-04-29 08-16-58.jpgOpen Rails 2021-04-29 08-18-38.jpgOpen Rails 2021-04-29 08-31-39.jpgOpen Rails 2021-04-29 08-31-48.jpgOpen Rails 2021-04-29 08-33-33.jpgOpen Rails 2021-04-29 08-49-56.jpg
 
Nahoře